Fam.Koops

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo movies & series XL - Helaas de video kan op dit moment niet worden afgespeeld

Ik heb sinds gisteren het abonnement ''Ziggo Movies&Series XL'' afgesloten.

Telkens als ik een aflevering van de serie Game Of Thrones wil afspelen staat er "Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld. Klik op de knop hieronder om het nogmaals te proberen". Ik klik dan ook op de knop met "HERSTART VIDEO'', waarna ik vervolgens weer het bovenstaande bericht in beeld krijg.

Ik heb al een paar keer opnieuw ingelogd;
Mijn wifi gecheckt;
100 maal op de ''HERSTART VIDEO'' geklikt..;
Andere videos/films/series getest;

Allemaal met hetzelfde resultaat. Wie kan mij helpen?:thinking:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Fam.Koops. Welkom op de Ziggo Community. Leuk dat je je abonnement uitgebreid hebt met dit volledige zender-pakket. Zo kom jij de komende donkere maanden wel door! ;-).

Ik zie dat je na de reactie van @Be rt contact gehad hebt met de klantenservice via chat en dat het inmiddels allemaal werkt. Fijn dat een andere browser de oplossing is. Super! Mocht er nog (iets anders) zijn waarmee we kunnen helpen, horen we het graag. Voor nu een heerlijk weekend gewenst :-D.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik denk dat alles nog niet in de achterliggende servers is geactiveerd.

Het makkelijkst is chatten voor direct contact met Ziggo voor dit persoonlijke probleem.

Dit is een open klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen voorbijkomen in ieder topic, dus dat kan nog wel even duren.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Fam.Koops. Welkom op de Ziggo Community. Leuk dat je je abonnement uitgebreid hebt met dit volledige zender-pakket. Zo kom jij de komende donkere maanden wel door! ;-).

Ik zie dat je na de reactie van @Be rt contact gehad hebt met de klantenservice via chat en dat het inmiddels allemaal werkt. Fijn dat een andere browser de oplossing is. Super! Mocht er nog (iets anders) zijn waarmee we kunnen helpen, horen we het graag. Voor nu een heerlijk weekend gewenst :-D.

Uitgelicht topic