Zondag deed het probleem zich weer voor. Na de router te hebben gestart, werkte zowel Ziggo Go als de Rabobank Bankieren App het weer.
Achter het Ziggo modem zit een Linksys Velop mesh systeem, die de wifi verzorgt. Modem staat NIET in bridge.
Maandagmorgen getest, beide werkte nog prima.
Maandag rond 18.00 uur, bij thuiskomst van werk weer geprobeerd, zowel de Ziggo Go app als de Rabobank-app faalde, op mijn telefoon.
Zodra ik de wifi op telefoon uit zet, start Ziggo Go ‘door’ en werkt hij prima.
2 tablets erbij gepakt, allebei android, beide startte Ziggo Go niet op (of heeeel traag)
Hierna het Velop systeem opnieuw opgestart, maar toen deze weer op was, was het probleem er ook nog, geen verandering.
De wifi van het Ziggo modem aangezet, telefoon via deze wifi verbonden, met hetzelfde resultaat. Ziggo Go start niet op en ook de Rabobank app blijft hangen.
Modem een restart gegeven en beide apps werken weer, op zowel de telefoon als de tablets.
Er zit dus toch iets in het modem of de verbinding richting Ziggo, die het verkeer van deze 2 apps vertraagd.
Iemand nog ideeën?