Vraag

Ziggo GO op android blokkeert login ivm dim software of hack?

  • 15 oktober 2018
  • 38 Reacties
  • 3588x Bekeken


Toon eerste bericht

38 Reacties

Nou hij doet het opeens dus gewoon even kwestie van geduld . Ook net gebeld door Serkan van Ziggo en even doorgelopen . top service en bedankt voor de hulp
👍🏼
Anne H Ziggo, update check geeft aan dat de firmware actueel is.
Reputatie 7
Nou hij doet het opeens dus gewoon even kwestie van geduld . Ook net gebeld door Serkan van Ziggo en even doorgelopen . top service en bedankt voor de hulp
👍🏼


Dank voor de update Diana 🙂 Veel plezier met de nieuwe box!

Anne H Ziggo, update check geeft aan dat de firmware actueel is.

Dat is jammer! Kijk de dim-mogelijkheden in de instellingen nog eens goed na, veel meer kun je dan niet doen. Normaal gesproken vraag ik aan de bezoekers in onze topics of zij dezelfde problemen ook ervaren met hetzelfde toestel, ik bundel die informatie en geef dat door aan de ontwikkelaars. In dit geval vermoed ik dat niemand zich hier gaat melden omdat het om een heel specifiek toestel gaat.
Mijn telefoon doet het ineens en doorloopt de app en het inloggen automatisch en go werkt nu goed. Ik heb niets gedaan of veranderd.
Bedankt voor de assistentie.
Reputatie 7
Mijn telefoon doet het ineens en doorloopt de app en het inloggen automatisch en go werkt nu goed. Ik heb niets gedaan of veranderd.
Bedankt voor de assistentie.


Dank voor je antwoord! Heb je in de tussentijd bepaalde apps verwijderd? Of is de Ziggo GO app geüpdatet in de tussentijd? Die informatie zou ik graag willen hebben 🙂
Het wordt tijd dat Ziggo eens serieus gaat reageren op vragen en klachten.
Ze weten ieder jaar de prijzen wel fors te verhogen maar de service wordt steeds beroerder.
"Dank voor je antwoord! Heb je in de tussentijd bepaalde apps verwijderd? Of is de Ziggo GO app geüpdatet in de tussentijd? Die informatie zou ik graag willen hebben :)"

Ik had gereset naar fabrieksinstellingen en daarna "schoon" de app geinstaleerd.
Helaas was dat ook zonder resultaat en werd het geweten aan het nogal exotische merk telefoon Vernee Thor.

Omdat het niet mijn hoofdtelefoon is heb ik het gelaten en een dag of meer later bleek het inmiddels wel te werken, zonder dat ik verder iets heb gedaan, verwijderd of veranderd.
Nee heb geen apps verwijderd.
Behalve dan de Ziggo go app die ik opnieuw geïnstalleerd heb wat dus niet hielp.
Hier hetzelfde probleem met HTC U11.
Reputatie 7
Hallo @HUUBLINDEN en @B Bronstein, speelt dit nog steeds? Bij sommige toestellen gaat iets niet goed. Dit probleem zit in die toestellen en de manier waarop het dimmen is geregeld.

Zit de allernieuwste firmware van de fabrikant op je toestel? Het volledig plaatsen van Merk, toesteltype en versienummer Android kan anderen hier helpen om je een goed advies te geven.
Hier hetzelfde probleem met een HTC U 12+. App opnieuw geïnstalleerd, maar die mocht niet baten. De telefoon is net 4weken oud, dus factor reset lijkt mij erg onnodig (en erg veel werk). Er werd mij door de klantenservice hierheen verwezen (had haar verteld van dit topic), maar er werd aangegeven, dat het dan maar jammer was als het niet werkte...
Maar ik hoop toch wel dat er wat aan gedaan kan worden 🤔
Groetjes Valery
Ook ik heb dit probleem eerst maanden heerlijk kunnen kijken, nu van ellende spelletjes spelen heb een lenovon of zo ,en in ene kreeg ik ook bovengenoemde bericht bij inloggen.
Gebeld ,doorgestuurd probleem niet opgelost.
Vind het erg ik keek zijn go en mijn man sport op tv.
Hoi Ziggo,

Het probleem wordt veroorzaakt zoals gemeld door een software die het scherm dimt. Standaard wordt bij elk Android toestel de helderheid van het scherm automatisch aangepast.

Als je naar Instellingen - Weergave (of scherminstellingen) gaat en daar de instelling automatische helderheid uitschakelt is het probleem in mijn geval verholpen.

Vind de optie factory reset wel ver gezocht eerlijk gezegd.

Fijne zondag, Duncan

Kan bij de mijne niet aan of uit gezet worden

Reageer