ikketje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go werkt niet!

Ik probeer vanaf maandag al programma's terug te kijken op Ziggo Go, maar het blijft maar bufferen, en dan weer even wel iets dan weer bufferen etc.
Wat is er aan de hand, ik word hier echt niet goed van, heb in totaal wel uren gepoogd iets terug te kijken! En dit op mijn chromebook.

Ik ben benieuwd!
6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Hoi ikketje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Gek worden van Ziggo is natuurlijk niet de bedoeling. Daar moeten we voor waken en hoop dat dit ook niet zal gaan gebeuren. Hoe kijk je naar Ziggo GO? Neem aan via je browser en dan via www.ziggogo.tv? Heb je al eens je cookies gewist en gekeken wat die dan doet? Of kan je op je Chromebook ook nog een andere browser installeren om te kijken wat die dan doet?

Kijk je via Wifi of UTP kabel? Via Wifi kan het natuurlijk wel eens tegen vallen en moet je wel echt goed stabiel Wifi internet hebben wil het allemaal goed werken. Zorg in ieder geval, mocht je dit nog niet hebben gedaan, dat 2,4Ghz en 5Ghz niet eenzelfde naam hebben. En als het mogelijk is om via UTP te werken, doe dat dan liever.

Misschien zou je ook eens een speedtest kunnen doen met je Chromebook om te zien of je snelheid wel voldoende is. Dit zijn maar een paar dingen die je alvast kan doorlopen en in de tussentijd kan er altijd nog iemand zijn die mee wil denken en misschien wel iemand van Ziggo die je topic oppakt.
ikketje
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je wel EnergieBoy superexpert,

Wel, guess what... mijn chromebook heeft het vanmorgen begeven, idem exact verhaal als 1,5 maand terug toen er wel stroom was maar nonstop geen beeld (black screen). Dit schijnt vaker voor te komen bij de HP chromebooks en het raadsel is nog steeds niet opgelost door experts wat ik zo online lees dus gaat weer terug naar mediamarkt voor hetzelfde probleem (ding is nog geen jaar oud). Onlangs hadden ze er dus een nieuwe batterij ingedaan.

Maar goed.. ik heb mijn laptop (ook redelijk nieuw) erbij gepakt en cookies gewist waarna zo'n beetje elk programma op Ziggo Go het deed BEHALVE .. jaja.. en dat is dus vooral de reden dat ik zo gek werd... THE WALKING DEAD! (aflevering van 7 oktober om 22:00 wilde ik terugkijken).

Ik zit gewoon op mijn wifi thuis altijd, dat zou het gewoon goed moeten doen lijkt me he.
En ja ik kijk via de browser en ziggogo.tv.
Op mijn chromebook heb ik wel eens via Linux een andere browser geinstalleerd maar dat was van korte duur omdat hij steeds gekker begon te doen... en Thunderbird via Linux neemt natuurlijk ook best wat ruimte in en dat gaat boven alles voor me. Achteraf zou ik misschien nu kunnen denken ... dat er in-het-geheel gewoon iets niet klopt met die HP chromebooks die zo vaak tot nonstop black screens vervallen. Misschien heeft het er niks mee te maken maar misschien ook wel... heb ook maar een simpele HP Chromebook 14-ca030nd.

*****Zorg in ieder geval, mocht je dit nog niet hebben gedaan, dat 2,4Ghz en 5Ghz niet eenzelfde naam hebben. ******

^ dat is een beetje abracadabra voor me maar hoef je ook niet uit te leggen als het niet nodig is hoor.

Immers is het huidige probleem nu: TWD (walking dead) is onmogelijk to watch via Ziggo Go.

Ik zal zeker een speedtest doen als ik mijn chromebook terug heb iig.

Dank voor de info!
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Hoewel TWD het wel doet bij mij (maar met grote storingen) is er een bekende bug met Ziggo Go Replay dat rond het tijdstip 2100/2200 veel storingen plaatsvinden. Zie https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/replay-is-slecht-laatste-2-weken-44167

Als de rest van de programma's het wel doen bij jou ligt het niet aan jezelf maar aan dit specifieke programma en dus Ziggo.
Huigie

Level 3
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Het is vanochtend weer 1 groot buffer feest. F1 drama, 24 kitchen drama...hoeveel geld krijgen we terug?
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Huigie wrote:
Het is vanochtend weer 1 groot buffer feest. F1 drama, 24 kitchen drama...hoeveel geld krijgen we terug?


Ik heb net ook de start van de F 1 terug gekeken en geen enkel probleem ervaren.

Vertel eens hoe je kijkt , waarmee je kijkt en via welke verbinding en zo.
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Ronihd mensen met de Next hebben geen last van dit probleem

Uitgelicht topic