Sanencha

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ziggo go storing: Service niet beschikbaar

Ik heb al dik een maand last van deze storing op al mijn apparaten.

 

helpdesk heeft het nog niet kunnen oplossen is dit een bestaand probleem waar aan gewerkt wordt of ligt dit aan mijn account oid?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sanencha, welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat het inloggen maar niet werkt. Je geeft aan dat het sinds een maand is. We hebben een storing in onderzoek, waarbij het niet meer werkt als er wordt overgegaan naar een abonnement met de Mediabox Next. Dat lijkt bij jou qua data ook te kloppen.

Ik heb de situatie intern doorgezet, we moeten helaas even afwachten tot die tijd.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dat is vreemd want de storing met de app zou verholpen moeten zijn.

 

Gebruik je wel goede password om in te loggen en of de goede Ziggo Go app want er zijn er 2

De Ziggo Go TV app en de Ziggo Go app

 

Geeft ie ook de melding als je inlogt op www.ziggogo.tv

 

Het password van Mijn Ziggo komt overeen met inlog van de Ziggo Go App

Sanencha
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Dave,

 

Bij de website werkt het wel en ik heb recentelijk met klantenservice met gebruikersnaam en wachtwoord verandert app verwijdert opnieuw geïnstalleerd ook via opslag verwijderd en opnieuw geïnstalleerd niks lijkt te werken

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik ga hem doorzetten naar een Ziggo moderator, die kan uitzoeken wat er niet goed gaat.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Sanencha
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top bedankt voor het doorzetten

 

ik drukte per abuis op beantwoord is de rooie nu afgesloten want het probleem is nog niet opgelost haha

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dit gebeur wel vaker, moderator kan dit herstellen. Geen probleem alles blijft gewoon doorlopen ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sanencha, welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat het inloggen maar niet werkt. Je geeft aan dat het sinds een maand is. We hebben een storing in onderzoek, waarbij het niet meer werkt als er wordt overgegaan naar een abonnement met de Mediabox Next. Dat lijkt bij jou qua data ook te kloppen.

Ik heb de situatie intern doorgezet, we moeten helaas even afwachten tot die tijd.

Sanencha
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Alex 

 

bedankt voor je reactie ik kijk erg uit naar een oplossing,

 

groet

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dank je wel @Alex Ziggo  voor oppakken, maar dat wist ik al ?

Sanencha
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog steeds geen oplossing of reactie.. ?

Uitgelicht topic