Aynurzngr

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ziggo go werkt niet

Vandaag heb ik mijn internet en ziggo tv geïnstalleerd, maar ik kan geen ziggo go kijken ivm met dat ik een melding krijg dat ik geen abbonament heb. Hoe zou dit opgelost kunnen worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Aynurzngr - Ik zie het inderdaad, er lijkt wat mis te gaan bij het account, want ook Mijn Ziggo update niet correct. Ik heb het account verwijderen. Wil je vanmiddag een nieuw account proberen aan te maken via deze pagina? Het is mogelijk dat Ziggo GO niet dírect daarna werkt, maar controleer allereerst of je al producten kunt zien in Mijn Ziggo.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Wacht nog even, waarschijnlijk zijn de achterliggende systemen nog niet bijgewerkt , dat duurt wel eens een (werk) dagje.

Aynurzngr
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Krijg nog steeds dezelfde melding, dat ik geeb abbonament ervoor heb..

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Aynurzngr, welkom op de Ziggo Community én bij Ziggo!

Ik zie dat aan onze kant op dit moment alles goed staat, wat gek dat je nog steeds tegen deze melding aanloopt. Krijg je dit bij elke zender/programma?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Soms wil uitloggen en dan paar minuten wachten, app dicht doen, hij kan mee draaien op de achtergrond. Na een paar minuten weer inloggen en dan kijken bij instellingen en Mijn Media Boxen.

Aynurzngr
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @Aynurzngr, welkom op de Ziggo Community én bij Ziggo!

Ik zie dat aan onze kant op dit moment alles goed staat, wat gek dat je nog steeds tegen deze melding aanloopt. Krijg je dit bij elke zender/programma?

Ik heb alles verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens heb ik geprobeerd om het via mijn laptop te proberen en ik kreeg toen de volgende melding:

 

Er is een technisch probleem 

Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Aynurzngr - Ik zie het inderdaad, er lijkt wat mis te gaan bij het account, want ook Mijn Ziggo update niet correct. Ik heb het account verwijderen. Wil je vanmiddag een nieuw account proberen aan te maken via deze pagina? Het is mogelijk dat Ziggo GO niet dírect daarna werkt, maar controleer allereerst of je al producten kunt zien in Mijn Ziggo.

Aynurzngr
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @Aynurzngr - Ik zie het inderdaad, er lijkt wat mis te gaan bij het account, want ook Mijn Ziggo update niet correct. Ik heb het account verwijderen. Wil je vanmiddag een nieuw account proberen aan te maken via deze pagina? Het is mogelijk dat Ziggo GO niet dírect daarna werkt, maar controleer allereerst of je al producten kunt zien in Mijn Ziggo.

Gedaan! Ik zie inderdaad dat het nog niet werkt i.v.m. dat ik weer dezelfde melding krijg. Ik kan nu ook niet inloggen op Mijn Ziggo, omdat het onder constructie is? Ik wordt in ieder geval hierheen geleid : https://www.vodafone.nl/sso/static/error.html

Wat een gedoe allemaal XD 

Aynurzngr
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan nu eindelijk tv kijken!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Bedankt voor je terugkoppeling ???

Uitgelicht topic