Beantwoord

Ziggo GO niet gekoppeld aan Next mediabox

  • 17 juni 2019
  • 5 Reacties
  • 178x Bekeken

Hallo, wij hebben sinds kort de Next mediabox als vervanging van de Mediabox XL. De Ziggo GO app werkt wel op de iPad, maar we kunnen niet bij de opnames. Wat kan ik hier aan doen? De Next box is wel gewoon aangesloten op hetzelfde Wifi Netwerk als de iPad.
icon

Best beantwoord door Be rt 17 juni 2019, 14:04

Nee, dat hoeft niet, ik vermoed dat er één en ander nog niet goed is doorgelopen in de achterliggende servers.
Ziggo moderators kunnen dit in de achtergrond zien en komen hier vrijwel dagelijks in ieder topic.

Wil je sneller effect, dan helpt contact met Ziggo mogelijk sneller.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
De Next en de app gaan via de cloud, dus dat moet altijd werken binnen Europa.
Het kan zijn dat de app nog niet geheel bijgewerkt is.
Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren en dan opnieuw inloggen met je Mijn Ziggo inlognaam en wachtwoord?
Dat had ik al gedaan, maar helpt niet helaas. Inmiddels al een paar keer geprobeerd. Moet ik iets aanpassen in de instellingen van de Next box?
Reputatie 7
Badge +35
Nee, dat hoeft niet, ik vermoed dat er één en ander nog niet goed is doorgelopen in de achterliggende servers.
Ziggo moderators kunnen dit in de achtergrond zien en komen hier vrijwel dagelijks in ieder topic.

Wil je sneller effect, dan helpt contact met Ziggo mogelijk sneller.
Reputatie 7
Hoi @Herry70, welkom op onze Community en gefeliciteerd met je nieuwe mediabox! Al werkt hij nog niet helemaal zoals ik begrijp.

De activatie van je mediabox is in achterliggend systeem wat blijven hangen, maar die heb ik nu weer in de versnelling kunnen krijgen. Ik verwacht dat je op Mijn Ziggo binnen 24u het nieuwe abonnement ziet staan en dan zal de mediabox ook in Ziggo GO verschijnen (met alle extra functies van dien).
Okay, dank je. Ik wacht even een paar dagen af en zal het dan nog eens proberen.

Reageer