KCusters

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO melding "Je hebt een abonnement nodig"

Beste, 

 

Een vraag met betrekking tot het afspelen van series op ZiggoGo. Wij hebben een abbo incl. movies en series XL (waaronder HBO). Voorheen deed deze het ook, maar telkens als iemand nu in wilt loggen, kunnen we deze series niet meer kijken.. We krijgen de melding: “Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken”.


Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Misschien dat we met teveel mensen ingelogd zijn op een account?

Ik hoor het graag ​​​​​​

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Een hele goedemiddag @KCusters , welkom hier! 

 

Wat ontzettend gek dat je deze melding krijgt wanneer je wilt genieten van een serie via Ziggo GO. Zolang deze serie gewoon onder je abonnement valt, hoort deze in Ziggo GO zichtbaar te zijn en moet je die kunnen bekijken. Ik schiet je dan ook graag te hulp. 

 

Het wordt gelijk duidelijk dat je niet de enige bent met dit probleem. @Liedje36 en @hamminga hebben precies hetzelfde probleem en versterken dan ook mijn gevoel dat hier meer aan de hand is. Ik ben dan ook voor jullie allen op onderzoek uit gegaan. Het lijkt erop dat er op dit moment een probleem bekend is bij ons hiermee. We zijn hiervoor nog in onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij kunnen jullie voorbeelden hierbij dan ook goed gebruiken. 

 

Aanpassing 20/02: Voorbeelden zijn op dit moment niet meer nodig; we hopen het probleem spoedig op te lossen! De enige workaround blijft voorlopig om de gewenste film of serie via je Mediabox (of interactieve Ci+) te bekijken.

Bekijk in context

49 Reacties 49
Liedje36

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier hetzelfde probleem. Maar ik ben de enige die ingelogd is...

hamminga

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hier dus ook hetzelfde probleem met Ziggo Go, tv replay werkt wel maar movies en series zijn niet meer te bekijken, inderdaad de melding:

“Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken”.

op 3 mobiele apparaten en ook op de pc

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Een hele goedemiddag @KCusters , welkom hier! 

 

Wat ontzettend gek dat je deze melding krijgt wanneer je wilt genieten van een serie via Ziggo GO. Zolang deze serie gewoon onder je abonnement valt, hoort deze in Ziggo GO zichtbaar te zijn en moet je die kunnen bekijken. Ik schiet je dan ook graag te hulp. 

 

Het wordt gelijk duidelijk dat je niet de enige bent met dit probleem. @Liedje36 en @hamminga hebben precies hetzelfde probleem en versterken dan ook mijn gevoel dat hier meer aan de hand is. Ik ben dan ook voor jullie allen op onderzoek uit gegaan. Het lijkt erop dat er op dit moment een probleem bekend is bij ons hiermee. We zijn hiervoor nog in onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij kunnen jullie voorbeelden hierbij dan ook goed gebruiken. 

 

Aanpassing 20/02: Voorbeelden zijn op dit moment niet meer nodig; we hopen het probleem spoedig op te lossen! De enige workaround blijft voorlopig om de gewenste film of serie via je Mediabox (of interactieve Ci+) te bekijken.

hamminga

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

moeten we die gegevens hier invullen begrijp ik dat goed?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Goed dat je het vraagt @hamminga ! Niet helemaal duidelijk. Je kunt mij de informatie het beste toesturen in een privé berichtje. Op die manier blijft je informatie goed beschermd 🙂 

plein

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo! Wij hebben vandaag een nieuw account aangemaakt en lopen tegen hetzelfde probleem aan, we zouden toegang moeten hebben tot het normale serie en film aanbod maar krijgen een melding dat we daarvoor een account moeten hebben. We hebben zitten kijken of we jou (Marije van Ziggo) een privé bericht kunnen sturen, maar krijgen dat nog niet uitgevogeld. Bij voorbaat dank voor de hulp! 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super irritant dat jij ook tegen dit probleem aanloopt @plein ! Je kunt mij - nog - geen privé bericht sturen, omdat ik je niet volg. Ik ga je nu gelijk volgen, zodat je mij een privé bericht kan sturen 🙂 

 

Ik zie de informatie dan graag tegemoet! 

drs.j.huisman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook hetzelfde probleem, klantenservice kon het niet oplossen.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @drs.j.huisman , 

 

Het klopt dat de klantenservice het probleem niet kan oplossen. Het gaat om een bekend probleem dat op dit moment in onderzoek is. Onze afdeling is heel hard bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. 

Super sorry voor het ongemak!

Kaar196

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier precies hetzelfde probleem. Kan geen series meer kijken via de Ziggo Go app op m'n tablet. Is sinds begin van deze week. Hoe lang gaat deze storing nog duren? 

 

hamminga

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen,

is al al iets meer bekend over het probleem en een eventuele oplossing?

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helaas nog geen nieuwe update of informatie vanuit onze kant, het is in onderzoek en we hopen het spoedig te fiksen. De enige workaround blijft voorlopig om de gewenste film of serie via je Mediabox (of interactieve Ci+) te bekijken.

Maikey81

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is ook wat wisselvallig. Gisteren was het ineens wel weer mogelijk om iets te kijken en nu weer niet. Weer dezelfde melding.

 

Hoop dat het snel is opgelost!

MarkBM80

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook wij ervaren dit probleem. Er zijn geen voorbeelden meer nodig? 

 

Hopelijk gauw opgelost inderdaad. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey allemaal!

Bij een deel van de Mediabox Next klanten kan in de online omgeving (Ziggo GO) geen Movies en series L/XL meer worden gekeken, terwijl deze zenders en on demand titels nog wel via de Mediabox Next zelf werken. Deze storing staat op dit moment nog steeds open. Een verwachtte oplostijd is helaas nog niet bekend 😞 Zodra er meer bekend is, dan zal ik dat hier met jullie delen. 

MarnixdeB

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het zelfde probleem als ik movies & Series XL wil bekijken via de Ziggo Go app

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey allemaal!

De storing staat helaas nog steeds open. In eerste instantie waren er geen voorbeelden meer nodig, maar ons oplosteam ziet toch graag nog enkele voorbeelden tegemoet. Als jullie mij hieraan kunnen helpen, dan is dat helemaal super. Ik zet dan alles direct door! Het gaat dus om de storing in Ziggo GO bij het bekijken van content van Movies en Series (X)L bij klanten die een Mediabox Next gebruiken. 

Willen jullie in jullie profiel jullie adresgegevens vermelden en ook jullie Mijn Ziggo gebruikersnaam? Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s) en zo blijven deze gegevens mooi privé. Willen jullie vervolgens hier de volgende info delen? 

Startdatum: 
Geteste On Demand titels (films/series): 
Geteste kanalen: 
Foutmelding: 

Legrand66

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen allemaal,

Bij mij is het 5 dagen geleden begonnen en meteen een melding van gemaakt. Geen enkele film of serie die ik via movies & series xl zou moeten kunnen kijken, werkt. Waar ik dus voor betaal. Bij mij geld dat voor alle titels. Er verschijnt een melding “ Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken”.

Dit geld dus op apparaten zoals ipad, iphone en pc. Via een webbrowser werkt het ook niet. Steeds dezelfde melding.  Het opnieuw installeren van Ziggogo helpt ook niet. Het vreemde is dat ondemand kijken via de Mediabox Next wel werkt. Hierbij heb ik wel een opmerking, de ondertiteling is bij ondemand kijken via deze box niet aanwezig. 

Hopelijk komt het “oplosteam” snel met een oplossing. 

MarnixdeB

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Startdatum: ongeveer een week geleden
Geteste On Demand titels (films/series):  oa: Vikings, Westworld en een aantal verschillende films
Geteste kanalen: Android telefoon, apple ihpone en Ipad.
Foutmelding: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

Uitgelicht topic