Ziggo GO op al je apparaten

Toon eerste bericht

237 Reacties

In Firefox verschijnt ook bij mij de melding dat het programma niet ondersteund wordt in de incognito modus. Dit is dus een typisch Firefox probleem. Wist dit niet op te lossen. In de browser Edge van Windows10 draait die echter zonder problemen. Ga ik nu noodgedwongen nog Edge bebruiken. :-)

Even een toevoeging: Ik heb de tip uitgeprobeerd van iemand hier om settings in firefox aan te passen van "nooit geschiedenis onthouden" in "geschiedenis onthouden" en inderdaad, dan loopt de Ziggo Go ook goed.
Reputatie 1
Hallo Boris46 ,
Bedankt voor je melding. Ik ben uitgeweken naar Chrome , en daar functioneert ZiggoGo zonder problemen.
Misschien een volgende update van Firefox afwachten ?
Heeft iemand al geprobeerd om door middel van een android mediabox Ziggo Go direct op tv te laten draaien, en werkt het goed (met wifi)?
Ja, het werkt goed! Kan ik mijn digitenne nu de deur uit doen, want alle zenders van Ziggo die ik in de woonkamer ontvang zijn nu dan eindelijk ook te bekijken op mijn slaapkamer zonder bekabeling ! Top.
Het werkt gewoon niet goed via de browser (meest recente Chrome versie). Telkens loopt de stream vast na 9 a 10 minuten. Paar keren Formule 1 geprobeerd maar ook vastlopers en zelfs de kwaliteit van de stream werd nog erger dan SD Dit is duidelijk geen vooruitgang ten opzichte van Silverlight. Dat was tenminste stabiel. Ik ben nu weer uitgeweken naar RTLXL voor RTL-content. Via Ziggo-On-Demand (CI+ of via Horizon Box) gaat het wel goed.
Reputatie 7
Badge +35
@IRiseYouFall
Werkt het met de Ziggo Go app wel goed?
@Jesse Ziggo

Mijn ps4 vraagt nog om silverlight als ik browse naar ziggogo.tv en een stream wil starten.

Is daar iets aan te doen?
Reputatie 7
Hallo WallyBee,

Goede vraag, zover ik heb kunnen vinden is HTML5 niet supported door de PS4 browser.
De meest uitgebreide uitleg vond ik op het PS support forum:

"The PS4 web browser does not support full HTML 5 as it's an embedded browser provided by a third party and has to be fully locked down to avoid viruses and exploits. It sucks, but it's functional enough for basic web usage. If you're using it for media use you'd be better investing in a chromecast and google chrome to share your PC screen with it."

Daarom zal hij terug grijpen naar Silverlight, maar ja dat werkt niet...
Helaas weet ik daar geen workaround voor anders dan een ander apparaat gebruiken.

Gr,
Goede morgen,

Eerder in dit forum las ik dat meerdere mensen ziggogo werkend hebben gekregen op een mac met safari zonder silverlight onder MacOS High Sierra. Graag was ik benieuwd hoe ik dat ook voor elkaar kan krijgen.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Met vriendelijke groet.

@Peppes @Jesse Ziggo
Reputatie 7
Badge +1
Goede morgen,

Eerder in dit forum las ik dat meerdere mensen ziggogo werkend hebben gekregen op een mac met safari zonder silverlight onder MacOS High Sierra. Graag was ik benieuwd hoe ik dat ook voor elkaar kan krijgen.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Met vriendelijke groet.

@Peppes @Jesse Ziggo

Bij mij werkte het niet toen ik de beta versie van IOS 11 nog had draaien. Tijdens het beta testen tijdelijk terug geschakeld naar versie 10.11 wegens diverse crashes. Het werkte toen weer goed op chrome en Safari.
Nu weer op IOS 11, officiele versie. Werkt niet meer op Safari maar wel op Chrome.
Ik krijg het niet spelend....

zowel op chrome (chronium) en firefox begint de video gewoon niet. Blijft op 2/3 van laadcirkeltje, geen melding, niets...

linux mint 17.2

op diverse androids werkt het prima verder, maar op de laptop en pc dus niet.
Reputatie 1
Dan rest er niets anders dan de ZiggoGo App te installeren , op mijn computer werkt deze naar behoren , maar niet zo snel en vloeiend als via Chrome.
Sinds de recente update van Firefox werkt Ziggogo.tv op mijn desktop computer ( Win10 ) niet meer.
De melding verschijnt dat het programma niet ondersteund wordt in de incognito modus.
Gisteravond heb ik de helpdesk gebeld ; de uiterst vriendelijke medewerker wist hier geen oplossing voor en deelde mee dat ik de eerste was met een dergelijke melding. Op zijn advies heb ik Ziggogo.tv geïnstalleerd op Chrome , en daar functioneert het prima. Desondanks vind ik dit enigszins vreemd. Weet iemand om welke reden Firefox deze incognito-melding geeft ?

Ik heb hier sinds kort ook last van, melding dat Firefox in incognito modus draait, maar dat is niet het geval! Ook wordt hier gewoon de geschiedenis altijd onthouden! Graag een reactie dat hier naar gekeken wordt.
Reputatie 1
Nog steeds geen nieuws mbt ondersteuning voor Edge op Xbox One? Ik heb het nog eens geprobeerd na de "fall" update voor Xbox One, maar het werkt helaas nog niet. Ik hoopte dat Microsoft aanpassingen zou hebben gedaan in Edge die er per toeval voor zorgden dat het nu wel zou werken, maar dat is dus niet het geval.
Reputatie 7
Nog steeds geen nieuws mbt ondersteuning voor Edge op Xbox One? Ik heb het nog eens geprobeerd na de "fall" update voor Xbox One, maar het werkt helaas nog niet. Ik hoopte dat Microsoft aanpassingen zou hebben gedaan in Edge die er per toeval voor zorgden dat het nu wel zou werken, maar dat is dus niet het geval.

Bij mij werkt het wel in Edge de https://www.ziggogo.tv/nl.html

Je krijgt als het goed is een melding Webpagina herstellen, als je op oke klikt dan werkt ie wel, het zou ook bij jou moeten werken dan.

Hoor wel of het gelukt is.
Reputatie 1

Je krijgt als het goed is een melding Webpagina herstellen, als je op oke klikt dan werkt ie wel, het zou ook bij jou moeten werken dan.

Heb je het over Edge op Xbox One of gewoon op de PC? Ik krijg namelijk op Xbox One geen melding. Op PC werkt het bij mij gewoon (zonder melding). Ik heb verschillende instellingen geprobeerd op Xbox One, maar ik krijg uiteindelijk niet de melding "Webpagina herstellen". Overigens werkt de website verder prima, maar bij het afspelen van een zender (bijv. NPO 1) krijg ik de melding dat de video is onderbroken.
Reputatie 7

Heb je het over Edge op Xbox One of gewoon op de PC? Ik krijg namelijk op Xbox One geen melding. Op PC werkt het bij mij gewoon (zonder melding). Ik heb verschillende instellingen geprobeerd op Xbox One, maar ik krijg uiteindelijk niet de melding "Webpagina herstellen". Overigens werkt de website verder prima, maar bij het afspelen van een zender (bijv. NPO 1) krijg ik de melding dat de video is onderbroken.

Dan kan het nog een beveiliging optie zijn in je Xbox One, misschien bij instellingen en beveiliging zoeken naar iets wat html of iets anders blokeert
Tja daar zit ik dan met mijn ipad en een buitenlandse applestore. Ik geen app halen en niet online zien. Ik ben teleurgesteld dat Ziggo zo achter loopt
Reputatie 2
Badge +1
Voor iedereen die een smart tv zoekt waarop de nieuwe ziggogo.tv site werkt: op mijn lg49sj810v via standaard browser werkt het. Tv hangt wel bekabelt aan acces point. Kwaliteit is niet zo goed als wanneer ik via hdmi poort de pc dupliceer op de tv. Casten heb ik nog niet geprobeerd.
Ik draai Ubuntu 16.04 op mijn computer en wanneer ik in Chrome naar ziggogo.tv ga werkt de website wel echter iets afspelen werkt niet! Ik zie een melding Video start binnenkort en vervolgens gebeurt er niks. Firefox gebruikt en die doet hetzelfde.

Typisch Ziggo. Iets opleveren wat maar half werkt.
Reputatie 7
Badge +35
@m.hiemstra1

https://community.ziggo.nl/nieuwsberichten-148/hij-is-er-de-html5-player-voor-ziggogo-tv-19775

Misschien helpt dit:

Chrome

Navigeer via de adresbalk naar het volgende adres: chrome://settings/content/protectedContent en schakel de onderstaande opties in.
Toestaan dat sites beveiligde content afspelen (aanbevolen)
ID's voor beschermde content toestaan (mogelijk moet de computer opnieuw worden opgestart)
Reputatie 2
Zijn er al vorderingen mbt een html5 player voor safari?
Hoe staat het met de support voor de HTML5-speler in Safari? Zou mooi zijn als er wat meer technische informatie beschikbaar zou komen. Als Software Engineer ben ik benieuwd welke limitaties ervoor zorgen dat de HTML5-speler nog niet in Safari is geïmplementeerd, aangezien andere partijen gewoon wel DRM-protected streams kunnen aanbieden binnen Safari. Als het probleem ligt in de implementatie van Safari van EME (Encrypted Media Extensions), lijkt het erop dat de bètaversie van Safari (Safari Technology Preview) hiervoor extra ondersteuning heeft toegevoegd. Zie ook de release notes van versie 45 onder de volgende link: https://developer.apple.com/safari/technology-preview/release-notes/

Ik zit al maanden te wachten op de Safari-versie, aangezien Safari over het algemeen veel beter omgaat mer resources en batterijleven dan Chrome en Firefox.
Reputatie 7
Welkom op onze Community GastonM. Fijn om te horen dat Safari verbeteringen aan het testen is in de beta versie! Ik snap erg goed dat je als developer van de hoed en de rand wil weten. Ik heb geen technische details voor je, ik hoop dat andere geinteresseerden er hier iets leuks over kunnen vertellen :)

Safari is op dit moment geen koploper wat HTML5 betreft, en er zijn afdoende goede gratis browsers waarbij Ziggo GO wel heel erg lekker werkt. Apple werkt zelf aan verbeteringen. Dit heeft allemaal invloed op de prio die de Ziggo developers aan dit issue meegegeven. Bij Netflix zijn er vergelijkbare issues met de weergave in combinatie met Safari.

Wat geeft Apple aan over de nieuwe Safari versie?
Reputatie 7
Helpt deze informatie misschien om het wel werkende te krijgen?
https://support.apple.com/nl-nl/HT202819

Reageer