1
Vraag
2
Reacties
LeenRob

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO iPhone: vooruitkijken in tv-gids

wanneer op de iphone in de tv-gids naar b.v. morgen 23.00 uur kijk wat wordt uitgezonden en dat programma selecteer, vervolgens terug wil naar die tijd ben ik weer bij 'NU'
Heel vervelend. Had verwacht dat dat inmiddels wel was aangepast.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LeenRob
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi Kim. Heb dit probleem al heel lang. iPhone 6S met IOS 12.1.4 en de laatste ziggo app. 2.3.4
maar ook bij de vorige versies had hetzelfde probleem.
Meen idee om de app te verwijderen en opnieuw downloaden?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi LeenRob, welkom op de Ziggo Community! Ik kan me voorstellen dat het inderdaad niet prettig werkt in de tv-gids als je steeds wordt teruggegooid naar 'nu'.

Kun je aangeven of je dit standaard hebt en welke versie van de app je gebruikt? Ik heb het hier zelf getest via Android op versie 2.3.40 en op iOS op versie 2.3.37 en versie 2.3.40 en ervaar zelf dit probleem niet.
LeenRob
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi Kim. Heb dit probleem al heel lang. iPhone 6S met IOS 12.1.4 en de laatste ziggo app. 2.3.4
maar ook bij de vorige versies had hetzelfde probleem.
Meen idee om de app te verwijderen en opnieuw downloaden?
LeenRob
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Inderdaad heeft dit geholpen. ?
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi LeenRob
Wat goed om te horen dat het is verholpen.
Bedankt ook voor het melden hiervan 😉

Was een beetje laat met antwoord geven, had dit zelf een maand geleden ook en bij het verwijderen en opnieuw installeren ging het weer goed. Geen idee hoe het kwam maar het heeft toen bij mij ook geholpen.

In ieder geval veel plezier met kijken en een fijn weekend!
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
LeenRob, de app verwijderen en opnieuw installeren was dus de oplossing. Super dat je de moeite neemt om dat hier terug te koppelen! Veel plezier weer met het gebruik van Ziggo GO 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic