DeHeipaal

Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Ziggo Go "Start opnieuw" werkt niet meer

De optie "Start opnieuw" werkt niet meer voor alle programma's sinds de overgang naar de Mediabox Next. Al geprobeerd: MacOS, Windows 10, Firefox, Chrome, IE11. Nergens werkt het meer mee en eerder dus wel. Uiteraard alleen de programma's met het icoontje ernaast getest 😉
Ook de functie "Start vanaf het begin" werkt niet meer. Dat is een keuze vanuit "TV gids & Replay".
Is dit een probleem bij Ziggo? Of heeft iemand nog tips?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Er is inderdaad wat aan de hand met Ziggo Go, zie bijvoorbeeld dit topic.
Als ik overigens nu kies voor Start vanaf het begin bij de zenders via ziggogo.tv, gaat het wel goed...

Bekijk in context

11 Reacties 11
DeHeipaal
Topicstarter
Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
In de iOS app en op de Mediabox Next zelf werkt het trouwens wel....
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Zo te merken heb je Apple, EnergieBoy weet daar veel vanaf.
Wie weet kan hij helpen 🙂
DeHeipaal
Topicstarter
Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Evert wrote:
Zo te merken heb je Apple, EnergieBoy weet daar veel vanaf.
Wie weet kan hij helpen 🙂


Niet alleen Apple(macOS), maar ook Windows 10.
Beide werken niet.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik heb het hier ook zojuist geprobeerd (Ziggo Go App op Windows 10) en het ging hier zonder problemen.
Maak je gebruik van de Ziggo Go app?
Zo ja, ga dan naar Instellingen (van Windows) > Apps > Ziggo Go > Geavanceerde Opties > Reset/Opnieuw instellen, ik weet niet precies hoe het er in het Nederlands staat.

Helpt het als je deze stappen uitvoert?
Dit gaat overigens alleen over Windows, ik heb geen Apple producten, dus daar kan ik je ook niet zo goed mee helpen.
DeHeipaal
Topicstarter
Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Ik gebruik de app niet. Heb de 3 browsers geprobeerd zoals ik aangaf.
DeHeipaal
Topicstarter
Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Evert heb je ook de Mediabox Next dan? Sindsdien heb ik dit....
Als je die hebt verandert er namelijk ook vanalles aan je ziggogo.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ah, ik heb het geprobeerd in de Ziggo Go app.
Als ik het probeer via de browser (Chrome) gaat het meestal niet goed, net als bij jou dus.

Ik dacht gelezen te hebben dat meerderen hier last van hebben, maar ik kan de topic(s) niet zo gauw vinden.
Ik heb inderdaad de Mediabox Next, maar je zou in ieder geval voor the time being de Ziggo Go app kunnen gebruiken op je Windows pc/laptop.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Ergens op de community heb ik al meer keren gelezen dat er wat storingen zijn met Ziggo Go. Het zou goed kunnen dat deze daar ook onder valt. Vooral via ziggogo.tv zou het allemaal niet zo lekker lopen. Heb net ook een topic besproken met een bericht van Marianne Ziggo. Misschien dat deze ook hier nog iets kan plaatsen?

Volgens mij gaat er heel wat mis met Ziggo Go de laatste tijd 😞
DeHeipaal
Topicstarter
Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Helaas werkt ook de Ziggo app voor Windows meestal niet. Sommige zenders/programma's wel (bijv. NPO 2) maar de meeste niet (bijv. SBS6). Dit lijkt me toch echt iets wat aan Ziggo Go ligt....
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Er is inderdaad wat aan de hand met Ziggo Go, zie bijvoorbeeld dit topic.
Als ik overigens nu kies voor Start vanaf het begin bij de zenders via ziggogo.tv, gaat het wel goed...
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Ziggo Go gaat niet helemaal lekker 😞
Snap niets van, de een heeft overal last van en de ander niets.
Heel vreemd, als je het mij vraagt

Uitgelicht topic