1
Vraag
2
Reacties
jgriede

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go issues bepaalde zenders met wifi actief

Vanmiddag wilde ik de Formule 1 kijken op mijn iPhone met de Ziggo Go App, helaas werkte dit niet en kreeg ik de melding “Niet beschikbaar”. Andere Nederlandse zenders werkten wel normaal, alleen zenders zoals Ziggo Sport, Fox en Comedy Central niet.
Tot mijn verbazing bleek het wel te werken toen ik Wifi (via Ziggo) van mijn iPhone uitschakelde en dus over 4G keek.
Ziggo , herkennen jullie dit probleem en valt het (naar ik aanneem aan jullie kant) opgelost worden?

Jeroen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jgriede
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nope. Heel vreemd, zojuist werkt het ineens weer. Misschien overbelasting oid door massaal kijken naar Formule 1.

Bekijk in context

3 Reacties 3
DrGonzo

Level 6
  • 238Posts
  • 12Oplossingen
  • 44Likes
https://community.ziggo.nl/community-archief-226/ziggo-go-foutcode-303-bij-ipv6-25835

Misschien is het dit probleem? Gelukkig makkelijk te fixen

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/ziggo-go-foutcode-303-bij-ipv6-25835
jgriede
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nope. Heel vreemd, zojuist werkt het ineens weer. Misschien overbelasting oid door massaal kijken naar Formule 1.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
@Ziggo is niet in gebruik.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic