V.Deen

Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Ziggo GO vergeet Favoriete zenders & nu meldt ie dat ik geen abonnement heb!!!

De ZiggoGo app geeft elke dag problemen.
Ik gebruik deze op een Android telefoon in combinatie met een ChromeCast g2.

Vrijwel dagelijks zijn mijn favorieten zender vergeten.
Soms lukt het als ik de app verwijder uit het geheugen en opnieuw opstart.
Komt ook voor dat dat ook niet werkt.

Als ik na het kijken de ZiggoGo app niet afsluit, zorgt die ervoor dat mijn ChromeCast niet meer te bereiken is (ook niet met Google Home).
Nu is het zo erg dat de app aangeeft dat ik geen abonnement heb!
Controle bij Ziggo Helpdesk wordt gemeld dat ik gewoon een abonnement heb.

Graag wil ik hulp van Ziggo op deze drie problemen.
Op dit moment kan ik dus geen TV kijken!

 

6 Reacties 6
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @V.Deen 

Welkom hier op de Community. Jammer dat je problemen ervaart met de Ziggo GO app.

Allereerst wil ik je laten weten dat er op 19 augustus jl. een storing speelde op Ziggo GO. Hierdoor verscheen de melding dat je geen abonnement hebt. Uiteraard heb je wel gewoon een abonnement! Deze storing is inmiddels opgelost die melding zou je niet meer moeten zien.

Ik snap dat je ook graag een oplossing ziet voor de andere problemen. Op wat voor toestel heb je Ziggo GO geïnstalleerd? Is er een ander toestel beschikbaar waarmee je het zou kunnen testen? Ik ben benieuwd hoe dat werkt. 

V.Deen
Topicstarter
Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes
Rikst Ziggo wrote:

Hoi @V.Deen 

Welkom hier op de Community. Jammer dat je problemen ervaart met de Ziggo GO app.

Allereerst wil ik je laten weten dat er op 19 augustus jl. een storing speelde op Ziggo GO. Hierdoor verscheen de melding dat je geen abonnement hebt. Uiteraard heb je wel gewoon een abonnement! Deze storing is inmiddels opgelost die melding zou je niet meer moeten zien.

Ik snap dat je ook graag een oplossing ziet voor de andere problemen. Op wat voor toestel heb je Ziggo GO geïnstalleerd? Is er een ander toestel beschikbaar waarmee je het zou kunnen testen? Ik ben benieuwd hoe dat werkt. 



Heb een Moto G4 telefoon.
Geen andere telefoon.

Na de update ...53 is het probleem niet opgelost!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder! Wellicht via een computer/laptop via www.ziggogo.tv? Zo kunnen we uitsluiten of het account-gebonden is of alleen op dat toestel mis gaat.

Controleer ook voor de zekerheid of je de juiste gebruikersnaam gebruikt via https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten - Heb je twijfels, mag je altijd een privébericht sturen daarover.

V.Deen
Topicstarter
Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Heb één telefoon, probleem blijft voort duren, soms een paar dagen niet.

Ook probleem dat Ziggo beweert dat ik op teveel schermen kijk?
Ik ben alleen en heb maar één televisie!

Als ik aan het kijken ben en wil, kijken wat er op een andere zender is, moet ik vaak weer opnieuw inloggen, en wordt de stream naar m'n ChromeCast verbroken!?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @V.Deen,

Ook probleem dat Ziggo beweert dat ik op teveel schermen kijk?
Ik ben alleen en heb maar één televisie!

Dit probleem is bekend en hopen we spoedig op te lossen. We hebben daar helaas geen workaround voor op dit moment.

Als ik aan het kijken ben en wil, kijken wat er op een andere zender is, moet ik vaak weer opnieuw inloggen, en wordt de stream naar m'n ChromeCast verbroken!?

Het is mogelijk dat je Chromecast moeilijk doet op het moment dat je wat anders doet op de app, maar ik begrijp dat je helemaal opnieuw moet inloggen? Gebeurt dat alleen als je gebruik maakt van de Chromecast? 

V.Deen
Topicstarter
Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes
Alex Ziggo wrote:

Het is mogelijk dat je Chromecast moeilijk doet op het moment dat je wat anders doet op de app, maar ik begrijp dat je helemaal opnieuw moet inloggen? Gebeurt dat alleen als je gebruik maakt van de Chromecast? 

Als ik de ChromeCast gebruikmet YouTube dan zijn er geen problemen.
Ook als ik de ChromeCast gebruik vanuit Chrome op mijn PC zijn er geen problemen.
Ook als ik de ChromeCast gebruik vanuit VLC opmijn PC zijn er geen problemen.
Dus mijn conclusie is dat het mijn ChromeCast moeilijk doet,maar dat de problemen bij Ziggo liggen.
Ik heb het vermoeden dat men het zwartkijken wil bestrijden en beveiliging inbouwt die problemen geven.

Vooralsnog geen oplossing, veel frustratie, vooral omdat het digitaal kijken nu al twee maanden niet werkt.

Uitgelicht topic