Ziggo GO per 1 augustus 2019 óók in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein

• 23 juli 2019
  • 64 Reacties
  • 62680x Bekeken

Toon eerste bericht

64 Reacties

Per wanneer worden de BES eilanden toegevoegd, staatkundig zijn deze een onderdeel van Nederland sinds 10-10 2010 en niet meer bij de Antillen.
Zou wel heel fijn zijn voor onze mede Nederlanders over zee, en ook voor alle uitgezonden ambtenaren van b.v. KMAR of ander rijksdiensten.
@Herman64 Goede vraag! Mijn topografie is ook weer bijgeschaafd, dankjewel 😉 Åland hoort niet tot de EU en is een uitzonderingsgebied, waardoor we Ziggo GO daar helaas niet mogen weergeven.

@Pieter de Kleijn Welkom op de Community! Dit zijn inderdaad Europese burgers en het zou mooi zijn als zij ook gebruik kunnen maken van Ziggo GO. Goed dat je met hen meedenkt 😉 Echter maken de BES eilanden geen deel uit van Europees grondgebied, waardoor we het daar niet mogen weergeven.
Reputatie 7
Badge +17
@Pieter de Kleijn Daarover is op de vorige pagina al uitleg gegeven.😉 Bevindt je je echter op Sint Maarten, dan zou het wel moeten werken, omdat het Franse deel wél tot Europa gerekend wordt. En het eiland is niet zodanig groot, dat de onzichtbare grens tussen Nederland en Frankrijk een belemmering vormt dunkt me.
Reputatie 6
Badge +1
Toch nog een vraagje, ik zit nog wel eens in Aland een IJsland tussen Zweden en Finland het hoort bij Finland als ik echter daar ben werkt het niet, als ik in Finland ben werkt het prima.
Het zou fijn zijn als ziggo het gewoon kan aanpassen omdat ik vaker in Aland ben en daar ook graag gewoon kan kijken.

Misschien een Zweeds netwerk?

Inzake de BES-eilanden:

http://www.europarl.europa.eu/thenetherlands/nl/eu-info/status-caribisch-gebied-binnen-de-europese-unie?webaction=view.acceptCookies
Dus als ik de link goed begrijp zijn het wel Europese burgers en dienen geïnformeerd te worden wat in Europa gebeurd, maar kunnen/mogen geen gebruik maken van Europese media kanalen volgens ziggo dan weer? Begrijp ik het zo goed?

En ze zijn toch primair Nederlanders, zou je op zijn minst alle Nederlandse zenders kunnen aanbieden?

Ter aanvulling, BES is niet net als Curacao en Aruba e St maarten (zoals eerder in dit topic) een onafhankelijk land binnen het koninkrijk. In de BES is 10-10-10 gekozen om een integraal deel (gemeente) van Nederland uit te maken.
Reputatie 2
Badge
Ik zit momenteel in Cyprus en wilde graag F1 kijken maar Ziggo Go zegt doodleuk dat deze zender niet buiten de EU beschikbaar is.
Ik kom even terug op de vraag van Peter-M (een jaar geleden) en de reactie daarop.

Momenteel kijk ik in het buitenland tv via de schotel (CanalDigitaal). Ziggo Go lijkt me handig, mits ik de laptop met HDMI aan de tv kan koppelen. Samen tv zitten kijken op een klein schermpje is niets voor mij.

Gemiddeld genomen ben ik twee tot drie maanden per jaar in het buitenland. Thuis kijk ik naar het Ziggo-aanbod via de kabel.

Strikt genomen zou ik dus tegen de regel aanlopen dat ik meer van Ziggo Go gebruik maak in het buitenland (drie maanden) dan in Nederland (nul maanden). Hoe gaat Ziggo daarmee om?
Ziggo Go lijkt me handig, mits ik de laptop met HDMI aan de tv kan koppelen

Dat gaat helaas niet lukken. Streaming via Chromecast of Airplay wel.
Zie verder:
https://www.ziggo.nl/entertainment/how-to/ziggo-go-kijken-in-de-euhttps://www.ziggo.nl/entertainment/how-to/ziggo-go-kijken-in-de-eu

https://www.draadloostvkijken.com/ziggo-go-chromecast/
Reputatie 2
Badge
Ik zit momenteel in Cyprus en wilde graag F1 kijken maar Ziggo Go zegt doodleuk dat deze zender niet buiten de EU beschikbaar is.
Weer helemaal happy..Na een paar keer in/uitloggen werkt het en kan ik straks mijn opname van thuis op de Next terugkijken..RTL is 10x niks vergeleken met Ziggo Sport..Om de 10 min reclame..
Reputatie 7
Gemiddeld genomen ben ik twee tot drie maanden per jaar in het buitenland. Thuis kijk ik naar het Ziggo-aanbod via de kabel.
Strikt genomen zou ik dus tegen de regel aanlopen dat ik meer van Ziggo Go gebruik maak in het buitenland (drie maanden) dan in Nederland (nul maanden). Hoe gaat Ziggo daarmee om?

Laat ik beginnen te noemen dat ik niet degene ben die hierover gaat, maar ik kan me niet voorstellen dat dit een probleem zou zijn. Je bent immers woonachtig in Nederland en slechts tijdelijk (korter dan 4 maanden ook nog) in het buitenland waar je veel gebruik maakt van Ziggo GO. Logisch, want daar is geen Ziggo op tv.
Reputatie 3
@Mark Ziggo
Hallo, kan je aan ontwikkelaars door geven, dat Ziggo Go niet werkt met Android 10 (Q)?
App sluit gelijk af.
Reputatie 7
Badge +30
@wvvliet Mark is op vakantie, maar Android 10 is volgens mij nog steeds niet uit het beta programma. Wat dat betreft kan het dus goed zijn, dat de Ziggo Go app er niet goed mee samenwerkt.
@Herman64 Goede vraag! Mijn topografie is ook weer bijgeschaafd, dankjewel 😉 Åland hoort niet tot de EU en is een uitzonderingsgebied, waardoor we Ziggo GO daar helaas niet mogen weergeven.

@Pieter de Kleijn Welkom op de Community! Dit zijn inderdaad Europese burgers en het zou mooi zijn als zij ook gebruik kunnen maken van Ziggo GO. Goed dat je met hen meedenkt 😉 Echter maken de BES eilanden geen deel uit van Europees grondgebied, waardoor we het daar niet mogen weergeven.

Hallo Marianne sorry voor mijn late reactie maar bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
@Mark Ziggo
Hallo, kan je aan ontwikkelaars door geven, dat Ziggo Go niet werkt met Android 10 (Q)?
App sluit gelijk af.

Op een andere topic staat dat Ziggo bezig is met het updaten naar een werkende Ziggo Go te krijgen voor Android 10. (volgens mij niet echt een lekkere zin, maar je snapt me wel).

Wanneer er een update vrij komt is nog niet zeker. Dus als je nu Android 10 hebt geïnstalleerd dan heb je dus problemen met de Ziggo Go app. Je zal het dan voorlopig moeten doen via je telefoon met de browser en dan gaan naar www.ziggogo.tv. Dat was ook het advies in die topic.

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

Reageer