Vraag

Ziggo GO stopt op Android 5.0


Ik heb op mijn Android tablet (Lifetab S10346, android versie 5.0.2) de app Ziggo Go geïnstalleerd. Ik krijg de melding "Ziggo is gestopt" Herinstallatie werkt niet. Wat is er mis.?

Ook heb ik via mijn Cromecast geprobeerd replay TV programma's te bekijken maar dat lukt ook niet. Wat is hier mis?

1 Reactie

Reputatie 3
Hey Habri, frusterend dat de app niet werkt op je tablet. Er blijkt hiermee een issue te lopen, dat nog in onderzoek is. Ik ontvang graag wat meer informatie van je om dit mee te nemen in het onderzoek. Kun je in een privébericht de volgende gegevens doorsturen?

  • je klantnummer
  • merk & type apparaat
  • android versie
  • Ziggo GO versie
  • de melding die je krijgt
  • is er een ander apparaat in huis waarop Ziggo GO wel werkt?
  • zo ja, wat is daarvan het merk, type apparaat en OS versie?
  • Sinds wanneer speelt het probleem?
Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken.

Wat Ziggo Replay betreft via de Chromecast; op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om Ziggo Replay naar je tv te streamen. Wie weet in de toekomst wel. Maar daarvoor kun je het beste onze website in de gaten houden 🙂

Reageer