tictac

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go opname terugkijken - kan dit?

Gister heb ik via de Ziggo Go-app op mobiel een film opgenomen. Ik zie dit ook terug in Ziggo Go via de browser mobiel en app van Windows. Maar hoe kan ik dit nu terugkijken via de browser en/off apps van Ziggo Go?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @tictac . Welkom hier! 

Wanneer je een mediabox Next hebt, neem je opnames op in de cloud. Hiermee kan je de opnames op je klantnummer zowel op de mediabox als online bekijken. 

Met een Ziggo Mediabox XL werkt het helaas een beetje anders. Je maakt de opnames dan op de harde schijf van je mediabox. Dus kan je de opnames dan enkel via je mediabox kijken. 

 

Je hebt dus helaas niet de mogelijkheid opnames online te kijken, omdat jij een Mediabox XL hebt. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @tictac . Welkom hier! 

Wanneer je een mediabox Next hebt, neem je opnames op in de cloud. Hiermee kan je de opnames op je klantnummer zowel op de mediabox als online bekijken. 

Met een Ziggo Mediabox XL werkt het helaas een beetje anders. Je maakt de opnames dan op de harde schijf van je mediabox. Dus kan je de opnames dan enkel via je mediabox kijken. 

 

Je hebt dus helaas niet de mogelijkheid opnames online te kijken, omdat jij een Mediabox XL hebt. 

Uitgelicht topic