Beantwoord

Ziggo GO iOS Chromecast foutmelding 21 of 17 "Helaas is er iets fout gegaan, maak opnieuw verbinding met je Chromecast dongel"

• 27 oktober 2017
  • 130 Reacties
  • 41120x Bekeken

Toon eerste bericht

130 Reacties

Reputatie 7
Hallo iedereen! Wij krijgen deze meldingen die jullie wel zien, nooit te zien bij meerdere tests. De techneuten hebben een aantal aanvullende vragen voor jullie:

• Zien jullie deze meldingen nog?
  • Gaat het nog steeds om foutcode 17 en 21, of zien jullie ook andere dingen?
  • Krijg je de melding wanneer je de Ziggo GO app op de achtergrond aan hebt staan?
  • Krijg je de melding wanneer het apparaat op het vergrendelscherm staat?
Groet,
Anne
Hallo iedereen! Wij krijgen deze meldingen die jullie wel zien, nooit te zien bij meerdere tests. De techneuten hebben een aantal aanvullende vragen voor jullie:

• Krijg je de melding wanneer je de Ziggo GO app op de achtergrond aan hebt staan?
Groet,
Anne

Beste Anne

Ja, code 17, mits ik ziggo op de iPhone op de achtergrond aan laat staan. Wekker zetten via Siri geeft gegarandeerd de fout.

Echter... als ik ziggo na opstarten op de chromecast uitzet. Dan heb ik het probleem niet meer gezien. Bijzonder....

Bedankt. Ewald
Ik krijg nog steeds code 17 in zicht. Laatste paar dagen blijft chromecast beelden op het scherm plaatsen. Op de iphone staat de foutmelding al. Scherm dan al vergrendeld. Ik moet Tv (dus ook chromecast) uitzetten om daarna opnieuw de chromecast te kunnen gebruiken.

Groet,
Anne

• Zien jullie deze meldingen nog? Ja
  • Gaat het nog steeds om foutcode 17 en 21, of zien jullie ook andere dingen? Alleen foutcode 17
  • Krijg je de melding wanneer je de Ziggo GO app op de achtergrond aan hebt staan? Ja, wanneer de app geopend word, zie je de melding staan.
  • Krijg je de melding wanneer het apparaat op het vergrendelscherm staat? Ja
bedankt!
Toevoeging:

Een enkele keer krijg ik wel de foutmelding, echter speelt de televisie wel voor korte tijd door.

laatste tijd komt het ook vaak voor dat het geheel vastloopt en de Chromecast soms wel meerdere keren in een uur teruggezet moet worden naar fabrieksinstellingen.

Via en iPad ook regelmatig (sinds kort) foutcode 2

bedankt!

Reageer