Dennisq

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streamen Ziggo Go i.c.m Google Chromecast werkt niet meer

Ziggo go live heeft tot 3 dagen geleden goed gewerkt op de tv. Het heeft zowiezo een jaar goed gewerkt. Toen kwam het bericht op de tv dat ik opnieuw verbinding moest maken met de chromecast. Tussen het goed werken en het niet goed werken heb ik de samsung tablet niet aangeraakt of instellingen veranderd. Films op tablet naar tv streamen gaat prima. 
Google home verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Ziggo go opnieuw geinstalleerd.
Nog steeds geen verbinding.
Canal Digital zenders live streamen naar tv gaat wel.
Andere tablet Samsung, geen verbetering.
Apple mobiel met ziggo go streamen naar tv gaat niet. Kan wel op mobiel kijken.
Ik zie wel een oranje lichtje in de chrome cast branden wat wit wordt als ik de fout melding krijg.
Hoe krijg ik dit weer aan de gang?

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen @Dennisq

Logisch dat je graag Ziggo Go zo snel mogelijk weer wilt kunnen streamen. Je bent in iedere geval zelf al goed aan de slag gegaan, super! Uit je bericht begrijp ik dat je de Ziggo Go App vanaf meerdere devices niet kunt streamen met jouw Chromecast. Het oranje lampje op de Chromecast geeft aan dat er een probleem is met het apparaat. Je vind dit terug op deze pagina. Ik raad je aan om de tips op deze pagina door te lopen en indien nodig de Chromecast terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Laat je ons weten of het probleem dan is verholpen? Zo niet, dan horen we graag waar je precies vastloopt. Mogelijk dat @Be rt of @EnergieBoy dan ook nog wat handige tips voor je hebben. 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Sorry @Dennisq 
Ik heb geen Chromecast. Zit er wel vaak over te denken om er eentje te kopen om het uit te proberen maar lees ook veel fouten met dat ding. Vooral de laatste updates met Apple en die van Chromecast zelf, geeft mij nog niet het idee om het in huis te willen hebben.

Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Kan alleen als advies geven, neem een Next box of een Apple TV kastje en je hebt geen problemen met je Apple Devices. Echter, Replay TV kijken kan zo ie zo niet, bij geen enkele streaming!!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik heb ook geen Chromecast, maar er zijn wel eerdere topics die over de Chromecast en problemen gaan, mogelijk vind je hier iets wat bruikbaar voor je is:

https://community.ziggo.nl/search?q=ziggo%20go%20app%20chromecast

Slimsign

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Goedemorgen @Dennisq

Logisch dat je graag Ziggo Go zo snel mogelijk weer wilt kunnen streamen. Je bent in iedere geval zelf al goed aan de slag gegaan, super! Uit je bericht begrijp ik dat je de Ziggo Go App vanaf meerdere devices niet kunt streamen met jouw Chromecast. Het oranje lampje op de Chromecast geeft aan dat er een probleem is met het apparaat. Je vind dit terug op deze pagina. Ik raad je aan om de tips op deze pagina door te lopen en indien nodig de Chromecast terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Laat je ons weten of het probleem dan is verholpen? Zo niet, dan horen we graag waar je precies vastloopt. Mogelijk dat @Be rt of @EnergieBoy dan ook nog wat handige tips voor je hebben. 

Ik heb dus hetzelfde probleem. 
maar dan met iPhone. Ben ook al routers wezen wisselen en kopen. 
 

Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes

Hallo Slimsign,

Wat je nog kan proberen is in iedere geval de telefoon en chromecast uit te sluiten door die bij iemand anders te testen.
Dan weten we in ieder geval zeker of het aan je inhuis verbinding ligt of iets in de apparaten.

 

Gr,

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

iPhone? Koop Apple TV

Hier werkt dat prima, net zoals streamen naar de Next box. 

Uitgelicht topic