Vraag

Ziggo Go op thuisnetwerk

• 24 augustus 2019
  • 3 Reacties
  • 141x Bekeken

Ik heb een probleem om via mijn thuisnetwerk naar Ziggo Go te kijken. Het lukt niet op mijn iPhone, iPad en iMac.
Zodra ik mijn huis verlaat kan ik bijvoorbeeld op mijn iPhone via 4G wel naar Ziggo Go kijken en ook via een WiFi netwerk van een ander. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn en hoe kan ik dit oplossen.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Oeps Apple, daar weet @EnergieBoy veel over.
Bij deze is hij erbij geroepen en zal reageren zodra hij online is.
Reputatie 7
Hoi @GeOisterwijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Welke modem heb je en gebruik je de modem van Ziggo of van jezelf? Heb je sinds kort een nieuwe modem gekregen?

Probeer via instellingen even je netwerkinstellingen te wissen. Eerst je eigen router thuis even van stroom en weer aan (heel kort maar). Als je opgestart is je Apple device bij netwerkinstellingen wissen en dan opnieuw contact maken.

Nieuwe modem? Zorg dat je geen vreemde tekens hebt, of er zo ie zo niet mee beginnen en eindigen (ook niet in het wachtwoord). Zet 2,4 en 5 GHz los van elkaar (met de namen bedoel ik) en bekijk via je telefoon even op welke kanalen de omgeving zit. Als er teveel op 1 kanaal zitten dan kan je die beter wijzigen.

Hoop dat je hier een beetje mee verder komt. Anders hoor ik het wel. Succes!
Reputatie 7
Hey @GeOisterwijk . Welkom hier!
Zien we je snel terug, zodat we je verder kunnen helpen? ZiggoGO moet natuurlijk wel goed werken op alle netwerken! Waar ik ook benieuwd naar ben; wat lukt er precies niet? Krijg je een foutmelding te zien? (zo ja; welke)?

Reageer