Beantwoord

Ziggo Go op Windows notebook Medion i5 werkt niet meer

  • 8 januari 2019
  • 45 Reacties
  • 1371x Bekeken

Sinds 4 januari werkt de app niet meer. Herstelpunt gedaan, laatste update windows door helpdesk Microsoft geïnstalleerd, maar als het beeld verschijnt is verdere actie niet mogelijk.
icon

Best beantwoord door robdehaas 11 januari 2019, 16:06

Dank voor je vele suggesties KBX458, vanochtend werkte de app ineens.
Gisteren nogmaals geïnstalleerd en met Opties opnieuw ingesteld, toe geen reactie.
Vanochtend wel.....
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

45 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Heb je al eens geprobeerd de app opnieuw te installeren?
ja, maar geen resultaat
Reputatie 7
Badge +16
Ook al onder instellingen > apps > geavanceerde opties geprobeerd?
Ook kan de app uitvoeren via een browser beter werken.
Omdat de app voorheen wel werkte, kan ook het wissen van geschiedenis en cookies wellicht helpen.
Reputatie 7
Badge +35
@KBX458 schreef: "Ook kan de app uitvoeren via een browser beter werken."

De app via een browser?
Kun je vertellen hoe dat mogelijk is?
Reputatie 7
Badge +16
Ik bedoel daarmee ziggogo.tv via een browser. https://www.ziggogo.tv/nl/tv/tv-kijken.html
i.p.v. via de app
Met de browser lukt het wel
Toen ik de app opnieuw installeerde lukte het ook, maar de volgende keer was het weer hetzelfde.
Zal wissen geschiedenis en cookies nog proberen.

Ook Microsoft Helpdesk is het niet gelukt na de laatste update van Windows
Reputatie 7
Badge +16
Denk niet dat het te maken heeft met updates. Bij mij werken beide mogelijkheden probleemloos.
Geschiedenis gewist en cookies opgemaakt: geen resultaat...
Reputatie 7
Badge +16
Ook al de geavanceerde optie onder apps gebruikt zoals in mijn eerste reactie?
Kan ik niet vinden onder apps
Reputatie 7
Badge +16
Als je de app hebt geïnstalleerd vanuit de store, dan moet hij zichtbaar zijn onder instellingen > apps
Als je op ziggogo klikt, verschijnen de geavanceerde opties. Klikken op opnieuw instellen.
Heb geïnstalleerd vanuit Ziggo met windows en de app staat bij de andere apps, maar zie geen geavanceerde opties
Reputatie 7
Badge +16
Op de app klikken. Dan verschijnt de link geavanceerde opties.
Reputatie 7
Badge +16
Ik vermoed dat er met installeren iets fout is gegaan, omdat je dat hebt gedaan via de website van ziggo. De app verwijderen en opnieuw downloaden en installeren vanuit de windows store.
Heb ik ook naar gezocht maar zit niet in de Microsoft store
Reputatie 7
Badge +16
Ik zag hem net nog. In het zoekveld van de store rechtsboven intypen ziggo. Dan krijg je 2 opties. De bovenste selecteren.
Helaas kom ik niet in de Ziggo site, de klikken reageren niet
Reputatie 7
Badge +16
Ga naar de windows store > klik op zoeken >in het zoekveld rechtsboven de cursor plaatsen en linksklikken > type: ziggo
Ik bedoel: Ziggo Go is weer geïnstalleerd maar kom er niet in.
Reputatie 7
Badge +16
Je bedoelt dat het inloggen niet lukt?
Kijk eens hier voor oplossingen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/problemen-oplossen/
Inloggen wel, maar daarna komt het hoofdmenu scherm en kun je klikken tot je een ons weegt.Ik weeg nu een pond dus ga lekker naar de
browser
Reputatie 7
Badge +16
Je kunt in elk geval kijken via de browser. Vreemd dat de app na inloggen niet reageert. Maar je kunt nog altijd de stappen doorlopen via de link om te proberen een oplossing te vinden.
Dank KB, het antwoord is aan Ziggo
Reputatie 7
Badge +35
@robdehaas Ik zie verder eigenlijk geen problemen op het moment met de Ziggo Go app.

Welk antivirus of welke blokkers heb je draaien?
Ik denk iets van Microsoft Windows en Ziggo Defender