peterberends

Level 1
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO: pauzeren en verder kijken werkt niet

Ik heb nu al verschillende keren mij aan het volgende geërgerd; Als ik aan het terugkijken ben op ZiggoGO (zowel laptop als telefoon), en ik zet het op pauze dat mijn voortgang niet wordt opgeslagen. En dat ik vervolgens weer helemaal overnieuw kan beginnen met kijken. Bij de NPO zenders is dat geen probleem maar bij bijv. RTL kan ik niet doorspoelen en heb ik al geen zin meer om verder te kijken.

Misschien een idee om de voortgang gelijk op te slaan bij het drukken op pauze om ergenissen verder te voorkomen.

Ik kon geen feedback dingetje vinden voor ZiggoGO, dus vandaar via de community.
24 Reacties 24
Kees20

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik deel dit probleem, heb ik ook regelmatig.
Tun

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zelfde probleem maar mischien nog erger.
Zit net de film De Heineken ontvoering te kijken op mijn pc, via het ziggoGo ap op W10, stopt ie in een keer en kan ie niet meer verder. Dan moet ik weer voor af aan starten, nee dank je wel ziggo!
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hey allemaal, wat frustrerend dat het verder kijken in Ziggo GO niet goed werkt. Goed dat jullie dit aangeven! Ik heb het zelf ook getest, maar loop zelf niet tegen dit probleem aan. Dit moeten we dus verder onderzoeken.
Willen jullie de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik hier mee aan de slag!


  • Hoe vaak speelt dit probleem?
  • Sinds wanneer?
  • Met welke zenders en programma's, en op welke data?
  • Speelt het probleem zowel via de Ziggo GO app als via de browser (ziggogo.tv)?
  • Ziggo GO: welke merk & model apparaat gebruik je?
  • Welke versie van de Ziggo GO app gebruik je?
  • Browser: via welke browsers speelt dit probleem?

Alvast bedankt voor jullie input!
peterberends
Topicstarter
Level 1
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kim Ziggo Ik heb geprobeerd de omstandigheden na te bootsen, maar tot nu toe kan ik het probleem niet reproduceren. Zo vaak kijk ik ook niet online terug.

De keren dat ik het kijk gebeurd het mij via Ziggogo.tv op mijn Laptop (Asus Vivobook S) op chrome.

Ik zal het direct melden mocht mij dit probleem in de toekomst weer voorkomen met de nodig info, maar tot op heden is dit de info die ik kan geven.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Als je Ziggo GO niet vaak gebruikt, wordt het inderdaad wat lastiger de situatie na te bootsen. Zodra je meer informatie hebt ontvang ik die graag. Ik wacht geduldig af! 🙂
Kaikoppem

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook zelfde probleem al zeker paar maanden. Voorheen sloeg hij het op onder tab verder kijken maar al hele tijd niet meer en dan idd pauze .... terugkijken en hij refresht door weer opnieuw te beginnen RETE-IRRITANT!!!!
gebruik mn ziggo app op iPhone versie 2.3.37
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Kaikoppem, ik begrijp je frustratie! Heb je dit probleem standaard, dus met ieder programma? We ontvangen hier graag een paar voorbeelden van, zodat we dat hier kunnen proberen na te bootsen.
En je start en pauzeert het programma in de app, en wilt daarna verder kijken in de zelfde app op hetzelfde apparaat, maar dat gaat dus niet?
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hallo allemaal, we hebben inmiddels ook meer signalen ontvangen via de reviews van de Ziggo GO app. We weten inmiddels dat het verder kijken van een onderbroken programma, in Ziggo GO niet altijd goed werk in combinatie iOS. Dit is nu volop in onderzoek.

Voorbeelden zijn nog steeds waardevol. Dus loop je tegen dit probleem aan, vul dan alsjeblieft de onderstaande vragen in, zodat we mee kunnen nemen in het onderzoek.

Kim Ziggo wrote:
Willen jullie de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik hier mee aan de slag!


  • Hoe vaak speelt dit probleem?
  • Sinds wanneer?
  • Met welke zenders en programma's, en op welke data?
  • Speelt het probleem zowel via de Ziggo GO app als via de browser (ziggogo.tv)?
  • Ziggo GO: welke merk & model apparaat gebruik je?
  • Welke versie van de Ziggo GO app gebruik je?
  • Browser: via welke browsers speelt dit probleem?
Alvast bedankt voor jullie input!
nsj.lieshout

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Elke dag bij het terug kijken van mcleod's daughters. Zodra we hem op pauze zetten begint hij weer bij aanvang opnieuw. Ipad,IOS versie laatste update. Alles geprobeert. 2 keer gebeld met Ziggo men wist het niet meer. Maar op de pc is het het zelfde. Media Humax box is vervangen door nieuw kastje Humax SN 637 10928309086
Het probleem speelt op alle media.
Ik kon altijd goed verder kijken mijn ipad of tv onhield precies waar ik gebleven was en vroeg of ik verder wilde kijken op vanaf het begin. tot voor 3 weken geleden. Ik baal hier enorm van want bij de commerciele zenders kun je nooit verder spoelen, dus wil ik mijn serie volgen...dan maar weer van voren af aan of niet meer onderbreken.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hallo nsj.lieshout, sorry voor mijn late reactie. Die topic is even van mijn radar verdwenen.

Ik ben er alsnog ingedoken en heb hetzelfde probleem kunnen reproduceren op IOS. Ik heb dit signaal intern doorgegeven.

Wanneer ik het na het pauzeren de app minimaliseer, weer open en weer op play druk, start het programma weer bij het begin. Wanneer ik een programma pauzeer, de app volledig afsluit en dan via 'opgeslagen' en 'verder kijken' het programma open, kan ik wel verder kijken waar ik gebleven was. Wil je testen of dat bij jou ook goed gaat?
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
nsj.lieshout, ik heb goed nieuws! Het probleem rondom pauzeren en verder kijken in Ziggo GO op iOS is inmiddels volledig opgelost! Heb je nog vragen of opmerkingen hierover, laat het weten 🙂
gerald1967

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Werkt nog steeds niet verder kijken van bijvoorbeeld Veronica inside is onmogelijk. Alleen mogelijk om weer vanaf begin te kijken ?????
gerald1967

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gaat om een iPad met iOS 12.1.4. Ziggo app zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd helpt echter niet. Nederland 3 werkt wel met verder kijken.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi gerald1967, wat frustrerend dat het verder kijken bij jou nog niet altijd goed gaat. Ik heb hier zelf zojuist weer getest zowel op Android als iOS en ondervindt het probleem niet.

Kun je iets meer informatie geven rondom de situatie? Je start het programma via Ziggo GO op, pauzeert het en daarna lukt het verder kijken niet meer? Vanaf welke minuut pauzeer je het programma ongeveer? Om welke app-versie gaat het?
Heb je tussentijds ook foutmeldingen gekregen? En heb je misschien ook meer voorbeelden van programma's, waarbij pauzeren en verder kijken niet werkt?
CaroLo

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vaak hetzelfde probleem met mijn iPad. Deze week bij Net 5, zowel bij Grey’s Anatomy, als bij New Amsterdam.
Heel af en toe werkt het wel met op pauze zetten als je daarna teruggaat naar de tv-gids, maar meestal niet.
Als er een storing is in de uitzending moet je sowieso opnieuw de hele uitzending weer afspelen, heel irritant.
gerald1967

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kijk via de app versie 2.3.40 en heb het programma gestart via TV & Replay en gepauzeerd na ongeveer 45 minuten. Wilde 1 uur later verder kijken maar programma was niet terug te vinden bij bewaard en verder kijken. Als ik op dezelfde wijze een programma opstart van NPO 1,2of 3 zie ik dit programma wel terug bij bewaard en verder kijken. Zeer irritant!!!
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
CaroLo en gerald1967

Om jullie zo goed mogelijk te kunnen helpen wil ik in eerste instantie antwoord op de volgende vragenlijst, willen jullie deze invullen?


  • Hoe vaak speelt dit probleem?
  • Sinds wanneer?
  • Met welke zenders en programma's, en op welke data?
  • Speelt het probleem zowel via de Ziggo GO app als via de browser (ziggogo.tv)?
  • Ziggo GO: welke merk & model apparaat gebruik je?
  • Welke versie van de Ziggo GO app gebruik je?
  • Browser: via welke browsers speelt dit probleem?

Daarnaast zijn we erg benieuwd naar jullie manier van pauzeren of afsluiten van de Ziggo GO app, om de aflevering daarna weer te starten. Kunnen jullie een gedetailleerde omschrijving geven van jullie handelingen?

Op deze manier kunnen wij het probleem zo goed mogelijk proberen te reproduceren in de hoop dat wij het ook ervaren, zodat we er ook actie op kunnen ondernemen. Na de update van de app moet het probleem verholpen zijn en hebben we alleen van jullie nog een melding ontvangen.
gerald1967

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Probleem speelt regelmatig
sinds ik er gebruik van wil maken dus vanaf deze week
met meerdere zenders en bijvoorbeeld afgelopen maandag met Veronica inside
ik gebruik een iPad air 2
versie ziggo go app 2.3.40
ios 12.1.4
waardeloze app verder kijken vandaag met Jinek werkt wel andere zenders SBS 6 niet
MiesCH

Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hetzelfde probleem gebeurt ook wanneer je gewoon een programma met replay aan 't kijken bent en er treedt een storing op. Ook dan kan je helemaal opnieuw beginnen.


  • Hoe vaak speelt dit probleem? Meer dan de helft van de keren dat ik Online TV kijk en dat is daarmee best vaak.
  • Sinds wanneer? Al zeker een jaar.
  • Met welke zenders en programma's, en op welke data? Niet specifiek een zender, programma of data, gewoon alle.
  • Speelt het probleem zowel via de Ziggo GO app als via de browser (ziggogo.tv)? Via de browser want de Ziggo Go app gebruikt ik niet meer omdat die op de ene computer helemaal niet meer start en de andere computer ik altijd opnieuw moet inloggen. Ik heb het hier dus over de app onder Windows 10.
  • Browser: via welke browsers speelt dit probleem? Chrome (versie: altijd meest up-to-date, nu bij dit schrijven: 72.0.3626.119)

Uitgelicht topic