Beantwoord

Ziggo GO inloggen werkt niet

  • 25 september 2019
  • 11 reacties
  • 1105 keer bekeken

Ziggo go app geïnstalleerd op iPhone. Inloggen werkt niet.
Melding:
Service niet beschikbaar.

Hoe kan het wel gaan werken?
icon

Best beantwoord door Dave- 25 september 2019, 21:24

@JvdV1975 ik heb de Ziggo App op mijn IphoneXR en Ipad Air2 staan met IOS 13.1

en geen problemen.

kan je een screenshot maken met de foutmelding, dat zou iets kunnen verduidelijken.

Anders deïnstalleer even de app, start je Apple apparaat opnieuw op en download hem opnieuw.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

11 Reacties

Reputatie 7
Het kan zijn dat ze bezig zijn met de app om hem te verbeteren, probeer het dan later op de dag nog eens. Blijft dit aanhouden, kijk of je inlog correct is, door hoofdletters of verkeerde intoetsen er van.

Anders laat het hier even weten of er straks verbetering in komt of niet, dan kunnen we altijd nog even navraag doen aan de moderators.

Die komen vrij wel elke dag langs in het topic en die pakken het dan op en kunnen de klacht doorzetten naar Ziggo.
Reputatie 7
Hoi @Gplaan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Welke versie iOS heb je momenteel op je iPhone staan?
En als je iOS 13 of 13.1 erop hebt staan, heb je toe bij eerst keer opstarten je toegang tot Bluetooth aangezet of juist uitgezet? (Dit laatste moet geen probleem opleveren, maar ik wil het toch even vragen. Mochten er meer mensen komen met problemen, dan zou je daar alvast een conclusie uit kunnen trekken)

En anders even kijken of je de volledig laatste versie hebt van Ziggo Go 2.3.44
Wil het nu later niet lukken, wat Dave al vroeg, dan zou je nog via Mijn Ziggo je wachtwoord eens kunnen aanpassen (neem er eentje zonder vreemde tekens) en kijk dan of je wel in kan loggen.

Succes en ik hoop dat het snel weer gaat werken.
Inloggegevens kloppen zeker
Reputatie 7
Dan zou het kunnen zijn dat ze met de app bezig zijn. Houd het even in de gaten, lukt het niet dan weet je het topic te vinden, en kunnen we deze doorzetten.
Bij mij werkt Ziggo go ook niet.
Bah wou ff nieuws kijken.
Maar werk niet.
Inloggen op dit moment niet mogelijk.
Duurt dit de hele dag?
Reputatie 7
Probeer eenS de Ziggo Go app te openen en dan naar Links boven waarschijnlijk bij jullie wit fotologo. Klik hier op en ga naar instellingen (tandwiel) en vervolgens naar Account en Profielen.

log daar eens in en kijk even wat er gebeurt. Ik kan wel inloggen namelijk.
Wij hebben ook een probleem met de Ziggo Go app " Service niet beschikbaar"

Op 2 Ipads met IOS 13.1 werkt de Ziggo app niet meer (Ipad Pro 9,7" en Ipad Pro 11")
Op 1 Iphone met IOS 13.1 (Iphone 8 plus) werkt de Ziggo app niet meer.

Op 1 Iphone met IOS 12.4.1 (iphone 6) Werkt de ziggo app wel !!

Op alle devices is de ziggo app up to date 2.3.44

Probleem lijkt overduidelijk de comptabiliteit van de Ziggo app met IOS 13.1 !!!
Hopelijk kan iemand dit naar een Ziggo Tech doorsturen ?
Reputatie 7
@JvdV1975 ik heb de Ziggo App op mijn IphoneXR en Ipad Air2 staan met IOS 13.1

en geen problemen.

kan je een screenshot maken met de foutmelding, dat zou iets kunnen verduidelijken.

Anders deïnstalleer even de app, start je Apple apparaat opnieuw op en download hem opnieuw.
[h4]@Dave-[/h4]
Op alle 3 de apparaten de app gewist, daarna opnieuw opgestart en weer gedownload.
Tot nu toe lijkt het bij alle drie de apparaten idd te werken !

Probleem zit hem dus niet in de compatibiliteit van de ziggo app en IOS 13.1, maar meer in de upgrade van IOS 12.4.1 naar IOS 13.1.

Thanks.
Reputatie 7
Ik denk het, hier ging het wel goed en dan moet het bij een andere gebruiker (tenzij beta test) ook goed gaan.

Blij dat het heeft geholpen en graag gedaan 😊
Reputatie 7
Dit ga je overigens toch ook krijgen bij sommige andere app's.
Als het niet werkt, gewoon even wissen en opnieuw installeren, dat helpt vaak het meest. Er blijft altijd troep achter als je van een iOS moet veranderen. Liever eigenlijk gewoon altijd je toestel leeg maken, dan iOS 13 erop zetten en dan pas je backup er weer op. Men zegt, en dat zeggen ze vooral bij Apple, dat. het dan beter werkt met updaten ;)

Maar succes in ieder geval weer met je app's en bedankt voor het melden!