Beantwoord

Ziggo Go stopt ermee i.c.m. Chrome

  • 20 juni 2019
  • 38 Reacties
  • 5216x Bekeken

Sinds nieuwe Windows-versie hapert Ziggo Go via internet en stopt zelfs. Zie daar meerdere meldingen over, maar Ziggo reageert totaal niet. Snappen ze het probleem niet ? Graag een reactie!
icon

Best beantwoord door Redhead 21 juni 2019, 17:45

Het ligt aan Google Chrome! Mozilla Firefox Extended Support Release speelt Ziggo Go prima af ...
Bekijk origineel

38 Reacties

Reputatie 7
Ziggo reageert wel degelijk op meldingen dit wordt doorgezet intern zodat ze dit kunnen onderzoeken.

Elke melding telt en de jouwe ook.

Moderators pakken dit topic vanzelf op en ze reageren vanzelf.

Heb je de app in Windows al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

kijk eens via deze link https://www.ziggogo.tv/nl.html

ondervind je dan ook problemen
Gaat niet over App. Online versie hapert enorm en stopt uiteindelijk. Onder vorige Windows versie geen probleem, nu wel. Graag oplossing?
By the way: de app op de mobiele telefoon werkt prima ....
Reputatie 7
Wat voor Modem gebruik je, heb je behalve Ziggo nog andere problemen.

Hoe ben je verbonden wifi, bekabeld, heb je modem al opnieuw opgestart en pc opnieuw opstarten en nog eens bekeken. Staat je hoofdschijf te vol.

kan je foto van de aansluiting van je internet plaatsen, misschien is je AOP verouderd.
Aansluiting is recent compleet vervangen, inclusief nieuwe versterker, stekkers etc. door Ziggo monteur. Kabel is ok volgens hem. Internet bekabeld. De enige wijziging waardoor Ziggo Go niet imeer werkt is de Windows update volgens mij.
Reputatie 7
Dan is het handig als een moderator dit topic oppakt.
Reputatie 7
Badge +14
Aansluiting is recent compleet vervangen, inclusief nieuwe versterker, stekkers etc. door Ziggo monteur. Kabel is ok volgens hem. Internet bekabeld. De enige wijziging waardoor Ziggo Go niet imeer werkt is de Windows update volgens mij.

Bij mij werkt de Ziggo go app gewoon na de update van windows die ik net heb gedaan.

Het kan mogelijk zijn dat een of meerdere drivers die hardware ondersteunen in je computer de windows update niet leuk vind/vinden.

Probeer deze driver update eens > is super goed en volledig veilig programma.

Even draaien , updaten opnieuw opstarten en kijk eens wat er gebeurt.

https://snailsuite.com/
Reputatie 7
Badge +14
@Redhead is je probleem opgelost ?
Snailsuite gedraaid, 8 drivers geupdated, Ziggo Go schokt nog steeds helaas en stopt ermee, zowelbeeld als geluid. Maar dank voor de tip ..
Reputatie 7
Badge +14
Snailsuite gedraaid, 8 drivers geupdated, Ziggo Go schokt nog steeds helaas en stopt ermee, zowelbeeld als geluid. Maar dank voor de tip ..


hhmhm minder en wat is de snelheid als je een speedtest draait ?
mijn ethernet Realtek PCLe Gbe Family Controller kan max. 1.0 Gbps Full Duplex. Speedtest max 251.1 Mbps .
Het ligt aan Google Chrome! Mozilla Firefox Extended Support Release speelt Ziggo Go prima af ...
Reputatie 7
Badge +14
Het ligt aan Google Chrome! Mozilla Firefox Extended Support Release speelt Ziggo Go prima af ...

Je kan toch ook de app in de windows store downloaden ??? ?

Klopt, heb de App inmiddels geinstalleerd, werkt prima, thnx
Reputatie 3
Ik zat me al af te vragen waar dit ineens vandaan komt, maar inderdaad na de windows update heb ik ook dat als je via https://www.ziggogo.tv kijkt, het dan zomaar stopt. Ik moet ook elke keer opnieuw inloggen. Ik heb het trouwens ook met firefox (64bit +laatste updates)
Vandaag niet gekeken...ik zal bij de volgende wk voetbalwedstrijd eens testen :)
De windows app heb ik verwijderd die had mij te vaak kuren.
Reputatie 7
Hallo iedereen,

@Redhead
Heb je de cache van je Chrome browser ook gewist en het daarna nog eens geprobeerd?
Regelmatig en bij afsluiten Chrome gebeurd dat automatisch. Helpt niet ..
Reputatie 7
Zijn er ook andere gebruikers die dezelfde ervaringen i.c.m. Chrome hebben of werkt het bij de rest wel zoals het hoort?
Reputatie 3
ik heb het nog steeds bij chrome en firefox. cache geleegd en heeft niet geholpen. wel net een doelpunt daardoor gemist 🙁


Als dit gebeurd moet ik de browser afsluiten en opnieuw opstarten.. Refresh van de pagina werkt niet... ik zie alleen dat dingetje draaien dat ie opnieuw aan het laden is maar er gebeurd niks.
Probeer Firefox Extended Support Release eens uit i.p.v. de standaard versie.
Zelfde probleem bij mij, sinds ongeveer twee maanden.
Zijn er ook andere gebruikers die dezelfde ervaringen i.c.m. Chrome hebben of werkt het bij de rest wel zoals het hoort?
Idem, zelfde probleem. Kijk via Chrome (win10) en NIET de app.
Sinds een maand of 2 is het probleem. (hij springt ook vaak terug naar begin en wisselt heel snel weer om naar huidige tijd en doet dit ongeveer 3x en crashed dan
Cache legen helpt niet, vroeger nooit problemen gehad.
Kijken via mijn mobiel via de app gaat overigens prima.
Ook via Edge lijkt het goed te gaan
Netflix, youtube etc. geen problem.
Beeldkwaliteit in de app is ook vele malen slechter als in Chrome, en de app zorgt voor een flinke systeem belasting waardoor naast tv kijken, al het andere internet verkeer het momenteel soms af laat weten. Beeld in de app is ronduit slecht te noemen, vaal en flets. Met andere diensten geen last van.
Reputatie 3
Beeldkwaliteit in de app is ook vele malen slechter als in Chrome, en de app zorgt voor een flinke systeem belasting waardoor naast tv kijken, al het andere internet verkeer het momenteel soms af laat weten. Beeld in de app is ronduit slecht te noemen, vaal en flets. Met andere diensten geen last van.

Dat valt mij ook op nu ik toch uit noodzaak die windows ziggogo app moet gebruiken. Als ik een programma kijk via de browser en daarnaast dezelfde via de app dan zie je het gelijk....inderdaad flets beeld en niet zo scherp.
Denk ook dat ik al weet waarom men de browserdienst eigenlijk het liefst zou willen schrappen, beeld is niet zoals in de app beveiligd tegen screencaptures, dat gaat in de app niet, zodra je een capture programma er op los laat verdwijnt het beeld, in de browser niet. Kunt daar gewoon met een printscreen app of screenrecording apps gewoon opnamen maken. Maar dat is even terzijde van het hele verhaal, het haperen en bufferen deed hij de afgelopen 2 weken ook in de app, dus ja xD Maar kijken via Chrome is nu haast onmogelijk geworden 😞

Reageer