1
Vraag
2
Reacties
andrew r

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo op wifi tv (tisen)

Ziggogo.tv wil niet afspelen op Samsung tv 32inch met Tisen besturingssysteem.
Bewaarde films spelen wel af maar de zenders niet; komt niet verder dan "buffering".
Waarom is er geen Ziggogo tvapp?
Hoe op te lossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Voor Tizen en WebOS is nog geen App beschikbaar, en dat is gewoon erg jammer, maar je kan de Ziggo Go app gebruiken en die heeft met aankoppelen op HDMI zelfde probleem als op de foto.
Ik kan ook vanaf begin verder kijken, dat is ook enige.

Denk zelf er ergens een beveiliging zit in het kijken, anders zou iedereen zonder abonnement Ziggogo.tv kunnen gebruiken, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
andrew r wrote:
...
Waarom is er geen Ziggogo tvapp?
Hoe op te lossen?


Ziggo is een kabelprovider, die het signaal op de coaxkabel aanlevert en door een DVB-C tuner aan uw beeldscherm levert. Gecodeerde signalen worden verwerkt door een mediabox aan te sluiten of een CI+-module in combinatie met een smartcard te gebruiken.
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo Andrew,

Ik begrijp de vraag niet helemaal.
ziggogo.tv is een webapp die je in een browser gebruikt.

Treedt dit probleem op terwijl je een Samsung TV internet browser gebruikt ?
Zo ja, heeft de TV bekabeld netwerk of WiFi ?
andrew r
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Jan F.
Bedankt voor je toelichting. Dat begrijp ik maar via ziggogo.tv kun je op internet tv kijken (zonder DVB-C tuner). Deze
Internetsite kun je ook op de samsung tv oproepen. Zou je toch verwachten dat je de zenders ook zonder DVB-C zou moeten zien.
Gr. André R.
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Kijk, daar is het begin van een antwoord.
Surf eens naar youtube.com, en start een film , werkt dat wel ?
En op een gewone PC ?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Welke browser heeft u met het Tizen besturingssysteem ter beschikking? En werkt die browser met html5?
andrew r
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Rene en Jan F,
Het is een samsung met Tisen: kweet niet welk type browser. Youtube werkt. Zelfs Ziggogo.tv via internet app werkt voor wat betreft terug kijken: oude uitzendingen en films etc. Alleen directe uitzendingen werken niet dan komt het niet verder dan "buffering".
Gr. Andre
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Ik heb zelf ook een Samsung TV en met Tizen, maar nog nooit de Ziggo Go geprobeerd dit ga ik wel even testen.

Jan F. is een eigen browser van Samsung zelf.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Net even getest en afsprlen is inderdaad niet mogelijk. Ligt niet aan de TV maar dit is een rechten kwestie. Je kan een kort aan klikken dan valt ie terug.

andrew r
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Dave,
precies het beeld wat ik ook krijg. Ik heb intussen uitgevonden dat het wel lukt
als je na een aantal minuten "kijken vanaf begin" aanklikt.
Rechten kwestie is toch wat onlogisch omdat je wel ingelogd moet zijn en op een tablet of pc lukt het ook. Vlgs mij heeft Ziggo zn software gewoon niet aangepast voor Tizen. Staat me zo bij dat er nog nauwelijks ontwikkelingen plaats vinden voor Tizen, vandaar ook
de weinige Tizen apps.
Voorlopig stop ik met verder onderzoek naar dit probleem;ik dank jullie
hartelijk voor jullie hulp; heeft mij erg geholpen.
Groet André R.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Voor Tizen en WebOS is nog geen App beschikbaar, en dat is gewoon erg jammer, maar je kan de Ziggo Go app gebruiken en die heeft met aankoppelen op HDMI zelfde probleem als op de foto.
Ik kan ook vanaf begin verder kijken, dat is ook enige.

Denk zelf er ergens een beveiliging zit in het kijken, anders zou iedereen zonder abonnement Ziggogo.tv kunnen gebruiken, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic