Ziggo GO: verder kijken werkt niet

Reputatie 1
Ik heb nu al verschillende keren mij aan het volgende geërgerd; Als ik aan het terugkijken ben op ZiggoGO (zowel laptop als telefoon), en ik zet het op pauze dat mijn voortgang niet wordt opgeslagen. En dat ik vervolgens weer helemaal overnieuw kan beginnen met kijken. Bij de NPO zenders is dat geen probleem maar bij bijv. RTL kan ik niet doorspoelen en heb ik al geen zin meer om verder te kijken.

Misschien een idee om de voortgang gelijk op te slaan bij het drukken op pauze om ergenissen verder te voorkomen.

Ik kon geen feedback dingetje vinden voor ZiggoGO, dus vandaar via de community.

7 Reacties

Ik deel dit probleem, heb ik ook regelmatig.
Heb zelfde probleem maar mischien nog erger.
Zit net de film De Heineken ontvoering te kijken op mijn pc, via het ziggoGo ap op W10, stopt ie in een keer en kan ie niet meer verder. Dan moet ik weer voor af aan starten, nee dank je wel ziggo!
Reputatie 3
Hey allemaal, wat frustrerend dat het verder kijken in Ziggo GO niet goed werkt. Goed dat jullie dit aangeven! Ik heb het zelf ook getest, maar loop zelf niet tegen dit probleem aan. Dit moeten we dus verder onderzoeken.
Willen jullie de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik hier mee aan de slag!

• Hoe vaak speelt dit probleem?
  • Sinds wanneer?
  • Met welke zenders en programma's, en op welke data?
  • Speelt het probleem zowel via de Ziggo GO app als via de browser (ziggogo.tv)?
  • Ziggo GO: welke merk & model apparaat gebruik je?
  • Welke versie van de Ziggo GO app gebruik je?
  • Browser: via welke browsers speelt dit probleem?
Alvast bedankt voor jullie input!
Reputatie 1
@Kim Ziggo Ik heb geprobeerd de omstandigheden na te bootsen, maar tot nu toe kan ik het probleem niet reproduceren. Zo vaak kijk ik ook niet online terug.

De keren dat ik het kijk gebeurd het mij via Ziggogo.tv op mijn Laptop (Asus Vivobook S) op chrome.

Ik zal het direct melden mocht mij dit probleem in de toekomst weer voorkomen met de nodig info, maar tot op heden is dit de info die ik kan geven.
Reputatie 3
Als je Ziggo GO niet vaak gebruikt, wordt het inderdaad wat lastiger de situatie na te bootsen. Zodra je meer informatie hebt ontvang ik die graag. Ik wacht geduldig af! 🙂
Hier ook zelfde probleem al zeker paar maanden. Voorheen sloeg hij het op onder tab verder kijken maar al hele tijd niet meer en dan idd pauze .... terugkijken en hij refresht door weer opnieuw te beginnen RETE-IRRITANT!!!!
gebruik mn ziggo app op iPhone versie 2.3.37
Reputatie 3
Hi Kaikoppem, ik begrijp je frustratie! Heb je dit probleem standaard, dus met ieder programma? We ontvangen hier graag een paar voorbeelden van, zodat we dat hier kunnen proberen na te bootsen.
En je start en pauzeert het programma in de app, en wilt daarna verder kijken in de zelfde app op hetzelfde apparaat, maar dat gaat dus niet?

Reageer