Beantwoord

Ziggo GO melding: je hebt een abonnement nodig

  • 25 juni 2020
  • 125 reacties
  • 6224 keer bekeken

Sinds vandaag krijg ik zowel op mobiel als op pc de melding als ik live tv wil kijken dat ik een abonnement nodig heb. Nooit eerder problemen gehad, inloggen lukt gewoon, niets gewijzigd en alles betaald. Wat nu?

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 3 juli 2020, 11:40

Hi all!

Goed nieuws! Het probleem met Ziggo GO is opgelost! Wij hebben zojuist de update hiervan ontvangen en deze wilde ik dolgraag met jullie delen. Ik zie in dit topic ook al positieve geluiden, dus dat is super fijn!

@Shilka Ik zie dat je in Friesland woont. Er is een storing bij ons bekend waarbij klanten geen gebruik kunnen maken van (Digitale) Kabel TV en Digitale TV. Deze storing is terug te vinden op onze storingschecker en in dit topic.

Bekijk origineel

125 Reacties

Hi @Wterhal, welkom op de Ziggo Community!

Wat gek dat je deze melding opeens vanuit het niets krijgt. Ik zie inderdaad ook nog geen wijzigingen bij je abonnement terug. Kun je aangeven waar je dit precies krijgt? Je hebt ook niets gewijzigd aan je inloggegevens (bijvoorbeeld gekoppeld met Vodafone)? 

Ik krijg ook deze melding,  bij de klantenservice zeiden ze dat er een storing is met de ziggo go app. 

@Alex Ziggo , krijg de melding als ik op mobiel of pc live tv wil kijken. Van de week nog geen problemen.

 

@Leeuwarden 77 

Dat is vervelend! Hebben ze ook gezegd wanneer t opgelost gaat worden

 

Hi @Leeuwarden 77, goed dat je dit topic hebt gevonden en je ervaringen deelt. Er speelt geen algehele storing, maar we hebben wel meldingen gehad waarbij klanten niet meer kunnen inloggen bij Ziggo GO en wel bij Mijn Ziggo. Echter, jullie kunnen nog wel steeds inloggen toch? Krijg je dit bij álle zenders?

 

Aanpassing: Ik heb nog een voorbeeld gevonden. En jullie hebben allemaal precies hetzelfde abonnement, dus vermoed nu inderdaad dat er meer aan de hand is. Ik hoor graag nog even of het op alle zenders is en dan zet ik dit intern door :relaxed:

Het betreft inderdaad voor alle zenders.  Die zijn niet meer zichtbaar.  Wanneer ik op tv kijken of zender volgorde druk geeft de app aan dat ik geen abonnement heb. 

@Alex Ziggo 

Ik krijg nu de melding dat de zenderlijst niet getoond kan worden.

Gisteren.kon ik wel kiezen voor bv TLC maar toen kwam dus de melding dat ik een abonnement nodig heb. Vandaag kan ik dus niet eens kiezen voor een tv zender.

Overigens opent de app ook niet vandaag.

Helder, dank je @Wterhal & @Leeuwarden 77 (en ik tag @fykleijwegt hier ook direct even bij),

Ik heb de voorbeelden doorgezet en begreep zojuist dat er al meer meldingen waren geweest. Als ik nieuws heb, laat ik het weten!

@Alex Ziggo  bedankt voor de moeite. Ik wacht het vervolg af.

Ik heb hetzelfde probleem, kan nu niet tv kijken. 

Ik hoop dat ze het snel oplossen. 

Kan wel inloggen maar heb geen zenders om te kiezen. Alleen melding. Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken. 

Ik heb waarschijnlijk sinds vandaag. Kan wel inloggen maar geen TV kijken via Ziggo GO.

Dag,

 

Hier zelfde probleem..... 

Krijg sinds vanmorgen deze melding: Je hebt een abo nodig om dit te bekijken in Ziggo App. 

Kan wel inloggen, maar mag geen zenders bekijken.

Er is niets veranderd aan het abo, heb ik al jaren. 

Cache telefoon geleegd, internet uit/aan, app uitgelogd/ingelogd, app opnieuw geïnstalleerd. Niks helpt.

 

Idem op tablet....…

 

Is er storing???? Of heeft Ziggo iets aangepast??

 

A. Bouma

Ook hier het probleem, geen tv -zender te bekijken in app of in browser. Instellingen en abonnment niet veranderd. Wij hebben enkel een ziggo-kabel-tv-abonnement. 

 

Hi @Jan D. , @Erik van Dijk@A. Bouma  & @ELvG,

Goed dat jullie dit topic hebben gevonden en de ervaringen delen. Er is inderdaad een storing gaande voor klanten die geen digitale tv hebben (dus bijvoorbeeld alleen kabel tv of een internet-only abonnement), krijgen deze melding. We zijn druk bezig dit op te lossen!

(Heb je wel digitale TV, maar krijg je ook deze melding, dan is er wat anders aan de hand)

Hier precies hetzelfde probleem gisteravond geconstateerd. 

dit duurt nu al 1 week

Hetzelfde probleem en ook al 1 week.

Hetzelfde probleem sinds gisteren

Heb hetzelfde probleem. Kan wel zenders kiezen maar mag niet meer opnemen. Zougeen abonnement hebben. En erger.. ben mijn opnames ook kwijt! Kreeg na reset van modem en next box nu de melding in mijn ziggo go app dat mijn profiel verwijderd is en nu lijkt het alsof alleen maar tv kan kijken en verder niks!

Hi @Jan D. , @Erik van Dijk@A. Bouma  & @ELvG,

Goed dat jullie dit topic hebben gevonden en de ervaringen delen. Er is inderdaad een storing gaande: Klanten die geen abonnement op digitale tv hebben (dus bijvoorbeeld alleen kabel tv of een internet-only abonnement), krijgen deze melding. We zijn druk bezig dit op te lossen!

In mijn geval heb ik wel degelijk een digitale TV abonnement en dus geen kabel TV of internet only. Al ik bij mijn ziggo onder producten kijk, zie ik TV standard met replay TV opnemen en kijken en een media next box.
 

graag een verklaring wat er aan de hand is, want het is een chaos zo

Hi @Jvriezekolk, zoals in een ander topic aangedragen val je niet onder deze storing. Ik heb je daarmeer uitleg gegeven.

 

@Robertmargery , @steintje , @Demmer & @Joep.louwers - Bedankt voor jullie meldingen, ik heb ze toegevoegd aan de storing! We hopen snel met een oplossing te komen.

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem met de ziggo go App .  Geen zenderlijst beschikbaar . Heb een abonnement nodig.  Enig idee wat het probleem is en zoja wanneer dit is opgelost?  

Goedendag, ik heb verhuisd en ben sinds vandaag een nieuwe abonnee. Zowel mijn internet als mijn televisie (mediabox XL) kreeg ik zonder problemen aan de praat. Bij het werkend krijgen van Ziggo Go loop ik helaas tegen de hierboven omschreven melding aan. Volgens mij heb ik wel een abonnement op digitale TV, maar dat weet ik niet zeker. Als ik op "Mijn Ziggo” kijk is naast het tabblad “Verbruik” ook het tabblad “Producten” uitgegrijst, dus ik kan helaas niet controleren wat voor abonnement ik heb. Is het gebruikelijk dat “Mijn Ziggo” in de eerste dagen van het abonnement nog niet helemaal up-and-running is?

 Is het gebruikelijk dat “Mijn Ziggo” in de eerste dagen van het abonnement nog niet helemaal up-and-running is?

Helaas wel, uw abonnementsgegevens en de in bruikleen verstrekte apparatuur dient nog in de achterliggende Ziggo systemen te worden opgenomen. Normaal is dat binnen 72 uur geregeld. 

Reputatie 1
Badge

@Alex Ziggo Hier ook hetzelfde probleem. Een ziggo-kabel-tv-abonnement en de melding Geen toestemming.

Inmiddels totaal 3,5 uur met de klantenservice gechat en die kunnen het niet oplossen zeggen ze. (???)

Ook zoals @ChrisZwaag beschijft: Als ik op "Mijn Ziggo” kijk is naast het tabblad “Verbruik” ook het tabblad “Producten” uitgegrijst.

Misschien geen toestemming voor Ziggo go, omdat ik volgens MijnZiggo dus ook geen Product heb….. 

 

Bij mij is het probleem voorbij. Tabbladen "Verbruik” en "Producten” niet langer uitgegrijst op Mijn Ziggo, en Ziggo Go werkt. Ik hoop dat dit voor meerderen geldt. :thumbsup:

Reageer