Hallo
Sammie68 , welkom hier op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat het bijzonder rot is dat je niet kunt genieten van de Ziggo GO op op jouw Samsung Galaxy Tab S2! Het lijkt mij niet verkeerd om hier samen naar te kijken zodat we dit aan de praat krijgen.
Je bent zelf al aan het testen geslagen door de caché gegevens te wissen! Super dat je dit hebt geprobeerd, maar jammer dat het nog niet heeft geholpen. We gaan wat anders proberen :wink: Om het probleem duidelijk in beeld te krijgen en je van een oplossing te voorzien, zou ik je willen vragen om het onderstaande uit te proberen.
- Verwijder de Ziggo GO app helemaal en download deze opnieuw vanuit de Google Playstore
- Test of de Ziggo GO app op een ander apparaat wel werkt. Daarmee sluiten we uit of je account wel in orde is.
- Welke software versie van de Ziggo GO app heb je? Dit zie je in de app bij Instellingen helemaal onderin beeld.
- Welke software staat er geïnstalleerd op jouw Samsung Galaxy Tab S2?
Ik ben heel erg benieuwd naar je terugkoppeling!