Beantwoord

Ziggo GO werkt niet op android 4.x


Reputatie 1
Het lukt mij niet om op en tablet met android 4.1.1 de ziggo go app werkende te krijgen, er komt maar geen verbinding tot stand. Waarom luktt mij dit niet want de minimale android versie met 4.0 zijn en dat heb ik dus zeker wel.
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 4 oktober 2019, 12:31

Ps De Ziggo-go app is dan vast gelopen. Wil niet meer afsluiten.
(Gaat dan via Taakbeheer gedwongen stoppen.)

Ah, hij crasht dus wel degelijk. 😅

De oplossing wordt in een toekomstige update van de app uitgerold, helaas kan ik dit niet hier terugkoppelen omdat ik geen melding krijg wanneer deze wordt uitgerold. Houd de update notes in de PlayStore in de gaten.
Bekijk origineel

103 Reacties

 

Hallo Mark.
Bedankt voor de vlotte reactie.
Dan wachten we gewoon even af wat eruit komt.
Maar heb je dan wellicht een idee met welke browser ik/wij op www.ziggogo.tv kan kijken op de tablet?
Met zowel google chrome als firefox werkt dit niet,deze worden niet ondersteunt.

 

Bij mij lukt dat wel op Chrome, idd geen Ziggo Go-app 😟

Gr. Mart

Ook ik heb al geruime tijd last van een niet goed werkende app en zo te zien ben ik niet de enige wanneer denkt Ziggo dit op te kunnen lossen of met een compensatie te komen

Apparaat: Samsung Galaxy Tab 3
OS + versie: Android 4.4.2
Ziggo GO versie: Versie 2.3.44 Prod
Probleem: App start wel op, maar kan niets afspelen. "Wordt gestart" blijft in beeld staan
Apparaat: Minix neo x8
OS + versie: 4.4.2
Ziggo GO versie: Versie 2.3.44 Prod
Probleem: De app logt niet aan. Melding "de app kan geen verbinding met ons maken". Als het via niet inloggen probeert, kun je daarna wel inloggen maar blijft hij oneindig wachten bij het afspelen. Ook eerdere versies geprobeerd waar het soepel draaide. Werken ook niet. Dit is dus zeer zeker een server side probleem...
Ik heb het geprobeerd maar ook deze versie werkt niet helaas. Bedankt voor je reactie.
Ik heb een paar oudere versies geprobeerd willekeurig, maar ok deze werken niet. Kun je aangeven welke jij hebt geïnstalleerd?

versie 2.3.44
Ik heb een paar oudere versies geprobeerd willekeurig, maar ok deze werken niet. Kun je aangeven welke jij hebt geïnstalleerd?
Om toch weer de app te kunnen gebruiken kun je een oudere versie gebruiken. Bij mij werkte deze wel weer
https://ziggo-go.nl.aptoide.com/versions

Ligt dus echt wel aan de update!!
Ik heb een Samsung Tablet SM T560, android versie 4.4.4 en ook daarop krijg ik geen verbinding via de Ziggo Go. Alle "oplossingen" zoals vermeld al geprobeerd. Wifi werkt prima, internet gaat snel. Maar helaas geen TV kijken via de app. Wanneer komt de oplossing, want een duidelijke heb ik hier nog niet gevonden? Alleen het bericht dat er een nieuwe versie aan komt. Maar wanneer dan? Ik hoop van snel aangezien er velen zijn met dit probleem.
Reputatie 7
Ps De Ziggo-go app is dan vast gelopen. Wil niet meer afsluiten.
(Gaat dan via Taakbeheer gedwongen stoppen.)

Ah, hij crasht dus wel degelijk. 😅

De oplossing wordt in een toekomstige update van de app uitgerold, helaas kan ik dit niet hier terugkoppelen omdat ik geen melding krijg wanneer deze wordt uitgerold. Houd de update notes in de PlayStore in de gaten.
@Mark Ziggo zou je mij ook op de hoogte kunnen houden. Ik heb hetzelfde probleem.
Tab 3 P5210 met 4.4.2
Ook app start wel op, matrix ververst wel maar als ik een programma kies dan "wordt gestart" en verder niets meer.
Oke bedankt @Mark Ziggo. Wachten het af.

Ps De Ziggo-go app is dan vast gelopen. Wil niet meer afsluiten.
(Gaat dan via Taakbeheer gedwongen stoppen.)
Reputatie 3
Badge
Dank je @Mark Ziggo , ik wacht geduldig af.
Reputatie 7
Ik heb een storingsticket gevonden wat hierop lijkt, maar niet 100% overeenkomt. Er loopt namelijk een ticket over Ziggo GO die crasht op verschillende android tablets sinds de laatste update (2.3.44), terwijl de vorige versie wel werkte. Nu crasht de app bij jullie niet, maar omdat het zo specifiek op android tablets is gericht en sinds de laatste update optreedt vermoed ik dat jullie meldingen hier wel onder vallen.

Jullie voorbeelden zijn hierbij aangemeld, hopelijk kan er snel een oplossing gevonden worden door onze app ontwikkelaars.
Reputatie 3
Badge
Hoi @Sjaakie68, klinkt als hetzelfde probleem als dat ik nu heb. Ook van alles geprobeerd,
Onder andere wachtwoord aangepast, maar dat helpt niet, sterker nog mijn telefoon waar de app wel werkt vraagt tot nu toe nog steeds niet om een nieuw wachtwoord.....
Hallo,

Ik heb ook een Galaxy Tab 3 en hier werkt de Ziggo-Go app ook plotseling niet meer.
Geeft aan dat er geen verbinding met Ziggo gemaakt kan worden. Maar de Wifi werkt perfect.
Heb de App al opnieuw geïnstalleerd en Cache etc. geleegd, maar helpt niks.
Voordat ik app opnieuw heb geinstalleed gaf hij aan: programma word gestart, en verder gebeurde er niks.
Reputatie 7
Okay, hier kan ik nog geen algemeen probleem uithalen. Jullie ervaren allemaal een ander probleem of geen problemen met vrijwel dezelfde apparatuur...

Wilco heeft een Galaxy Tab 3, daar werkt de app alleen kan hij niets afspelen (geen Next abonnement)
Appie heeft een Galaxy Tab Pro (SM-T520), die kan niet inloggen omdat de app geen verbinding kan maken (wel een Next abonnement)
En onze ridder (Ni!) heeft ook een Galaxy Tab Pro (SM-T520) en hij ervaart geen enkel probleem (geen Next abonnement* dat is dus een abonnement mét of zonder een Mediabox Next)

Schiet mij maar lek. 😥

@Wilco_Boer - wat jij ervaart komt me niet direct bekend voor. Ik stuur je een privébericht om wat te testen.
@AppieSan - kun jij eens je Mijn Ziggo Wachtwoord wijzigen? Misschien zorgt dat ervoor dat Ziggo GO ook weer kan inloggen. Zie ook je privéberichten.
Reputatie 3
Beste @AppieSan
Geen idee op basis waarvan je aanneemt dat ik een 'Next abbo' heb.
Het is niet zo. Sterker nog ... ik weet niet eens wat dat is 😂.

Zoals gezegd, ik ben geen intensieve gebruiker en bij mij lijkt alles te functioneren zoals het bedoeld is.
Ik vind het bizar om te constateren dat er met al dat digitale spul aan de lopende band zoveel problemen zijn. Kennelijk mag je er als klant in deze branche niet vanuit gaan dat wat je aanschaft ook echt werkt. Het schier ontelbaar aantal berichten dat in deze community gepost wordt ... daar moet toch een hele wereld aan diepe ellende en frustratie achter schuil gaan lijkt mij.
Bij andere providers is dat overigens niet anders hoor, Ziggo is geen uitzondering.

Sorry voor deze uitweiding die feitelijk niet van specifiek belang is voor dit onderwerp.
Reputatie 3
Badge
Hoi @Knight who says NI ,
Dat klinkt hoopvol. Ik neem aan dat jij ook een Next abbo hebt, @Mark Ziggo misschien is dat relevant, of dat mijn Next abbo gekoppeld is aan het test team?
Reputatie 3
Hiero ook even wat getest (ik ben geen intensieve gebruiker).
En tot zover géén problemen geconstateerd.
Alles lijkt te functioneren zoals het bedoeld is.

Samsung tablet SM-T520
Android 4.4.2
Ziggo GO versie 2.3.44 Prod
Reputatie 3
Badge
Hoi @Mark Ziggo , hierbij de gegevens.
Samsung tablet SM-T520
Android 4.4.2
Ziggo GO versie 2.3.44 Prod
De app logt niet aan. Melding "de app kan geen verbinding met ons maken"
De verbinding met internet werkt gewoon, anders kon ik dit ook niet sturen🤓
Al gegevens gewist, cache geleegd, app opnieuw geinstalleerd.
Bij deze mijn gegevens:
Apparaat: Samsung Galaxy Tab 3
OS + versie: Android 4.4.2
Ziggo GO versie: Versie 2.3.44 Prod
Probleem: App start wel op, maar kan niets afspelen. "Wordt gestart" blijft in beeld staan.
Reputatie 7
Dit probleem is nu terug op 4.4.2
Oei, dat klinkt niet best. Mag ik opnieuw vragen om de volgende informatie? Anders kan ik geen duidelijke melding maken.

Apparaat: (merk & type)
OS + versie: (bijv: Android 4.4.2)
Ziggo GO versie: (bijv: Versie 2.3.44 Prod(19102))
Probleem: App start wel op, maar kan niets afspelen. "Wordt gestart" blijft in beeld staan.

Als je andere problemen ervaart, dan natuurlijk een omschrijving van jou ervaring.
Dit probleem is nu terug op 4.4.2

Ja, heb sinds begin deze week ook weer problemen met dezelfde android versie. App doet het nog goed, maar kan niks meer kijken. Er blijft alleen "wordt gestart" in beeld staan
Reputatie 3
Badge
Dit probleem is nu terug op 4.4.2
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb de ziggo go app verwijderd en kan nu niet meer installeren omdat mijn apparaat niet compitabel is met de app heb een galaxy note 10.0 met Android versie 4.0.1
Hallo @Vermeulen
Die Android-versie is dan helaas te laag voor de app.
Heb je geen mogelijkheid meer om die Android-versie nog te updaten? Kijk eens op de Samsung-site hoelang en tot welke versie ze updaten voor jouw specifieke apparaat.

Reageer