Buscom

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

ziggo go - website: Deze video kan niet worden afgespeeld.

Wie kan mij helpen, via ziggo lukt het niet.  Sinds kort kan ik via de website van ziggo geen tv kijken via ziggo go.

Nu staat op mijn computer Windows 10.

Ziggo geeft dan als alternatief om via chrome naar ziggogo.tv te gaan en deze te gebruiken.

Dit gedaan maar na enkele seconden geeft deze aan dat Deze video kan niet worden afgespeeld.

 

Hoe nu verder want ziggo dupeert veel klanten zonder tablet of goede telefoon.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Nav mijn vraag, probeer eens de cookies te verwijderen. Bij mij lukte dit.

Bekijk in context

24 Reacties 24
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Buscom,

Wat irritant dat Ziggo GO opeens niet meer werkt. Ik begrijp dat je tegen de melding “Deze video kan niet worden afgespeeld” aanloopt. Krijg je dit bij alle zenders? Ook bij de latere zenders, zoals Fox HD of Ziggo Sport? Wil je eens Replay TV testen, krijg je het daar ook?

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ook op replay tv werkt het niet. krijg dezelfde melding. Werkt niet op de site van Ziggo en dan op ziggogo ook niet.

Werkt ook niet als ik het via chrome zoals aangegeven op de site doe.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Heb je nog een andere browser waarop je het kunt testen, zoals Microsoft Edge?

Ik begrijp dat je wel gewoon kunt inloggen en verder alles kunt zien? Het gaat pas mis bij het afspelen?

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik gebruik hem in Microsoft Edge en Google Chrome. in beide kan ik via de site van ziggo en dan op ziggogo, opstarten en een zender aan zetten. Na enkele seconden stop  ziggogo er mee en zegt dan dat de video niet kan worden opgestart. Reeds er opnieuw opgezet en inlog gegevens vernieuwd. Dat gebeurt in de site van ziggo en met de app die je via chrome kan ophalen.

Normaal keek ik al via microsoft eddge naar behoren, maar sinds een korte tijd stopt hij ermee.

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ook bij een opgenomen programma stopt de uitzending er mee. Met dezelfde zin over de video.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dit gebeurt áltijd, het gaat nooit goed?

Ik zie dat je sinds augustus de Mediabox Next in huis hebt. Is het toevallig sindsdien begonnen of later pas?

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik had al eerder de Next maar dit is een vervangen wegens een defect. De problemen zijn van een week of 3.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dan weet ik 't om eerlijk te zijn niet @Buscom. Alles staat verder goed aan onze kant. Maak je nog gebruik van Ziggo GO op een ander apparaat en werkt het daar wel normaal?

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

op mijn telefoon werkt ziggogo wel maar via de computer niet. Daar zie ik het dan via een klein beeld, heb je dus weinig aan.

Het moet ergens aan liggen heb alles van ziggo er al eens afgehaald en er weer op nieuw opgezet zonder resultaat.

Bij wij kan ik dan terecht om dit op te lossen.

 

 

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ook op firefox werkt het niet.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Zijn er wellicht programma's op je computer die roet in het eten kunnen gooien? Welke anti-virusprogramma's heb je bijvoorbeeld geïnstalleerd?

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik gebruik avg.

maar er zijn geen veranderingen in mijn computer.

Het heeft altijd gewerkt tot een week of 3 geleden geeft ziggogo bij een uitzending na enkele seconden, video kan niet afgespeeld worden.

Werkt ook niet op chrome, edge chrome, explorer en firefox.

 

Sinergie

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hier exact hetzelfde probleem met een browser op een Macbook Air. Het afspelen gaat telkens voor zo’n 20 seconden goed en daarna verschijnt de melding: “Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld.”

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Waardeloos is dat. Ben gelukkig niet de enige.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Ontzettend zuur dat het nog steeds mis loopt 😞 Zou je eens handmatig uit kunnen loggen en dan weer inloggen in de browser? Maakt dit verschil? En gebeurt er precies hetzelfde in alle browsers, daar zit ook helemaal geen verschil in? Kun je eens checken hoe het gaat zonder AVG? 

Buscom
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Al regelmatig in en uitgelogd, zonder resultaat.

Ook geen resultaat via AVG, zit er al tijden op, nooit last gehad.

Sinds enkele weken krijg ik de boodschap op mijn computer met Windows 10, deze video kan niet worden afgespeeld,

 

David 81

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

hier hetzelfde gezeur .. niets aan pc veranderd en via browser geen sjoege geen enkele aanklikbare film/uitzending of iets dat bewaard is. service is ook om te janken. ga maar naar community, daar helpen ze je wel … echter lees hier alleen problemen en geen oplossingen

David 81

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
David 81 wrote:

hier hetzelfde gezeur .. niets aan pc veranderd en via browser geen sjoege geen enkele aanklikbare film/uitzending of iets dat bewaard is. service is ook om te janken. ga maar naar community, daar helpen ze je wel … echter lees hier alleen problemen en geen oplossingen

PS zit er hard over te denken over te stappen, geruime tijd geen gebruik kunnen maken van Ziggo (ik heb alleen laptop en geen TV) dus ziggo go/ online kijken  is voor mij essentieel.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Gebruik je Wireless? Test dan een bekabelde verbinding.

Uitgelicht topic