Beantwoord

Ziggo Go op Android kastje

• 8 maart 2018
  • 66 Reacties
  • 26232x Bekeken

Toon eerste bericht

66 Reacties

Reputatie 7
Hoi iMark, heb je je hier al opgeven voor het klantpanel? Je vind ook uitleg hoe dat precies in zijn werk gaat.
Reputatie 5
Badge +7
Nog niet. Ik ga dat meteen even doen.
Ik zit hier ook met smart te wachten op de Ziggo Go app voor Android TV. Net een nieuwe Sony tv met Android gekocht en opgegeven voor het klantpanel. Kom maar door met die testversie!
Ik heb me ook opgegeven voor klantpanel. Zou het graag op een Nvidia shield tv willen testen. Vraag me wel af hoe Ziggo weet of je een Andoid TV apparaat hebt?
Reputatie 7
Badge +35
@Stefan69 Iedereen of een beperkte eerste groep uit het klantpanel krijgt de vraag en als er dan een tekort is, nog een groep of iedereen.

De inschrijvers in het klantpanel zouden zomaar volgende week een andere TV kunnen hebben, dat is dus niet bekend.
Dank voor alle aanmoedigingen 🙂 Omdat dit soort ontwikkelingen binnen het bedrijf blijven tot er iets concreets is bekend te maken lijkt het inderdaad alsof we stil zitten. Dat is niet het geval! We werken hard aan allerlei oplossingen. Of iets wel of niet de markt haalt is echt afhankelijk van vele overwegingen. Feedback en productwensen zoals in dit topic inventariseren we ook echt! Ik ben benieuwd of anderen op de Community ook behoefte hebben aan een app voor de NVidia Shield.
Er is zeker behoefte, hen me ook aangemeld. Ik heb een Mi box s.
Super dat je zo geinteresseerd bent in nieuwe ontwikkelingen! We hebben nog steeds het plan om het Ziggo GO platform naar meerdere devices uit te breiden, en we zitten niet stil natuurlijk 😉 Zodra er meer bekend te maken is verneem je dat via de gebruikelijke kanalen.

Mocht je in het algemeen willen deelnemen aan toekomstige tests dan kun je je opgeven voor het klantpanel.

Dit is nu een paar maanden geleden. Is er al meer bekend?
Reputatie 7

Dit is nu een paar maanden geleden. Is er al meer bekend?

Je krijgt bericht als ze weer mensen nodig hebben.
Heb je deze nog niet ontvangen dan is er dus nog geen test waar ze je voor vragen.
Hoi Allemaal, ik ben nieuw hier en heb ook interesse om de ziggo go app te testen op mijn android tv box. Ik heb me aangemeld voor het klantpanel, begrijp ik het goed dat je een mail krijgt als je ergens aan kan deelnemen?

M.a.w. als ik nu een testversie wil van de ziggo go app voor mijn android tv box heb ik pech, ik moet wachten tot Ziggo een nieuwe test start en dan hopen dat ik uitgenodigd wordt?
Reputatie 7
Hoi Allemaal, ik ben nieuw hier en heb ook interesse om de ziggo go app te testen op mijn android tv box. Ik heb me aangemeld voor het klantpanel, begrijp ik het goed dat je een mail krijgt als je ergens aan kan deelnemen?

M.a.w. als ik nu een testversie wil van de ziggo go app voor mijn android tv box heb ik pech, ik moet wachten tot Ziggo een nieuwe test start en dan hopen dat ik uitgenodigd wordt?

Als er een test is en er zijn "nog" mensen nodig dan zal Ziggo je uitnodigen. Anders zal je verder geduld moeten hebben tot Ziggo weer een test heeft en je er voor uitnodigt.
Reputatie 3
Ik zit ook tevergeefs te wachten. Had me aangemeld als test panel lid, kreeg zelfs de uitnodiging om een enquête in te vullen. Maar een of andere onverlaat heeft die (algemene) enquête link op het internet gedeeld, en zodoende kon iedereen zich aanmelden blijkbaar. Vervolgens werd ik niet 'ingeloot'.

Helaas doet deze test periode blijkbaar erg lang, want ik keek er naar uit om dit op een Shield TV (en ook Sony TV) te testen en zodoende minder noodzaak te hebben voor de oude krakkemikkige Media Box.

Hopelijk heeft de nieuwe Ziggo Go app, dan eindelijk ook Cloud recording, en ondersteuning voor 4k (voor het nieuwe F1 seizoen).

Maar ja, nu dus alleen maar dromen, wachten, en hopen...
Ziggo Go draait gewoon prima op een Shield TV alleen je moet er wel wat voor doen mbt een niet officiële APK installeren. En dan een mini toetsenbord met muisfunctie erbij gebruiken. Een officiële Android TV versie zal volledig met de afstandbediening werken, dat is wel prettig, maar je hoeft niet te wachten dus.
Reputatie 3
Ziggo Go draait gewoon prima op een Shield TV alleen je moet er wel wat voor doen mbt een niet officiële APK installeren. En dan een mini toetsenbord met muisfunctie erbij gebruiken. Een officiële Android TV versie zal volledig met de afstandbediening werken, dat is wel prettig, maar je hoeft niet te wachten dus.
Uiteraard heb ik ziggo Go zo ook werkende, en een keyboard is nog nieteens nodig, maar zo'n gedoe om op de bank met een muis te pielen alleen maar om door een paar schermpjes heen te gaan. Plus, je moet dan weer eerst ook een launcher installeren, want je kan de app niet op je hoofd pagina zien.
Ik heb het hier nu draaien op een fire stick
Super snel en stabiel .was wel even een gedoe. Lol. En ja het werk gewoon met de samsung remote en of lg en Philips
Reputatie 1
Stel he , ik blijf hopen... Stel dat Go gaat draaien op Android TV, komt Ziggo dan eindelijk met een oplossing (bijv. een kastje waar Android TV op draait) voor mensen die geen smart TV hebben?

Heb Go nu draaien op een Android kastje wat Android 7 draait met een beveiligingsupdate van voor de oorlog. Het blijft behelpen zonder officiele ondersteuning.

Loop nu al 7 jaar ofzo te kutten met telefoon met hdmi kabel/ HDMI sticks & android kastjes.

Fix dit nou eens Ziggo!
Reputatie 3
Go gaat wel uitkomen op Android TV. Maar ik zie niet dat Ziggo deze hardware gaat uitbrengen. Je kan elke willekeurige Android TV doos zelf kopen, en erg makkelijk te installeren. Dan vervolgens de Go app van de Playstore installeren, en je abbo gegevens invullen, en klaar is Kees.

Reageer