Hallo,
Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden & rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Vaak blijft na het verwijderen van software nog software/instellingen achter, die als de app opnieuw geïnstalleerd, gewoon weer worden gebruikt. Zo staan b.v. de instellingen van een app ( na verwijderen en opnieuw installeren ) vaak nog exact zoals u ze eerst had aangepast.
Bij Windows worden persoonlijke instellingen vaak opgeslagen in de onderstaande 2 aliassen. Deze 2 namen ( %….% ) zijn geen echte directory's, maar zijn een alias naar directory's ( ‘C:\Users\[Username]\AppData\Roaming’ en ‘C:\Users\[UserName]\AppData\Local’ ) die per gebruiker verschillen. Helaas weet ik zo 1-2-3 niet de exacte directory naam, maar start u de Windows verkenner ( C:\Windows\Explorer.exe ) en knip/plak 1 van de onderstaande dirs in de verkenner en zoekt u dan in de onderliggende directory's daar naar een naam waarin 'ziggo’ staat.
Heeft u de juiste directory gevonden. Verwijder dan de app, verwijder de gevonden instellingen-directory, installeer de app opnieuw en test of de app nu wel werkt.
Let wel: Met het verwijderen van de verkeerde directory’s of files kan u ook uw machine geheel om zeep helpen. Vergewis u dan ook, dat u alleen iets verwijderd wat een subdirectory is van de onderstaande ‘links’.
%appdata%
%localappdata%