@xtine “Mijn internet verbinding is prima”
Blijkbaar toch niet, want eerder schreef je: “Ik kijk naar Ziggogo.tv in de browser. Ik zit gewoon te kijken, en dan ineens stopt het “de video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak. De video kan op dit moment niet worden af gespeeld”
En dat komt via je internetverbinding.
Maar om je prima internetverbinding zeker te weten, kun je hier plaatsen wat eerder gevraagd is?
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?