Beantwoord

Ziggo GO werkt niet op android 4.x

Toon eerste bericht

79 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
@Erwin85 Via de chatbox gaat het mogelijk sneller.
Komt hier midden in beeld als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier
Thnx @Be rt Chatten heeft even geen nut, ik lees net dit https://ziggoforum.nl/topics/91161/page-7#post-1235037 en we nemen even een afwachtende houding aan.
Reputatie 7
Badge +31
Ah, TOP @Erwin85 dat je dit bericht hier plaatst, dit maakt het allemaal een stuk duidelijker. #LekkerBezig
Reputatie 3
Dit is toch te bizar voor woorden 😡
Dat Ziggo wel een officiële erkenning van het probleem uitspreekt op een extern forum en niet hier op hun eigen community.
#LekkerBezig ???? Ik dacht van niet ...
@Erwin85 en anderen
Mark Ziggo nam in dit Topic op 30 juli al een vergelijkbaar initiatief als Webcare nu doet.
Zie "Beste antwoord". Het was een oproep aan Forumleden om hier enkele gegevens te leveren.
Hij sprak over een Ticket dat is geopend. Of dit alles bij elkaar geveegd wordt, weet ik niet.

Het is jammer dat niet iedereen die daarna reageerde de gevraagde gegevens opgeeft. Liefst zo kort mogelijk, voor de overzichtelijkheid. Werd regelmatig over de oproep van Mark heen gekeken?

Je kunt een afwachtende houding aannemen, maar ook antwoord geven op de vragen van Mark of die van Webcare om mee te helpen dit probleem asap de wereld uit te krijgen.

Naar mijn smaak niet helemaal #LekkerBezig, Erwin.

Aan mensen die alleen gal komen spuwen hebben we hier natuurlijk helemaal niks.
Die Update is absoluut geen fraaie vertoning, dat weten we inmiddels wel.
Meehelpen aan een snelle oplossing, is het beste wat je nu kunt doen.

Gr Han
Reputatie 6
hanh schreef:

@Erwin85
Mark Ziggo nam in dit Topic op 30 juli al een vergelijkbaar initiatief als Webcare nu doet.
Zie "Beste antwoord". Het was een oproep aan Forumleden om hier enkele gegevens te leveren.
Hij sprak over een Ticket dat is geopend. Of dit alles bij elkaar geveegd wordt, weet ik niet.

Inderdaad, mijn bericht van 30 juli heeft dezelfde strekking als ons bericht op het ziggoforum. Het probleem wordt onderzocht en daarbij kunnen we voorbeelden goed gebruiken. Alle voorbeelden van de verschillende kanalen worden gebundeld.
Hier ook geen ziggo go meer. Exact sinds de update op 3 augustus. Lezen de mensen van webcare wel eens een aantal reacties terug? Dan zouden ze snel zien dat vrijwel iedereen problemen heeft na de laatste update en dat het gaat om android versies 4.xxx.
En dan toch om details vragen en komen met" heb je de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Maar zo komen we toch ook niet verder?
Het probleem ligt bij ziggo's update en het feit dat mensen met een oudere goedwerkende smartphone/tablet o.id. dergelijks in de steek worden gelaten. Dat kan me zo kwaad maken om dan ook nog de vermoorde onschuld te spelen.
Ziggo wees dan gewoon eerlijk en kondig aan dat mensen met apparaten "uit de oude doos" niet meer mee mogen doen met overal t.v. kijken. En...zeg het ook meteen even op de t.v. reklame!
Tot zover mijn kwaadheid. Ook ik heb een oudje,een lenovo,niet eens een samsung,poeh poeh, die het uitstekend doet en draait op een android 4.3 of 4 versie.
Nou Ziggo wat wordt het? Gaan jullie aan de oudjes denken of laat je ze in de steek???
@Ollie123
Je beantwoordt de vragen van Mark Ziggo niet en komt ons iets vertellen wat we allemaal al weten.
Wat is de zin hiervan in een Topic, waarin sinds 30 juli gegevens worden verzameld over Platforms waarop de Update niet op werkt? Met de bedoeling het probleem daardoor asap op te kunnen gaan lossen.
Gr Han
@ hanh. Jij hebt het goed begrepen, ik vertel iets wat we allemaal al weten en blijkbaar al sinds 30 juli.
Alleen heb ik sterk de indruk dat ze het bij Ziggo het nog niet ( willen?) weten.
Vandaar mijn herhaling die dus voor Ziggo is bedoeld.

Ik ben niet technisch,vandaar dat ik het misschien niet helemaal snap.
Maar waarom wil Ziggo zo precies weten met welke smartfoon en/of tablet je problemen hebt?
En met welke versie? (Beide heb ik overigens wel doorgegeven)
Als ze sinds weken steeds weer hetzelfde verhaal horen, van sinds de laatsts update werkt de ziggo app niet meer en ik heb android 4.xxx, gaat er dan nog eens een licht branden of niet. Hoeveel details zijn er dan nog nodig om actie te ondernemen?
Misschien een idee voor Mark, kijk eens naar de details van Ziggo's update.
Ok. Laat mij nu maar een beetje zeuren.
Je hebt natuurlijk gelijk, daar gaat het niet om.
Liberty Global wil het gaan oplossen op grond van zoveel mogelijk info
over waar het mis gaat.
Dat verzamelen de Ziggo mensen nu. Val ze niet te zwaar.

Gr Han
hanh schreef:

@Erwin85 en anderen
Je kunt een afwachtende houding aannemen, maar ook antwoord geven op de vragen van Mark of die van Webcare om mee te helpen dit probleem asap de wereld uit te krijgen.

Naar mijn smaak niet helemaal #LekkerBezig, Erwin.

Hoe weet jij dat ik dat niet al gedaan heb? Waarom vooroordelen over iemand hebben? Zegt meer over jou als over mij, belachelijk zelfs dat je zo reageeerd!

Aan mensen die alleen gal komen spuwen hebben we hier natuurlijk helemaal niks.

Gr Han

Zal de wijste zijn..
"Hoe weet jij dat ik dat niet al gedaan heb?"
Dat je dat hier niet deed kon je toevallig nog makkelijk zien aan je 2 reakties op dat moment.
Klik maar op je profiel. Ik zou er het Topic niet voor zijn gaan aflopen & had bij gebrek aan bewijs mijn mond gehouden.
Geen vooroordeel dus. Daar doe ik niet aan.

"Aan mensen die alleen gal komen spuwen hebben we hier natuurlijk helemaal niks."
Als je goed leest, zie je, dat dit beslist niet op jou sloeg.
Een misverstand van jouw kant.
Lijkt me verder duidelijk. Er was bij jou geen gal te bespeuren.
Hoe zou ik dat dan kunnen vinden?
Bij anderen wel.

Gr Han
hanh schreef:

Dat je dat hier niet deed kon je toevallig nog makkelijk zien aan je 2 reakties op dat moment.
Klik maar op je profiel. Ik zou er het Topic niet voor zijn gaan aflopen & had bij gebrek aan bewijs mijn mond gehouden.
Gr Han

Zoek de verschillen 🙂
https://community.ziggo.nl
https://ziggoforum.nl
Reputatie 6
Inmiddels heb ik nieuws. Er is een fix voor dit probleem getest op één van onze servers en de resultaten lijken goed. Ze monitoren de activiteit en als er geen ongewenste bijwerkingen zijn wordt het op alle servers uitgerold.

Nog geen witte rook dus, maar de lucifer brandt al wel.
Volgens mij is de rook hier wit. Althans ik kon inloggen en de app werkte.
Hopen dat het nu verder goed gaat....
Kan ook bevestigen dat Horizon Go App 2.3.34 id= com.lgi.orionandroid weer werkt op HP Slate 21 Android 4.4.2

id=com.lgi.ziggotv (Ziggo Go App 2.3.32 op het zelfde toestel echter niet! De echte Ziggo Go App.... nog niet geupdate naar apk 2.3.34 maar verwacht dan eigenlijk ook dat die het ook gaat doen.

Tevens onze gebruikersnaam verander naar een e-maillogin... vermoed dat e.e.a. technisch bij Ziggo hier ook mee te maken heeft met de intergratie van Vodafone....

Hopelijk laten jullie het nu geruisloos draaien en ga niet meer zitten klote.

Wellicht dat jullie echt over moeten gaan naar 2 soorten app. Een Ziggo Go Lite App voor de huidige systemen en voor de cast systemen over gaan voor android 5 en hoger naar een betere Ziggo App.
Mess89 schreef:

En werkt de tip van Forza76 voor de rest wel? dus inloggen via ziggogo.tv op je telefoon/tablet? Dan is er in ieder geval een alternatief en is het weekend van @Quiet_Wildcard minder verpest.

Helaas werkt deze optie niet op een 21 inch Android Scherm. Ook in Firefox of Dolphin werkt dit helaas niet op de Slate 21. Vermoedelijk door de grote resolutie. Wie kan dit bevestigen?
Reputatie 6
Mark Ziggo schreef:

Inmiddels heb ik nieuws. Er is een fix voor dit probleem getest op één van onze servers en de resultaten lijken goed. Ze monitoren de activiteit en als er geen ongewenste bijwerkingen zijn wordt het op alle servers uitgerold.

Nog geen witte rook dus, maar de lucifer brandt al wel.

Witte rook! Inmiddels zijn al onze servers voorzien van de patch en moet de melding "Helaas Ziggo GO doet het even niet..." in de oudere Android versies verholpen zijn.
Reputatie 3
@Mark Ziggo

Ik kan dit bevestigen. Bij mij werkt het weer goed.
Apparaat: Samsung tablet SM-T520
Ziggo Go : 2.3.34 Prod

Groet,
Net de versie ervoor eraf gegooid, en de nieuwe er weer op en ja hij doet het!

@Erwin85
Het was een Server Side probleem. Dus reinstall van de App is niet nodig.
Had dit niet verwacht, dacht dat het aan de App lag.
Nu ja, een ongeluk zit soms in een ander hoekje.
Adequate foto.

Gr Han
Hier werkt het weer.
Huawei T1 10 tablet, android versie 4.4.4
👍🏼
hanh schreef:

@Erwin85
Het was een Server Side probleem. Dus reinstall van de App is niet nodig.
Gr Han

Jawel was wel nodig, want had niet de nieuwste versie, ja oké had gewoon kunnen updaten, maarja allebei net zo snel 🙂
Het werkt pas vanaf Android versie 4.4.2
Raar dat men je zo behandeld en te zeggen dat je maar een nieuw apparaat moet kopen.
Helaas kan ik je in deze ook niet helpen, probeer eens een sideload apk file.
Hier heb je er 1 van mij : *** Link verwijderd i.v.m. community beleid, voor links, vraag de poster*** (Deze versie is 1 versie lager dan de nieuwe)
Verwijder wel eerst de andere niet werkende versie.
Ik hoop voor je dat het werkt, ik heb het getest, maar ik kan geen garantie geven.

Edwin62 schreef:

Ik heb de app al diverse keren verwijderd, h3eb er zelf contact over gehad met e3en ziggo medewerker, die vertelde mij nleuk dat mijn tabl;et verouderd is en ik maar een nieuwe moest kopen 😉 Als ziggo aangeeft dat het op android 4 moet werken dan veracht ik ook dat het gaat werken, ik krijg steeds een melding dat er geen verbinding met aziggo go gemaakt kan worden, ww en username zijn 100% goed ingevuld

Over dat Gal spugen, daar vraagt Ziggo zelf om.
Laat het er maar niet van komen dat ik een aantal mails openbaar.

hanh schreef:

Geen vooroordeel dus. Daar doe ik niet aan.

"Aan mensen die alleen gal komen spuwen hebben we hier natuurlijk helemaal niks."
Als je goed leest, zie je, dat dit beslist niet op jou sloeg.
Een misverstand van jouw kant.
Lijkt me verder duidelijk. Er was bij jou geen gal te bespeuren.
Hoe zou ik dat dan kunnen vinden?
Bij anderen wel.

Gr Han

Reageer