1
Vraag
2
Reacties
joepb

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go op MacBook Pro werkt niet

Hallo,

ik ben net verhuisd en heb een nieuw ziggo abonnement. Kan prima inloggen in mijn ziggo en ook op ziggo go in mijn Chrome browser. Maar als ik tv wil kijken dan blijft het ronddraaiende cursortje heel lang hangen en eindigt de poging in "De video is onderbroeken. Excuses voor het ongemak." melding.

Op mij iphone met de App van ziggo gat het wel....

Wie kan me helpen?

PS: ik heb inmiddels alle ziggo cookies al eens verwijderd. En een eerdere post op dit forum had het over instellingen in COntent mar die zie ik niet terug.

Dank alvast,
Joep
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes
Dag allen,

Ik zou zeggen verwijder Chrome eens van je mac. Hierna je mac opschonen met een programma als Ccleaner. Vervolgens de Mac even volledig opnieuw opstarten, dan Chrome opnieuw installeren en dan naar Ziggogo.tv. Dat zou de truck moeten doen...

Succes! Groeten, Christiaan

Bekijk in context

9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Al geprobeerd via de help pagina van Chrome?
https://support.google.com/chrome/search?q=videoos+laden+niet&from_promoted_search=true
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Hardware versnelling geeft nogal eens problemen , die moet uit.
joepb
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KBX458 wrote:
Al geprobeerd via de help pagina van Chrome?
https://support.google.com/chrome/search?q=videoos+laden+niet&from_promoted_search=true

Hi, dank voor je antwoord. Alle stappen doorlopen maar helaas...grn succes
groet
joepb
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb wrote:
Hardware versnelling geeft nogal eens problemen , die moet uit.

Hi Steef, de versnelling heb ik uitgezet maarlost helaas
niks op. Suggesties nog?

groetjoep
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Hier al gekeken?
https://support.google.com/googleplay/answer/6049044?hl=nl
Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes
Dag allen,

Ik zou zeggen verwijder Chrome eens van je mac. Hierna je mac opschonen met een programma als Ccleaner. Vervolgens de Mac even volledig opnieuw opstarten, dan Chrome opnieuw installeren en dan naar Ziggogo.tv. Dat zou de truck moeten doen...

Succes! Groeten, Christiaan
joepb
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Huizinga wrote:
Dag allen,

Ik zou zeggen verwijder Chrome eens van je mac. Hierna je mac opschonen met een programma als Ccleaner. Vervolgens de Mac even volledig opnieuw opstarten, dan Chrome opnieuw installeren en dan naar Ziggogo.tv. Dat zou de truck moeten doen...

Succes! Groeten, Christiaan

Hi Allen en Christiaan,

gedaan wat Christiaan zei: eerst bookmarks ge-exporteerd, met CC cleaner Chrome ge-deinstalleerd en toen een versie Chrome browser eropgezet. En het werkt!

Super bedankt voor de tip,

fijn weekend allen
Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes
Graag gedaan hoor! Als een willekeurige app niet werkt die wel gewoon zou moeten werken dan lost dit het probleem 9 van de 10 keer op. Werkt bij de meeste besturingssystemen :). Vaak zit er dan een cookie of ander tijdelijk bestand in de wegweg.
Ook prettig weekend! Groeten, Christiaan
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, joepb, fijn dat het is opgelost na de goede tip van Huizinga. #LekkerBezig hoor, Huizinga

Mocht je ooit nog een andere vraag hebben, open dan gerust een nieuw topic 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic