Vraag

ziggo go: onvoldoende bandbreedte

  • 1 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

We krijgen als we Ziggo go willen gebruiken het bericht Ziggo go doet het even niet (al maanden) omdat de app geen verbindingk kan maken met ons..

De internet verbinding werkt goed,kan gewoon het internet op.

Ook de Ziggo app openen,krijg de openings pagina, maar tv of  opnamens bekijken gaat niet krijg de mededeling onvoldoende bandbreedte van het afspelen van de video_stream,het geluid doet het wel.

De  Ziggo app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, helpt niet.

Alles op  de tablet werkt, ook you tube maar Ziggo go niet,diverse keren gebeld met Ziggo ze zeggen de internet snelheid goed is.

We overwegen een andere provider.

 


1 Reactie

Hi @TON SOETEKOUW, allereerst welkom op de Ziggo Community!

Wat ontzettend zuur dat het al zo lang niet werkt. Er is op dit moment geen storing die dit probleem kan verklaren, dus ik wil graag meer weten van de situatie. Om wat voor tablet gaat het? Met welke versie Android?

Heb je nog andere apparaten thuis waar je Ziggo GO op gebruikt en zo ja, werkt dat wel?

Heeft het ooit wel gewerkt op deze tablet?

Reageer