cameraatje

Level 6
  • 106Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Ziggo-GO nog verre van volmaakt!

Opgenomen programma’s kijk ik vrijwel altijd terug via de Ziggo-GO app op de PC (windows 10). Hierbij valt mij regelmatig op dat er dingen fout gaan, niet soms, maar best vaak. Hierbij een paar voorbeelden:

01 The Big Bang Theory staat geprogrammeerd als serie-opname. Vorige week echter ontbreken zomaar (weer) 2 afleveringen: #3 en #4 op do 26 sept.

02 03 Reeds opgenomen (en bekeken) afleveringen zijn niet te verwijderen, want de knop “bewerken” ontbreekt (zie voorbeeld)

04 Aan het eind van de lijst staan de mislukte opnames, in dit geval 3 stuks. Waarschijnlijk dus #3 en #4 van 26 sept, maar die derde blijft een raadsel, want er staan geen oorspronkelijke opnamedata of afleveringnrs. bij zoals dit wel gebruikelijk is.

05 De geplande opnames van Jinek wil ik verwijderen, want er volgen geen uitzendingen meer, staat ook inderdaad 0 (nul) en datum do 1 jan (???). Bij het aanklikken inderdaad de melding dat er geen opnames zijn maar wanneer ik daarna kies 'verwijderen', dan volgt de waarschuwing dat alle opnames verwijderd zullen worden (welke dan?)

Veel zaken waar best mee te leven valt (behalve die mislukte opnames want die zijn dus gewoon weg!) maar bloedirritant! Er valt dus nog een hoop te verbeteren! Wat zou het toch mooi zijn als alles gewoon zou werken zoals het moet en waar je voor betaald! Hoe lang denkt Ziggo nog nodig te hebben voor alles gewoon werkt, zonder pleisters als “opnieuw opstarten/installeren/op een ander apparaat proberen/andere kabeltjes/AOP-fotootje/etc./etc?






0 Reacties 0

Uitgelicht topic