1
Vraag
2
Reacties
Bam V

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt sinds 2 weken niet meer op mijn Dell Chrome

Ziggogo werkt niet meer op mijn Dell Chrome. Voorheen werkte ziggo go perfect zonder problemen. Maar sinds 2 weken krijg ik de foutmelding "De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.".
Het gaat hier om: www.ziggogo.tv/nl/tv/channel-asset.html
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sojab0on

Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes
de support voor chrome books is er nooit geweest.

er loopt een centraler topic over de issues met chromebooks en ziggo go.
aa je daar ook reageerd door de vragen te beatwoorden kan ik de lijst compleeter trekken en er mee naar zowel ziggo an google gaan en zeggen dat er iets niet klopt of dat er iets aangepast moet worden

Bekijk in context

13 Reacties 13
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Wat gebeurt er als je met deze link https://www.ziggogo.tv/obo_nl.html aanklikt, krijg je dan ook een melding of werkt die wel zoals het moet.

Bij mij werkt het wel goed en krijg dit te zien.

Bam V
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Dave. Dank voor je reactie. Ik krijg via die link de zelfde foutmelding: "De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.". Met daaronder: De video kan op dit moment niet worden afgespeeld.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Heel vreemd. Ik ga kijken of iemand anders je verder kan helpen die verstand heeft van de Ziggo Go, kijken waar aan het ligt.

Die zie je vanzelf verschijnen in het topic.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
IK heb even navraag gedaan maar mijn navraag punt weet het zelf ook niet helaas.

Gelukkig komen er genoeg leden langs die het vast wel weten en je verder op weg kun .
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Bam V, welkom hier!

Gek dat het nu ineens niet meer werkt. Gek, maar bovenal irritant natuurlijk. Even ter check, werkt het wel op een andere laptop/tablet/smartphone?
Verder weet ik niet wat voor Chromebook je hebt, maar op sommige modellen is het mogelijk om Android-apps te downloaden. Werkt de Ziggo GO-app dan wel wanneer je dat doet?
Bam V
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziggogo werkt wel op mijn Iphone. Dus het abonnement is geen probleem. Ik heb een Dell Chromebook 13-7310. Daarop heb ik via de Google Play store de Ziggo Go app gedownload. Ik kan daarop inloggen en krijg alle programma's te zien, net zoals wanneer ik inlog op de webversie van ZoggoGo.
Als ik de app start en vervolgens op een programme klik (bv NPO 1) dan krijg ik de melding, "NPO1 wordt gestart" direct gevolgd door "Niet beschikbaar" en daaronder, "Deze video kan niet worden afgespeeld. (411565538)".
Als ik de webversie start en vervolgens op een programma klik (bv NPO1) dan krijg ik de melding, "Tijd voor Max wordt gestart" en na 26 seconden, "De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak." en daaronder, "De video kan op dit moment niet worden afgespeeld.".
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Waarschijnlijk is de ondersteuning er niet voor chromebook en misschien komt daar een oplossing voor. Tenzij er iets van een blokkade zoals ADblock of iets anders.

Wie weet kan iemand die er meer vanaf weet je hierbij helpen, deze vraag komt veel meer voor bij.
Ancher

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ondervind exact hetzelfde probleem. Tot enkele weken geleden kon ik via de site prima TV kijken (App werkt idd niet) waarbij ik nu op de site alleen maar meldingen krijg dat de video onderbroken is. Wie heeft wat waar gewijzigd??
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Mogelijk brengt dit topic wat licht in de duisternis.
Bam V
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KBX458 Ik heb een Dell Chromebook met intel core i3. Bij mij werkt zowel de ziggo go webversie als de app versie niet. Dus geen licht.
sojab0on

Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes
App is bekend, die is totaal niet gebwoud voor chromebooks, en gaat daar ook niet voor gebouwd worden.

Google heeft om klanten te trekken naar chromebooks de palystore op chrome os gebouwd echter werken meer apps niet goed op chrome os , heeft met de os opbouw te maken.

Chromeos is volledig anders gebouwd dan android en ook met compleet anderen doelgroep dan android.

chromeos is ook nog deels in ontwikkeling, jammerlijk is chrome os veel verder dicht getimmerd ivm veiligheid.

ik ben bezig om een vast topic te krijgen/maken ivm de chromebook problemen.

hier in zal ik als het topic er komt ook een draadje met google support te openen en updaten.
echter moet ik dit met de forum mods bespreken en regelen.


ik zal proberen alle chromebook gerelateerde topics te updaten met links en waar nodig met mods te koppelen zodat er een centraal punt komt voor dit.
Ejay

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier heb ik exact het zelfde probleem. Sinds een week of 6 is Ziggogo en mee gestopt.
Ik heb een Asus Chromebook. De App werkt idd niet maar dat was bij mij bekend.
Van de 1 op de andere dag stopte hij er mee. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd wat ik maar kon vinden. Ziggo zelf weet helemaal niets. Zijn zelfs niet bekend met het probleem. Ik zou de enige zijn......
Je zou zeggen dat of Ziggo iets aangepast heeft of Chrome met een OS update oid.
OK maar hoe nu verder? Hoe werkt dit Community? (sorry, ik heb er geen verstand van)
gr Ejay
sojab0on

Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes
de support voor chrome books is er nooit geweest.

er loopt een centraler topic over de issues met chromebooks en ziggo go.
aa je daar ook reageerd door de vragen te beatwoorden kan ik de lijst compleeter trekken en er mee naar zowel ziggo an google gaan en zeggen dat er iets niet klopt of dat er iets aangepast moet worden
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic