CaroLo en
gerald1967 Om jullie zo goed mogelijk te kunnen helpen wil ik in eerste instantie antwoord op de volgende vragenlijst, willen jullie deze invullen?
- Hoe vaak speelt dit probleem?
- Sinds wanneer?
- Met welke zenders en programma's, en op welke data?
- Speelt het probleem zowel via de Ziggo GO app als via de browser (ziggogo.tv)?
- Ziggo GO: welke merk & model apparaat gebruik je?
- Welke versie van de Ziggo GO app gebruik je?
- Browser: via welke browsers speelt dit probleem?
Daarnaast zijn we erg benieuwd naar jullie manier van pauzeren of afsluiten van de Ziggo GO app, om de aflevering daarna weer te starten. Kunnen jullie een gedetailleerde omschrijving geven van jullie handelingen?
Op deze manier kunnen wij het probleem zo goed mogelijk proberen te reproduceren in de hoop dat wij het ook ervaren, zodat we er ook actie op kunnen ondernemen. Na de update van de app moet het probleem verholpen zijn en hebben we alleen van jullie nog een melding ontvangen.