Wterhal

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO melding: je hebt een abonnement nodig

Sinds vandaag krijg ik zowel op mobiel als op pc de melding als ik live tv wil kijken dat ik een abonnement nodig heb. Nooit eerder problemen gehad, inloggen lukt gewoon, niets gewijzigd en alles betaald. Wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi all!

Goed nieuws! Het probleem met Ziggo GO is opgelost! Wij hebben zojuist de update hiervan ontvangen en deze wilde ik dolgraag met jullie delen. Ik zie in dit topic ook al positieve geluiden, dus dat is super fijn!

@Shilka Ik zie dat je in Friesland woont. Er is een storing bij ons bekend waarbij klanten geen gebruik kunnen maken van (Digitale) Kabel TV en Digitale TV. Deze storing is terug te vinden op onze storingschecker en in dit topic.

Bekijk in context

188 Reacties 188
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Wterhal, welkom op de Ziggo Community!

Wat gek dat je deze melding opeens vanuit het niets krijgt. Ik zie inderdaad ook nog geen wijzigingen bij je abonnement terug. Kun je aangeven waar je dit precies krijgt? Je hebt ook niets gewijzigd aan je inloggegevens (bijvoorbeeld gekoppeld met Vodafone)? 

Leeuwarden 77

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg ook deze melding,  bij de klantenservice zeiden ze dat er een storing is met de ziggo go app. 

Wterhal
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Ziggo , krijg de melding als ik op mobiel of pc live tv wil kijken. Van de week nog geen problemen.

 

@Leeuwarden 77 

Dat is vervelend! Hebben ze ook gezegd wanneer t opgelost gaat worden

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Leeuwarden 77, goed dat je dit topic hebt gevonden en je ervaringen deelt. Er speelt geen algehele storing, maar we hebben wel meldingen gehad waarbij klanten niet meer kunnen inloggen bij Ziggo GO en wel bij Mijn Ziggo. Echter, jullie kunnen nog wel steeds inloggen toch? Krijg je dit bij álle zenders?

 

Aanpassing: Ik heb nog een voorbeeld gevonden. En jullie hebben allemaal precies hetzelfde abonnement, dus vermoed nu inderdaad dat er meer aan de hand is. Ik hoor graag nog even of het op alle zenders is en dan zet ik dit intern door 

Leeuwarden 77

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het betreft inderdaad voor alle zenders.  Die zijn niet meer zichtbaar.  Wanneer ik op tv kijken of zender volgorde druk geeft de app aan dat ik geen abonnement heb. 

Wterhal
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Ziggo 

Ik krijg nu de melding dat de zenderlijst niet getoond kan worden.

Gisteren.kon ik wel kiezen voor bv TLC maar toen kwam dus de melding dat ik een abonnement nodig heb. Vandaag kan ik dus niet eens kiezen voor een tv zender.

Overigens opent de app ook niet vandaag.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder, dank je @Wterhal & @Leeuwarden 77 (en ik tag @fykleijwegt hier ook direct even bij),

Ik heb de voorbeelden doorgezet en begreep zojuist dat er al meer meldingen waren geweest. Als ik nieuws heb, laat ik het weten!

Wterhal
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Ziggo  bedankt voor de moeite. Ik wacht het vervolg af.

Jan D.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem, kan nu niet tv kijken. 

Ik hoop dat ze het snel oplossen. 

Kan wel inloggen maar heb geen zenders om te kiezen. Alleen melding. Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken. 

Erik van Dijk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb waarschijnlijk sinds vandaag. Kan wel inloggen maar geen TV kijken via Ziggo GO.

A. Bouma

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag,

 

Hier zelfde probleem..... 

Krijg sinds vanmorgen deze melding: Je hebt een abo nodig om dit te bekijken in Ziggo App. 

Kan wel inloggen, maar mag geen zenders bekijken.

Er is niets veranderd aan het abo, heb ik al jaren. 

Cache telefoon geleegd, internet uit/aan, app uitgelogd/ingelogd, app opnieuw geïnstalleerd. Niks helpt.

 

Idem op tablet....…

 

Is er storing???? Of heeft Ziggo iets aangepast??

 

A. Bouma

ELvG

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook hier het probleem, geen tv -zender te bekijken in app of in browser. Instellingen en abonnment niet veranderd. Wij hebben enkel een ziggo-kabel-tv-abonnement. 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Jan D. , @Erik van Dijk@A. Bouma  & @ELvG,

Goed dat jullie dit topic hebben gevonden en de ervaringen delen. Er is inderdaad een storing gaande voor klanten die geen digitale tv hebben (dus bijvoorbeeld alleen kabel tv of een internet-only abonnement), krijgen deze melding. We zijn druk bezig dit op te lossen!

(Heb je wel digitale TV, maar krijg je ook deze melding, dan is er wat anders aan de hand)

Robertmargery

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier precies hetzelfde probleem gisteravond geconstateerd. 

steintje

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dit duurt nu al 1 week

Demmer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hetzelfde probleem en ook al 1 week.

Joep.louwers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hetzelfde probleem sinds gisteren

Jvriezekolk

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Heb hetzelfde probleem. Kan wel zenders kiezen maar mag niet meer opnemen. Zougeen abonnement hebben. En erger.. ben mijn opnames ook kwijt! Kreeg na reset van modem en next box nu de melding in mijn ziggo go app dat mijn profiel verwijderd is en nu lijkt het alsof alleen maar tv kan kijken en verder niks!

Jvriezekolk

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @Jan D. , @Erik van Dijk@A. Bouma  & @ELvG,

Goed dat jullie dit topic hebben gevonden en de ervaringen delen. Er is inderdaad een storing gaande: Klanten die geen abonnement op digitale tv hebben (dus bijvoorbeeld alleen kabel tv of een internet-only abonnement), krijgen deze melding. We zijn druk bezig dit op te lossen!

In mijn geval heb ik wel degelijk een digitale TV abonnement en dus geen kabel TV of internet only. Al ik bij mijn ziggo onder producten kijk, zie ik TV standard met replay TV opnemen en kijken en een media next box.
 

graag een verklaring wat er aan de hand is, want het is een chaos zo

Uitgelicht topic