Beantwoord

Ziggo GO werkt niet op Android 10

• 2 augustus 2019
  • 20 Reacties
  • 2181x Bekeken

Na update van de telefoon android 10 werkt de ziggo go app niet meer. De app opent niet.
Toestel: One Plus 6T
icon

Best beantwoord door Anne H Ziggo 17 september 2019, 09:10

Hallo iedereen, inmiddels is de nieuwe update beschikbaar geworden in de Play Store. De eerste geluiden zijn positief! 🙂 Werkt de app op jullie Android 10 devices nu ook weer helemaal goed?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

20 Reacties

Reputatie 7
Goed dat jullie het hier melden Anne!
Ik denk dat veel mensen nu blij zullen zijn 😁👍
Reputatie 3
So far so good... 😁
Reputatie 7
Hallo iedereen, inmiddels is de nieuwe update beschikbaar geworden in de Play Store. De eerste geluiden zijn positief! 🙂 Werkt de app op jullie Android 10 devices nu ook weer helemaal goed?
Ik heb ook zojuist de update gedaan.

Op mijn Google Pixel 3 XL met Android 10 werkt Ziggo GO met versie 2.3.44 Prod (4.18.1_Release).
Net me update gehad van Ziggo app android 10 en doet het weer .
Nu gaat Ziggo pas aan de slag, is inderdaad wat ik bedoelde. Ik had de reactie van Marianne van Ziggo in gedachten.

Een ramp is het allemaal niet, maar slordig is het wel. Dat er dingen fout gaan begrijpt iedereen, maar een update uitbrengen voordat Android 10 uitkomt is niet moeilijk (niet moeilijker dan om het nu pas te gaan doen) en aanpassen moet je het toch. Het verschil is dat je nu klanten teleurstelt, omdat het meerdere weken niet werkt.
En kennelijk was het met Android 8 en 9 ook al zo.
Kom op Ziggo, dat kan en moet beter.
Reputatie 7
Sorry hoor, maar de Ziggo Go app geeft al maanden dezelfde fout in de beta versie van Android 10. Dit had opgelost moeten zijn voor het uitkomen van Android 10. Nu gaan jullie er pas mee aan de slag na uitkomen van die versie?
Google breng niet voor niets beta versies uit.

Jullie, ik werk niet bij Ziggo hoor :)
Je bedoelde: Nu gaat Ziggo er pas mee aan de slag na uitkomen van die versie?

Ik kan je zeggen, yep, je hebt gelijk. Zo gebeurde dit ook bij Apple en ik zit zelf al met spanning te wachten als eind september Apple met iOS 13 uit komt of Ziggo deze dan al wel klaar heeft. Spannend!!

En kan je ook nog zeggen dat als je Apple hebt nog meer nadelen hebt om Ziggo te gebruiken. Zoals ZiggoGo.Tv, dat kan niet via Safari, moet ik een andere browser voor downloaden. Maar ja, in het kader van toekomst en verbeteringen, wacht ik maar rustig af. Al hoewel het hier soms ook net het randje van de emmer weet te bereiken en loopt er al een kleine druppel overheen!! 🤔

Dus niet alleen jij, of jullie, hebben hier last van en balen.
Sorry hoor, maar de Ziggo Go app geeft al maanden dezelfde fout in de beta versie van Android 10. Dit had opgelost moeten zijn voor het uitkomen van Android 10. Nu gaan jullie er pas mee aan de slag na uitkomen van die versie?
Google breng niet voor niets beta versies uit.
Reputatie 7
Hoi @Roon55
Ik ben duidelijk niet met je eens dat Ziggo niets doet met feedback. Natuurlijk doen ze daar wel wat mee, maar sommige dingen hebben tijd nodig. Ziggo is niet enige bedrijf dat z’n app het niet goed doet onder Android 10.

Dit is ook vaak bij Apple het geval als ze weer een nieuwe iOS versie hebben. Meer dan 65% van de apps geven dan nog een foutmelding en heb je binnen een maand of week wel een goede update voor.

Mee eens dat ze het eerder klaar zouden moeten hebben staan, want andere bedrijven kunnen dit ook. Maar soms gaat dat even niets. Vervelend, maar geduld is wat we nu moeten hebben. 😞
Totally agree on @Roon55
Een 'paar' weken wachten op iets wat Ziggo al lang op orde zou moeten?! Volgens mij vergeet men bij Ziggo nog wel eens dat mensen betalen voor de vaak belabberde diensten en service.
Dit is de tweede maal dat na een Android update de app niet werkt. Net als bij de Ziggo Next weer iets wat (nog) niet op orde is.
Soms lijkt het of er met de feedback van mensen niets gedaan wordt. Misschien toch tijd om te kijken of anderen het beter doen.......
Reputatie 7
Wil niet lullig zijn hoor, maar doen jullie dan wel een snelle update voor de Ziggo Go app voor iOS 13? (voor apple gebruikers) 😊

Eind september, begin oktober zal deze versie uit komen.
Dan graag wel op orde hebben hoor 😎😋
We zijn ons ervan bewust dat de huidige Ziggo GO app momenteel niet werkt met Android 10. We zijn nu druk bezig om dit op te lossen, zodat je als Android 10 gebruiker de Ziggo GO app snel kan gebruiken. Wanneer ik meer weet over de beschikbaarheid voor Android 10, dan laat ik het hier weten.

Update 05-09: De update om Ziggo GO in Android 10 werkend te krijgen komt binnen enkele weken beschikbaar in de Playstore.

• Heb je Ziggo GO op jouw Android apparaat en wil je dat deze blijft werken? Wacht dan nog even met het updaten naar Android 10
  • Heb je je apparaat al geupdated of heb je andere redenen om de update toch direct al uit te voeren? Dan kun je via een Chrome of Firefox browser kijken op ziggogo.tv
Bij elke nieuwe Android versie weer het zelfde liedje. Hier ook de Final van Android 10 en de app start niet op. Hetzelfde was het met Android 8 en 9. Terwijl de beta toch al maanden beschikbaar is voor ontwikkelaars..
Ook ik heb hetzelfde probleem, gisteren de officiële Android 10 via normale update geïnstalleerd op een google Pixel XL2 maar Ziggo Go start niet meer op?!
Reputatie 3
Hoi @AC_65,

Top dat je dit probleem aankaart. Heb je nog iets meer info voor ons? Een antwoord op de vragen van @Evert lijkt me een goed begin.

Net de nieuwe android 10 geinstalleerd... ziggo go app doet het dus niet. ook na verse install en herstart telefoon.... de app start geeneens op 😞
Badge +3
Beta denk ik, of zelfs DP3?
Known Issues
1. While in Ambient display screen, FOD does not appear, the power button needs to be pressed.
2. You may face stability issues.
3. Application compatibility problems
Reputatie 7
Hoi @AC_65,

Top dat je dit probleem aankaart. Heb je nog iets meer info voor ons? Een antwoord op de vragen van @Evert lijkt me een goed begin.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi,

Is het de officiële Android 10 of heb je de laatste beta versie?

Groet,
Evert
Heb het probleem ook gehad in Spanje heb me telefoon opnieuw aan en uit gezet en probleem was verholpen