Vraag

ziggo go op android tv als app

We hebben netflix, film1, van alle zijn apps op de android tv maar in dit lijstje mis ik ziggo go app.
Komt er in de toekomst ook een app voor ziggo go ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi reba12,

Voor zover ik in het nieuws kan vinden komt die er zeker, zie bijvoorbeeld hier.
Wanneer die app komt, is alleen nog niet duidelijk.

Groet,
Evert
Het is dus bijna zeker dat ie er komt voor de android tv. alleen kan dat nog een tijdje duren vanwege het testen , kinderziektes die opgelost moeten worden.
praten we over dagen weken of maanden?
Volgens mij zijn er veel mensen met interesse in zo'n app. Ik zou graag meedoen met de beta test maar geen idee hoe ik me daar voor moet aanmelden.
Ik zou het ook niet weten hoe je je moet aanmelden en ja ik zou ook best wel de beta versie willen proberen.
Reputatie 7
Daar hebben zeker veel mensen interesse naar, me too!
Alleen zit ik zelf te wachten op de Apple TV app, dat zou geweldig zijn.

Voor de test kan je je niet meer aanmelden, volgens mij is die al vol. Maar wil je in het vervolg testen voor Ziggo, dan kan je je op deze topic aanmelden: https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174
ik kreeg een uitnodiging om te testen en moest eerst een enquête invullen. Maar iemand heeft die (algemene) enquête link gedeeld met de buitenwereld, en vervolgens ben ik niet ingeloot... 😣

Nu zit mijn Shield TV nog steeds zonder Ziggo Go app...
Dat is wel heel bizar maar ook jammer dat de link naar buiten is gegaan.
ik zou zeggen hoe meer mensen de ziggo go app testen ,hoe eerder het ook gebruikt kan worden door de particulier.
maar het lijkt erop dat er maar een kleine groep mag testen.
😣
Het is jammer dat ze er geen publieke beta van kunnen maken, zodat meer mensen met deze kennis mee kunnen doen, en kunnen helpen.

Als zelfs Windows in publieke beta beschikbaar is, en dat is toch wel iets gecompliceerder dan de Ziggo app...
Reputatie 7
Waarschijnlijk doet Ziggo dit omdat ze niet teveel mensen in 1x willen laten testen maar eerst willen zien of het goed werkt met minder mensen en dan zo langzaam verder uitrollen 🙂