Beantwoord

Ziggo Go ondertiteling niet leesbaar

  • 7 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1

ik kijk naar ziggo go op mij smatphone. helaas is een deel van de ondertiteling net te lezen. kan ik dat zelf verhelpen?

icon

Best beantwoord door Paul Ziggo 10 augustus 2020, 17:23

Goedemiddag @Louk Notten en welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic gestart bent! Ik begrijp dat je de ondertiteling niet volledig kun lezen. Vermoedelijk staat je smartphone ingezoomd op de Ziggo Go TV stream.
Met de pinch to zoom gebaren op je telefoon kun je in en uitzoomen. Beweeg je duim en wijsvinger uit elkaar om uit te zoomen zodat het hele scherm zichtbaar is. Door de duim en wijsvinger weer naar elkaar toe te bewegen zoom je weer in. 
Laat maar weten of het hiermee gelukt is, anders helpen wij jou hier graag verder.  

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7

Goedemiddag @Louk Notten en welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic gestart bent! Ik begrijp dat je de ondertiteling niet volledig kun lezen. Vermoedelijk staat je smartphone ingezoomd op de Ziggo Go TV stream.
Met de pinch to zoom gebaren op je telefoon kun je in en uitzoomen. Beweeg je duim en wijsvinger uit elkaar om uit te zoomen zodat het hele scherm zichtbaar is. Door de duim en wijsvinger weer naar elkaar toe te bewegen zoom je weer in. 
Laat maar weten of het hiermee gelukt is, anders helpen wij jou hier graag verder.  

Reputatie 7

Is het gelukt, @Louk Notten? :-) 

Reputatie 1

ja, dank je wel. beetje dom van mij. leuke dag, louk

Reputatie 7

Och joh, dat zou ik echt niet dom noemen hoor. Sterker nog, heel slim dat je het hier gevraagd hebt en zo het antwoord hebt kunnen vinden. 

Goed weekend!