Vraag

Ziggo GO inloggen werkt niet, wachtwoord en gebruikersnaam zijn juist

Mij Ziggo Go account werkt niet meer precies sinds mijn abonnement van “antiek Movies XXL” naar de huidige versie is omgezet per 1 november. Storing is telefonisch gemeld maar niet verholpen. Zou worden doorgezet nar 2e lijn. Ik ben niet meer geholpen. Mijn hoop is nu op de webcare gevestigd. Zie voor de foutmelding de foto en voor “het bewijs” van gebruikersnaam en ww dat ik ingelogd ben via een browser.

**fotos verwijderd i.v.m. privé gegevens**

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Goedenavond Frumpie,

Wat is er al getest? Wat je eventueel kan proberen is;
1) Andere webbrowsers
2) computer schoonmaken met een programma als Ccleaner (via Google gemakkelijk te vinden en te downloaden). Hierna weer testen met, indien nodig, meerdere webbrowsers.
Meestal zit er ergens een cookie in de weg die dit veroorzaakt.

Laat even weten of het gelukt is.
Groeten, Christiaan
Reputatie 7
Badge +31
Inloggen in de Ziggo Go app gaat met je Mijn Ziggo login.

Gebruik je nu een email adres?
Reputatie 7
Badge +31
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om een antwoord te krijgen op je vraag.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Reputatie 7
Hey @Frumpie. Welkom hier!

Ik help je hier graag mee verder, maar dan heb ik natuurlijk wel het een en ander aan gegevens van je nodig. Wil je me een privébericht met je postcode en huisnummer sturen? Dan duik ik er voor je in ^^.
Huizinga schreef:

Meestal zit er ergens een cookie in de weg die dit veroorzaakt.

Hey Christiaan,
Het werkt op al mijn apparaten niet. Sinds het abonnement om is, lukt het inloggen niet meer..
Be rt schreef:

Inloggen in de Ziggo Go app gaat met je Mijn Ziggo login.

Gebruik je nu een email adres?

Ja ik heb mijn account gewijzigd van inlognaam naar e-mailadres. Mijn ziggo kom ik gewoon in en dan ook ziggo go. Het werkt niet op ipad iphone en samsung tab. Dus mobiele apps geven de fout. Ik heb al eerder gebeld met de helpdesk, maar die kwamen er niet uit.
Huizinga schreef:

Goedenavond Frumpie,

Wat is er al getest?
Iphone gereset, maar ipad en samsung tab werkt ook niet. Via browser kijken geen probleem. De login werd onmogelijk toen mijn abonnement om ging en mijn movies xxl naar standaard ging. Dus toen daadwerkelijk mijn zenderpakket werd “beperkt” volgens mijn nieuwe abonnement werkte ziggo go niet meer.. Wachtwoord reset geprobeerd. Van inlognaam naar emailadres gegaan (om in te loggen), was nog een probleem met mijn vodafone account dus moest een ander emailadres kiezen want het account bestond al... 🙄🤔

Reageer