Vraag

Ziggo GO stopt steeds weer op Macbook

• 15 september 2019
  • 5 Reacties
  • 142x Bekeken

Om hopeloos van te worden... Ziggo Go op Macbook Pro stopt steed als je een programma terug wilt kijken en zeker als dat programma nog live bezig is. Je moet dan weer terug naar af en kan niet doorspoelen...hopeloos....
Macbook Pro is nog geen jaar oud en heeft laatste software. wat nu?

5 Reacties

Reputatie 7
Helder, ik vermoed dat de melding luidt 'Helaas, de video is onderbroken' welke steeds op precies hetzelfde punt in de uitzending optreedt en dat het een programma is van één van deze zenders: NPO 1 HD, NPO 2 HD, RTL 4 HD, SBS6 HD, of Veronica HD?

Dit is een bekend probleem (niet specifiek op de Macbook) wat niet speelt in alle browsers, volgens mij werkt het bijvoorbeeld wel in Edge. Daarin zie je op hetzelfde punt dan wel een hapering of heel veel blokjes in beeld, maar hij speelt vervolgens wel verder.

Als bovenstaand inderdaad exact overeenkomt met jouw ervaringen is dit een bekend probleem waar aan gewerkt wordt. Hopelijk is het binnenkort ook opgelost. 🤓
Hi Mark,

Mijn Mac heeft Mac OS Mojave 10.14.6. Ik stream via ziggo.go via ofwel Chrome ofwel Firefox. In beide gevallen zelfde probleem. Beide ook in laatste software versie.
Helpdesk 2x gebeld. Eerste advies om adobe up to daten (wat heeft dit met streaming te maken?) en tweede advies om ziggo app te downloaden (die is er niet voor MacBook..).
Anyway, met beide browsers zelfde probleem, na 10 a 20 min blokvorming, storing en dan excuus melding van start opnieuw. IN beide gevallen is de bandbreedte die ik krijg voor download gewoon goed.
Reputatie 7
Hi gjbloks, welkom op onze Community en sorry voor de late reactie. Om je probleem goed te analyseren mis ik nog enkele details. Welke browser gebruik je bijvoorbeeld? En welke foutmelding treedt er op als een Replay uitzending vastloopt?
en NUL REACTIE VAN ZIGGO
Hopeloos...elke video die je terug wil zien stopt na een minuut of 10, eerst blokken dan haperen en dan weer opnieuw starten. Is al weken zo

Reageer