Hoi
ikketje Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Gek worden van Ziggo is natuurlijk niet de bedoeling. Daar moeten we voor waken en hoop dat dit ook niet zal gaan gebeuren. Hoe kijk je naar Ziggo GO? Neem aan via je browser en dan via www.ziggogo.tv? Heb je al eens je cookies gewist en gekeken wat die dan doet? Of kan je op je Chromebook ook nog een andere browser installeren om te kijken wat die dan doet?
Kijk je via Wifi of UTP kabel? Via Wifi kan het natuurlijk wel eens tegen vallen en moet je wel echt goed stabiel Wifi internet hebben wil het allemaal goed werken. Zorg in ieder geval, mocht je dit nog niet hebben gedaan, dat 2,4Ghz en 5Ghz niet eenzelfde naam hebben. En als het mogelijk is om via UTP te werken, doe dat dan liever.
Misschien zou je ook eens een
speedtest kunnen doen met je Chromebook om te zien of je snelheid wel voldoende is. Dit zijn maar een paar dingen die je alvast kan doorlopen en in de tussentijd kan er altijd nog iemand zijn die mee wil denken en misschien wel iemand van Ziggo die je topic oppakt.