Een hele goedemiddag @KCusters , welkom hier!
Wat ontzettend gek dat je deze melding krijgt wanneer je wilt genieten van een serie via Ziggo GO. Zolang deze serie gewoon onder je abonnement valt, hoort deze in Ziggo GO zichtbaar te zijn en moet je die kunnen bekijken. Ik schiet je dan ook graag te hulp.
Het wordt gelijk duidelijk dat je niet de enige bent met dit probleem. @Liedje36 en @hamminga hebben precies hetzelfde probleem en versterken dan ook mijn gevoel dat hier meer aan de hand is. Ik ben dan ook voor jullie allen op onderzoek uit gegaan. Het lijkt erop dat er op dit moment een probleem bekend is bij ons hiermee. We zijn hiervoor nog in onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij kunnen jullie voorbeelden hierbij dan ook goed gebruiken.
Aanpassing 20/02: Voorbeelden zijn op dit moment niet meer nodig; we hopen het probleem spoedig op te lossen! De enige workaround blijft voorlopig om de gewenste film of serie via je Mediabox (of interactieve Ci+) te bekijken.