Xzgk8s

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt niet op nieuwe iPad

Ik heb zojuist een nieuwe iPad aangeschaft en de ziggo go app geïnstalleerd.

Echtervwanneer ik de app start krijg jkk de melding "service niet beschikbaar" en ik kan op opnieuw klikken of afsluiten, verder niets.

Dus werkt niet.

Telefoneren met ziggo heeft geen zin want daar krijg je het antwoord *zal wel aan de iPad liggen" en neem maar conrract op met Apple.

Die technische hulplijn kunnen ze wel opdoeken, daar heb je echt nk ks aan.

Maar hoe krijg ik die app nu assn de gang en waar ligt dit nu aan.

Mijn Samsung doet het zonder problemen.

Please advies

10 Reacties 10
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Xzgk8s wrote:

Ik heb zojuist een nieuwe iPad aangeschaft en de ziggo go app geïnstalleerd.

Echtervwanneer ik de app start krijg jkk de melding "service niet beschikbaar" en ik kan op opnieuw klikken of afsluiten, verder niets.

Dus werkt niet.

Telefoneren met ziggo heeft geen zin want daar krijg je het antwoord *zal wel aan de iPad liggen" en neem maar conrract op met Apple.

Die technische hulplijn kunnen ze wel opdoeken, daar heb je echt nk ks aan.

Maar hoe krijg ik die app nu assn de gang en waar ligt dit nu aan.

Mijn Samsung doet het zonder problemen.

Please advies

 

Welke versie ios staat op de ipad ? en is deze compatibel met de Ziggo go app ?

 

 

Xzgk8s
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPadOS 13.2.2

Weet niet of die compatibel is

Waar kan kkk dat vinden?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Die versie werkt gewoon bij mij met dezelfde versie van de software. Verwijder de app en installeer die nog eens opnieuw. Zijn er storingen in uw gebied?

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Jan F. wrote:

Die versie werkt gewoon bij mij met dezelfde versie van de software. Verwijder de app en installeer die nog eens opnieuw. Zijn er storingen in uw gebied?

 

Start dan ook 1e de ipad opnieuw op als je de app hebt verwijderd en dan pas opnieuw installen  

Xzgk8s
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer, app verwijderd, iPad opnieuw gestart, app geïnstalleerd en helaas, service niet beschikbaar

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Xzgk8s wrote:

Jammer, app verwijderd, iPad opnieuw gestart, app geïnstalleerd en helaas, service niet beschikbaar

 

Je gebruikt wel het goed paswoord en inlog gebruikersnaam ?  <« vraagje voor de zekerheid.

En welke versie ipad is het ? ( modelnummer ) 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Xzgk8s schreef:

Telefoneren met ziggo heeft geen zin want daar krijg je het antwoord *zal wel aan de iPad liggen" en neem maar conrract op met Apple.

 

Sorry maar dit is niet helemaal waar, ligt niet altijd aan Apple.

Ziggo Go app werkt bij de een wel en de ander zijn er problemen, ook met de Chromecast - Marianne heeft dit in onderzoek, misschien kan ze dit topic erbij zetten om dit door te geven.

Zelf ondervind ik geen probleem met de Ziggo Go op me IphoneXR IOS Software 13.2 en Ipad Air 2 met IpadOS 13.2

 

Het zou te maken kunnen hebben omdat IOS nu gesplitst is in Ipad OS - MacOS - Iphone IOS - WatchOS en dat daar een regeltje in de software moet aangepast worden door Ziggo omdat het als OS ondersteuning staat.

 

Topic en Probleem in onderzoek zie onderstaand:

volgende is reeds in onderzoek.

Stream met Ziggo Go app en Iphone is reeds in onderzoek bij Ziggo zie ook dit topic waar@Marianne Ziggo  al wat help onderwerpen heeft geplaatst.

Streamen naar tv met Chromecast

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit staat nog steeds op de Ziggo site.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/

 

Ziggo Go app niet bereikbaar

Heeft u problemen met online tv-kijken via onze Ziggo GO App? Helaas werkt het niet zoals het hoort. Wel kunt u online tv kijken via Ziggogo.tv. We werken aan een oplossing.

Status

open

Bekend sinds

Zaterdag 9 november om 13:57

Wanneer is het opgelost?

Nog niet bekend

Xzgk8s
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fantastisch, althans dat dacht ik.

Ziggo start nu fantastisch op, echter het volgende probleem heeft zich alweer voor gedaan.

Safari werkt niet met ziggo go, Chrome geeft de melding "kan dit nieff afspelen met chrome"

Wat is dit in hemelsnaam voor een omgeving?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ziggogo en Safari gaan niet samen vanwege de Plugin en met Chrome misschien even de app en chrome sluiten.

 

Daarna https://www.ziggogo.tv/nl.html proberen, let wel op dat je inlogt 

Uitgelicht topic