Sammie68

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt niet op Galaxy TabS2

Heb afgelopen zaterdag een vraag gesteld over ziggo go dat dat niet werkt op mijn tablet,marco 1861 zij probeer de cache te legen en de gegevens te wissen dit was op het eerste gezicht de oplossing,maar probeerde het vanavond nog eens en weer hetzelfde cirkel blijft maar draaien heb de app er opnieuw opgezet maar dit mocht niet baten.
Moet ik de tablet terugzetten naar fabrieksinstellingen of kan ik nog wat anders doen?
Met vriendelijke groet, sammie
2 Reacties 2
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hallo Sammie68 , welkom hier op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat het bijzonder rot is dat je niet kunt genieten van de Ziggo GO op op jouw Samsung Galaxy Tab S2! Het lijkt mij niet verkeerd om hier samen naar te kijken zodat we dit aan de praat krijgen.

Je bent zelf al aan het testen geslagen door de caché gegevens te wissen! Super dat je dit hebt geprobeerd, maar jammer dat het nog niet heeft geholpen. We gaan wat anders proberen :wink: Om het probleem duidelijk in beeld te krijgen en je van een oplossing te voorzien, zou ik je willen vragen om het onderstaande uit te proberen.

  • Verwijder de Ziggo GO app helemaal en download deze opnieuw vanuit de Google Playstore
  • Test of de Ziggo GO app op een ander apparaat wel werkt. Daarmee sluiten we uit of je account wel in orde is.
  • Welke software versie van de Ziggo GO app heb je? Dit zie je in de app bij Instellingen helemaal onderin beeld.
  • Welke software staat er geïnstalleerd op jouw Samsung Galaxy Tab S2?

Ik ben heel erg benieuwd naar je terugkoppeling!
Sammie68
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,de versie van ziggo go is 2.3.43 ,app er weer opnieuw opgezet hij heeft het 1 keer gedaan daarna zwart beeld.
Op de ander tablet geen probleem werkt meteen.
De android versie van de tablet is 7.0.
Met vriendelijke groet, Sammie

Uitgelicht topic