Ziggo GO op al je apparaten

Toon eerste bericht

239 Reacties

Is er al iemand die het werkend heeft gekregen op een raspberry 3?
Heb van alles geprobeerd maar het beste wat ik krijg is middels exagear desktop en een volledige versie van chrome, dan heb ik wel beeld (matig tot redelijk) maar geen geluid.
Reputatie 4
Badge +2
Op mijn laptop kijk ik VI 2 x per week ,draadloos via Windows 10 app.
Omdat het inloggen steeds beroerder werd qua tijd ben ik overgestapt naar Ziggogo.tv via Edge.
Snelle verbinding, geen haperingen, en prima beeld op dezelfde laptop via dezelfde Windows 10.
Mooi alternatief is dit. 📡 🇳🇱
Na het overlijden van mijn Samsung Smart TV op de slaapkamer zónder kabelaansluiting, ben ik nu op zoek naar een smart TV waar ik ondersteuning heb voor de Ziggo GO app zoadat ik ook een keer live TV kan kijken ipv TV gemist, Netflix etc.

Wie o wie kan me vertellen welke TV's dit ondertussen mogelijk maken?
Reputatie 7
Badge +35
Voor zover ik kan vinden is er nog niet één.
Reputatie 7
Badge +26
Na het overlijden van mijn Samsung Smart TV op de slaapkamer zónder kabelaansluiting, ben ik nu op zoek naar een smart TV waar ik ondersteuning heb voor de Ziggo GO app zoadat ik ook een keer live TV kan kijken ipv TV gemist, Netflix etc.

Wie o wie kan me vertellen welke TV's dit ondertussen mogelijk maken?

Niet rechtstreeks, maar lees dit om te kijken wat wel mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +35
@Jan F.
Hoi Jan, ik denk dat de link uit je vorige bericht gevallen is.☺
Wil je die nog een keer delen?
Reputatie 7
Badge +26
https://community.ziggo.nl/nieuwsberichten-148/en-nog-een-uitbreiding-voor-de-ziggo-go-app-streaming-van-movies-series-19023
@Jesse Ziggo

Ik heb inmiddels een volledig nieuwe installatie van windows 7 op mijn laptop en FF 55 geïnstalleerd.

Het probleem is daar niet mee verholpen, als ik een programma terugkijk of wil kijken vanaf het begin en de player loopt vast (het laden duurt te lang), dan begint de film weer van voor af aan als ik op de restart knop klik.
Op deze manier is het dus niet mogelijk programma's / films terug te kijken bij zenders waarbij het niet mogelijk is de tijdlijn te beïnvloeden zoals o.a. veronica
Hier werkt de ziggogo.tv de eerste keer erg goed. Kan ik eindelijk die vreselijk slechte en trage app van mijn laptop verwijderen.
Ervaring is heel positief onder windows 10! Het lukt mij helaas niet op m'n xbox one (gebruikt Edge). Is daar bewust voor gekozen of ligt het aan een instelling? Zou echt top zijn als het ook op m'n xbox gaat werken! 😎

Lijkt inderdaad nog steeds niet te werken op de Xbox One. Helemaal mee eens dat het fijn zou zijn als dit gewoon zou werken nu support voor HTML 5.0 er eindelijk is. De Windows 10 app is namelijk ook niet beschikbaar voor de Xbox One...
Reputatie 1
Ik heb nog wat extra onderzoek gedaan mbt de werking op Xbox One en volgens mij zou deze gewoon de PlayReady DRM moeten ondersteunen. Volgens mij moeten jullie dit ook al ondersteunen voor Edge en IE11 op Windows 10, dus ik zie niet in waarom dit niet ook zou kunnen werken op Xbox One. Ik weet verder niet hoe bepaald wordt wanneer welke DRM techniek toegepast wordt, maar misschien moeten jullie nog de user-agent string van Xbox toevoegen zodat PlayReady gebruikt wordt?
Reputatie 1
Badge +1
Net ziggogo/tv gekeken in Firefox 55.0.2 via m'n pc met 24" scherm.
Lijkt me sd-kwaliteit... Dat moet toch beter kunnen?
Ik ben echt heel blij met deze HTML5 Player, alleen op mijn Acer C720P Chromebook werkt hij niet. Daar krijg ik steeds de foutmelding "De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak." nog voordat ik beeld krijg. De twee Chrome instellingen voor beschermde content staan aan, dus die zijn het probleem niet.

Is dit een bekend probleem? Kan dit worden opgelost?

Groet

Andre
Reputatie 1
Sinds de recente update van Firefox werkt Ziggogo.tv op mijn desktop computer ( Win10 ) niet meer.
De melding verschijnt dat het programma niet ondersteund wordt in de incognito modus.
Gisteravond heb ik de helpdesk gebeld ; de uiterst vriendelijke medewerker wist hier geen oplossing voor en deelde mee dat ik de eerste was met een dergelijke melding. Op zijn advies heb ik Ziggogo.tv geïnstalleerd op Chrome , en daar functioneert het prima. Desondanks vind ik dit enigszins vreemd. Weet iemand om welke reden Firefox deze incognito-melding geeft ?
Reputatie 7
Badge +25
Sinds de recente update van Firefox werkt Ziggogo.tv op mijn desktop computer ( Win10 ) niet meer.
De melding verschijnt dat het programma niet ondersteund wordt in de incognito modus.
Gisteravond heb ik de helpdesk gebeld ; de uiterst vriendelijke medewerker wist hier geen oplossing voor en deelde mee dat ik de eerste was met een dergelijke melding. Op zijn advies heb ik Ziggogo.tv geïnstalleerd op Chrome , en daar functioneert het prima. Desondanks vind ik dit enigszins vreemd. Weet iemand om welke reden Firefox deze incognito-melding geeft ?

De incognito-status kun je vergelijken met de VPN-status en dan werkt het logischerwijs niet.
Reputatie 1
Hallo NN , kun je misschien uitleggen wat de VPN status inhoudt ?
Groet , Axasjaak
Reputatie 7
Badge +25
Hallo NN , kun je misschien uitleggen wat de VPN status inhoudt ?
Groet , Axasjaak

https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/wat-is-vpn-67587/
Reputatie 5
Badge +7
De foutmelding incognito modus had ik met Firefox eerst ook.
Het bleek te liggen aan de instelling fire fox zal nooit geschiedenis onthouden
Verander die in geschiedenis onthouden en het werkt.

Althans zo zo werkte het bij mij.

Gr. Eddy
Reputatie 1
Hallo Eddy ,
Bedankt voor je melding.
De instelling stond keurig op geschiedenis onthouden , zodoende is er niets veranderd : het werkt dus niet.
In elk geval bedankt voor het meedenken.
Groet , Axasjaak
Eindelijk, het heeft even geduurd maar hij is er dan ook. Top, bedankt! 🙂
Misschien dat jullie dan ook even kunnen zorgen dat we allemaal native IPv6 krijgen, of alle tunneladressen van HE vrijgeven, want ik kan thuis nog steeds niet kijken.
Ik heb vandaag gesproken met iemand van Ziggo Klantenservice over mijn probleem met de HTML5 player op mijn Chromebook. Het is een beetje vreemd verhaal, want het zou moeten werken op een Chromebook maar Ziggo ondersteunt Chromebooks niet echt. De medewerkster van de Klantenservice wilde mijn probleem in ieder geval niet intern doorgeven aan de ontwikkelaars/testers van de HTML5 player om te reproduceren en op te lossen. Ik moet het verder zelf uitzoeken. Dus mijn vraag aan de Ziggo Community: wie heeft ook een Chromebook en kan de HTML5 player daarop proberen? Ik heb een Acer C720P en daarop werkt hij voorlopig nog niet.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb vandaag gesproken met iemand van Ziggo Klantenservice over mijn probleem met de HTML5 player op mijn Chromebook. Het is een beetje vreemd verhaal, want het zou moeten werken op een Chromebook maar Ziggo ondersteunt Chromebooks niet echt. De medewerkster van de Klantenservice wilde mijn probleem in ieder geval niet intern doorgeven aan de ontwikkelaars/testers van de HTML5 player om te reproduceren en op te lossen. Ik moet het verder zelf uitzoeken. Dus mijn vraag aan de Ziggo Community: wie heeft ook een Chromebook en kan de HTML5 player daarop proberen? Ik heb een Acer C720P en daarop werkt hij voorlopig nog niet.Er zijn inderdaad nog verschillende architectuur-, besturingssysteem- en browsercombinaties waarmee alle benodigde functionaliteiten binnen HTML5 onvoldoende worden ondersteund. Wanneer je ChromeOS draait, dan klopt het dat het nog niet werkt. Dit is bij ons bekend. Maar op de C720P kan eventueel ook Windows geïnstalleerd worden. Welk besturingssysteem maak jij gebruik van?
Dank voor je reactie Jesse. Goed om te horen dat het toch een bekend probleem is. Ik draai gewoon ChromeOS op mijn C720P en ben niet van plan om er Windows op te zetten, want ik ben juist enorm blij met ChromeOS. Ik heb nog wel een Windows tablet, dus daarop werkt de HTML5 player wel goed, maar ik gebruik liever zoveel mogelijk mijn Chromebook. Dus ik hou nog even hoop op een oplossing en zal het af en toe opnieuw proberen.
Sinds deze week krijg ik op mijn Windows10 PC ineens de beruchte melding "de video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak."
Heb van alles geprobeerd die onder deze (inmiddels afgesloten topic) stond vermeld, IE11 met Silverlight, en met HTML5 IE11, Chrome, Edge. Niets werkt, dwz geven dezelfde melding.
Het gekke is dat ik nog wel de laatste F1 uitzending van 27 juli die ik heb gekeken via mijn video's kan bekijken en dat het met de Windows10 App wel werkt.
Maar ik toch liever via mijn Webbrowser.

Iemand suggesties?

Reageer