Beantwoord

Ziggo Go op MacBook Pro werkt niet

  • 23 november 2018
  • 9 Reacties
  • 4427x Bekeken

Hallo,

ik ben net verhuisd en heb een nieuw ziggo abonnement. Kan prima inloggen in mijn ziggo en ook op ziggo go in mijn Chrome browser. Maar als ik tv wil kijken dan blijft het ronddraaiende cursortje heel lang hangen en eindigt de poging in "De video is onderbroeken. Excuses voor het ongemak." melding.

Op mij iphone met de App van ziggo gat het wel....

Wie kan me helpen?

PS: ik heb inmiddels alle ziggo cookies al eens verwijderd. En een eerdere post op dit forum had het over instellingen in COntent mar die zie ik niet terug.

Dank alvast,
Joep
icon

Best beantwoord door Huizinga 24 november 2018, 15:31

Dag allen,

Ik zou zeggen verwijder Chrome eens van je mac. Hierna je mac opschonen met een programma als Ccleaner. Vervolgens de Mac even volledig opnieuw opstarten, dan Chrome opnieuw installeren en dan naar Ziggogo.tv. Dat zou de truck moeten doen...

Succes! Groeten, Christiaan
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +15
Al geprobeerd via de help pagina van Chrome?
https://support.google.com/chrome/search?q=videoos+laden+niet&from_promoted_search=true
Reputatie 7
Badge +26
Hardware versnelling geeft nogal eens problemen , die moet uit.
Al geprobeerd via de help pagina van Chrome?
https://support.google.com/chrome/search?q=videoos+laden+niet&from_promoted_search=true

Hi, dank voor je antwoord. Alle stappen doorlopen maar helaas...grn succes
groet
Hardware versnelling geeft nogal eens problemen , die moet uit.
Hi Steef, de versnelling heb ik uitgezet maarlost helaas
niks op. Suggesties nog?

groetjoep
Reputatie 7
Badge +15
Hier al gekeken?
https://support.google.com/googleplay/answer/6049044?hl=nl
Reputatie 5
Badge +5
Dag allen,

Ik zou zeggen verwijder Chrome eens van je mac. Hierna je mac opschonen met een programma als Ccleaner. Vervolgens de Mac even volledig opnieuw opstarten, dan Chrome opnieuw installeren en dan naar Ziggogo.tv. Dat zou de truck moeten doen...

Succes! Groeten, Christiaan
Dag allen,

Ik zou zeggen verwijder Chrome eens van je mac. Hierna je mac opschonen met een programma als Ccleaner. Vervolgens de Mac even volledig opnieuw opstarten, dan Chrome opnieuw installeren en dan naar Ziggogo.tv. Dat zou de truck moeten doen...

Succes! Groeten, Christiaan

Hi Allen en Christiaan,

gedaan wat Christiaan zei: eerst bookmarks ge-exporteerd, met CC cleaner Chrome ge-deinstalleerd en toen een versie Chrome browser eropgezet. En het werkt!

Super bedankt voor de tip,

fijn weekend allen
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan hoor! Als een willekeurige app niet werkt die wel gewoon zou moeten werken dan lost dit het probleem 9 van de 10 keer op. Werkt bij de meeste besturingssystemen 🙂. Vaak zit er dan een cookie of ander tijdelijk bestand in de wegweg.
Ook prettig weekend! Groeten, Christiaan
Reputatie 7
Welkom op de Community, @joepb, fijn dat het is opgelost na de goede tip van @Huizinga. #LekkerBezig hoor, @Huizinga

Mocht je ooit nog een andere vraag hebben, open dan gerust een nieuw topic 🙂