Beantwoord

Ziggo Go stopt ermee i.c.m. Chrome

  • 20 juni 2019
  • 38 Reacties
  • 5174x Bekeken

Sinds nieuwe Windows-versie hapert Ziggo Go via internet en stopt zelfs. Zie daar meerdere meldingen over, maar Ziggo reageert totaal niet. Snappen ze het probleem niet ? Graag een reactie!
icon

Best beantwoord door Redhead 21 juni 2019, 17:45

Het ligt aan Google Chrome! Mozilla Firefox Extended Support Release speelt Ziggo Go prima af ...
Bekijk origineel

38 Reacties

Reputatie 3

@hadeha  ik was ook aangenaam verrast.. ik ben al jaren firefox en chrome gebruiker..maar de nieuwe edge draait voortreffelijk...weinig geheugen en vloeiend beeld… EN..ziggogo is weer te kijken. ik heb tot nu toe geen haperingen of onderbrekingen gehad.

Aansluiting is recent compleet vervangen, inclusief nieuwe versterker, stekkers etc. door Ziggo monteur. Kabel is ok volgens hem. Internet bekabeld. De enige wijziging waardoor Ziggo Go niet imeer werkt is de Windows update volgens mij.
Reputatie 7
Badge +14
Aansluiting is recent compleet vervangen, inclusief nieuwe versterker, stekkers etc. door Ziggo monteur. Kabel is ok volgens hem. Internet bekabeld. De enige wijziging waardoor Ziggo Go niet imeer werkt is de Windows update volgens mij.

Bij mij werkt de Ziggo go app gewoon na de update van windows die ik net heb gedaan.

Het kan mogelijk zijn dat een of meerdere drivers die hardware ondersteunen in je computer de windows update niet leuk vind/vinden.

Probeer deze driver update eens > is super goed en volledig veilig programma.

Even draaien , updaten opnieuw opstarten en kijk eens wat er gebeurt.

https://snailsuite.com/
Reputatie 3

Probeer de nieuwe microsoft Edge gebaseerd op chromium  

Reputatie 5
Badge +3

@pox-ie dat werkt beter als in chrome tot nu toe geen haperingen 

Reputatie 7
Badge +14
Snailsuite gedraaid, 8 drivers geupdated, Ziggo Go schokt nog steeds helaas en stopt ermee, zowelbeeld als geluid. Maar dank voor de tip ..


hhmhm minder en wat is de snelheid als je een speedtest draait ?
Reputatie 3
ik heb het nog steeds bij chrome en firefox. cache geleegd en heeft niet geholpen. wel net een doelpunt daardoor gemist 🙁


Als dit gebeurd moet ik de browser afsluiten en opnieuw opstarten.. Refresh van de pagina werkt niet... ik zie alleen dat dingetje draaien dat ie opnieuw aan het laden is maar er gebeurd niks.
mijn ethernet Realtek PCLe Gbe Family Controller kan max. 1.0 Gbps Full Duplex. Speedtest max 251.1 Mbps .
Reputatie 7
Ziggo reageert wel degelijk op meldingen dit wordt doorgezet intern zodat ze dit kunnen onderzoeken.

Elke melding telt en de jouwe ook.

Moderators pakken dit topic vanzelf op en ze reageren vanzelf.

Heb je de app in Windows al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

kijk eens via deze link https://www.ziggogo.tv/nl.html

ondervind je dan ook problemen
Het ligt aan Google Chrome! Mozilla Firefox Extended Support Release speelt Ziggo Go prima af ...
Reputatie 7
Hallo iedereen,

@Redhead
Heb je de cache van je Chrome browser ook gewist en het daarna nog eens geprobeerd?
Gaat niet over App. Online versie hapert enorm en stopt uiteindelijk. Onder vorige Windows versie geen probleem, nu wel. Graag oplossing?
By the way: de app op de mobiele telefoon werkt prima ....
Reputatie 7
Badge +14
Het ligt aan Google Chrome! Mozilla Firefox Extended Support Release speelt Ziggo Go prima af ...

Je kan toch ook de app in de windows store downloaden ??? ?

Reputatie 7
Wat voor Modem gebruik je, heb je behalve Ziggo nog andere problemen.

Hoe ben je verbonden wifi, bekabeld, heb je modem al opnieuw opgestart en pc opnieuw opstarten en nog eens bekeken. Staat je hoofdschijf te vol.

kan je foto van de aansluiting van je internet plaatsen, misschien is je AOP verouderd.
Regelmatig en bij afsluiten Chrome gebeurd dat automatisch. Helpt niet ..
Zijn er ook andere gebruikers die dezelfde ervaringen i.c.m. Chrome hebben of werkt het bij de rest wel zoals het hoort?
Idem, zelfde probleem. Kijk via Chrome (win10) en NIET de app.
Sinds een maand of 2 is het probleem. (hij springt ook vaak terug naar begin en wisselt heel snel weer om naar huidige tijd en doet dit ongeveer 3x en crashed dan
Cache legen helpt niet, vroeger nooit problemen gehad.
Kijken via mijn mobiel via de app gaat overigens prima.
Ook via Edge lijkt het goed te gaan
Netflix, youtube etc. geen problem.
Heel eenvoudig, de app geeft voor het Ziggo platform denk ik een minder grote belasting op hun systeem als het aanbod van dezelfde content via de browser omgeving. Vandaar de slechtere beeldkwaliteit, zal aan data compressie en gebruikte codec liggen. Dit is alleen maar een vermoeden, maar okay, de app is gewoon naar mijn mening voor de PC (Windows 10) iig bagger. fullscreen en alt/tab naar andere apllicatie is er niet bij, dan pauseert de weergave compleet inclusief geluid. Dus even van applicatie wisselen zoals dat wel gaat als je in een browser kijkt is niet meer mogelijk. verliest de app de focus dan pauseert de app, beeld in beeld is dan de enige oplossing. Hoop dat er zo een andere versie komt, of dat een goede browser weergave weer mogelijk zal zijn. En nog even de vraag of het eventueel ook aan de gebruikte PC hardware kan liggen, maar kondig dan van te voren aan dat er wijzigingen gaan plaatsvinden. Maar daar is Ziggo niet bepaald een held in naar mijn mening, sorry dat ik het moet zeggen xD
Reputatie 7
Zijn er ook andere gebruikers die dezelfde ervaringen i.c.m. Chrome hebben of werkt het bij de rest wel zoals het hoort?
Probeer Firefox Extended Support Release eens uit i.p.v. de standaard versie.
Firefox geeft naast dat het alle 4 de cores naar 100% cpu belasting schuift tijdens het kijken, af en toe dezelfde problemen. Maar moet toegeven, de content is redelijk goed te bekijken, behalve dan dat je daarnaast haast niks meer op de PC kunt doen en zelfs de muiscursor het afentoe koud krijgt. Is dus ook geen oplossing. Dit is echt na een wijziging gebeurd aantal weken geleden, eigenlijk sinds de release van de laatste versie van de Ziggo Go app, ben daar haast wel 100% zeker van, daarvoor had ik geen problemen in Chrome. Deze blijft de dienst weigeren, is een en al stotteren en onderbrekingen om de plus minus 5 seconden. Soms loop ie even door xD
Reputatie 7
Badge +17
Persoonlijk zou ik adviseren om Chrome links te laten liggen. Zeker nu ze ook actief de adblockers willen uitschakelen, tenzij je per maand gaat betalen.
Klopt, heb de App inmiddels geinstalleerd, werkt prima, thnx
Reputatie 3
Ik zat me al af te vragen waar dit ineens vandaan komt, maar inderdaad na de windows update heb ik ook dat als je via https://www.ziggogo.tv kijkt, het dan zomaar stopt. Ik moet ook elke keer opnieuw inloggen. Ik heb het trouwens ook met firefox (64bit +laatste updates)
Vandaag niet gekeken...ik zal bij de volgende wk voetbalwedstrijd eens testen :)
De windows app heb ik verwijderd die had mij te vaak kuren.
Reputatie 7
Dan is het handig als een moderator dit topic oppakt.

Reageer