1
Vraag
2
Reacties
coffeecore

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go HD zenders opzegging TV

Hallo,

Sinds ik alleen nog maar TV kijk via Ziggo GO ben ik van plan mijn Mediabox TV op te zeggen.
Nu is mijn vraag, wanneer ik dit doe heb ik dan wel nog alle zenders in HD op Ziggo GO?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Nando

PS: Ziggo GO in de Windows Store is echt bagger, logt continu uit wanneer ik hem opstart. De webversie is vele malen beter!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hier kun je ook de abonnementen zonder mediaboxen zien en zelf samenstellen.
https://www.ziggo.nl/pakketten

Klik achter Interactieve TV de instelling op uit en je ziet de prijzen van de abonnementen zonder box.

Als je dan onderin op Info & Opties klikt kun je daarna aangeven dat je al Ziggo klant bent en klikken op Al Ziggo klant? en kun je het gewenste abonnement aanvragen en wordt het gewijzigd.
Let wel: de Mediabox XL dient dan retourgestuurd te worden op aanvraag.

Bekijk in context

17 Reacties 17
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Naar mijn weten heb je wel een abonnement nodig om de Ziggo Go app te gebruiken. Hoe het in zijn werk gaat weet ik niet zeker, maar gelukkig komen er nog meer mensen in dit topic om je te helpen.
coffeecore
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Naar mijn weten heb je wel een abonnement nodig om de Ziggo Go app te gebruiken. Hoe het in zijn werk gaat weet ik niet zeker, maar gelukkig komen er nog meer mensen in dit topic om je te helpen.


Volgens de Ziggo site:

Bij Internet van Ziggo krijg je altijd:

  • 45+ tv-zenders (4 HD)
  • Gratis Ziggo Sport
  • Online TV met Ziggo GO”

Er staat verder geen informatie.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Dan is het mogelijk en ik zal dit topic voorleggen aan een moderator zodat het met jou in orde gemaakt kan worden. het zal binnen een dag beantwoord worden je vraag.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hier kun je ook de abonnementen zonder mediaboxen zien en zelf samenstellen.
https://www.ziggo.nl/pakketten

Klik achter Interactieve TV de instelling op uit en je ziet de prijzen van de abonnementen zonder box.

Als je dan onderin op Info & Opties klikt kun je daarna aangeven dat je al Ziggo klant bent en klikken op Al Ziggo klant? en kun je het gewenste abonnement aanvragen en wordt het gewijzigd.
Let wel: de Mediabox XL dient dan retourgestuurd te worden op aanvraag.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je kunt daar ook vast bellen uitzetten als je dat niet gebruikt.
coffeecore
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Hier kun je ook de abonnementen zonder mediaboxen zien en zelf samenstellen.
https://www.ziggo.nl/pakketten

Klik achter Interactieve TV de instelling op uit en je ziet de prijzen van de abonnementen zonder box.

Als je dan onderin op Info & Opties klikt kun je daarna aangeven dat je al Ziggo klant bent en klikken op Al Ziggo klant? en kun je het gewenste abonnement aanvragen en wordt het gewijzigd.
Let wel: de Mediabox XL dient dan retourgestuurd te worden op aanvraag.


Bedankt voor de uitleg. Nu heb ik nog een andere vraag:

Wanneer zal het Start pakket eindelijk eens een upgrade krijgen in internetsnelheid?
KPN en andere internet aanbieders hebben hun internet Start pakketten inmiddels allemaal aangepast naar 50/5 of hoger. Alleen Ziggo heeft nog een Start pakket met 40/4. Verder is er al drie jaar een prijsverhoging geweest voor het Start pakket zonder een verhoging van de internetsnelheid. De internetpakketten Complete en Max hebben allemaal wel een snelheidsverhoging gehad.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
coffeecore schreef: "Wanneer zal het Start pakket eindelijk eens een upgrade krijgen in internetsnelheid?"

Daar ben ik ook benieuwd naar.:relaxed:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all!

Is het inmiddels gelukt je abonnement aan te passen, coffeecore ?:-)
Mochten er nog zaken onduidelijk zijn en/of je hulp nodig hebben bij het aanpassen kan ik altijd even samen met je naar de opties kijken.

Voor wat betreft de aanpassing van het start abonnement; als ik iets had geweten had ik het met liefde verteld. Maar helaas, dit is bij ons ook niet bekend.
ZUser8014

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik overweeg ook mijn "Interactieve TV" uit te zetten. Dan heb je alleen nog het "Kavel TV" zenderaanbod. Dat is nog steeds digitale TV, maar met minder zenders, en slechts 4 zenders in HD, toch?
Waar ik wel benieuwd naar ben: Kan ik dan met de Ziggo GO app nog wel zenders zoals Discovery Channel in HD kijken? Of wordt dat dan ook SD, net zoals de TV zenders in je abonnement?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Met Ziggo Go krijg je de zenders te zien uit het Kabel-TV pakket in dezelfde kwaliteit.
https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv/
Klik Online tv met Ziggo Go........
ZUser8014

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hanh wrote:
Met Ziggo Go krijg je de zenders te zien uit het Kabel-TV pakket in dezelfde kwaliteit.https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv/Klik Online tv met Ziggo Go........

Bedankt voor de reactie...
Dat het dezelfde zenders zijn, zie ik staan. "Dezelfde kwaliteit" zie ik niet staan.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Klopt dat staat er niet. Is mijn interpretatie. Zekerheid kan ik je niet geven.
Van die Marketing meisjes en jongens zou je trouwens eerder deze toevoeging verwachten '... zelfs allemaal in HD!'.
ZUser8014

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad. Ik zou het op dezelfde manier interpreteren, maar heb van de Ziggo helpdesk twee keer een verschillend antwoorden gekregen. Beide personen klonken alsof ze het ook gewoon zelf aan het interpreteren waren, zonder dat ze er echt een duidelijk verhaal bij hadden.
Dus ik wil graag uitsluitsel van iemand die het zeker weet. (Bijvoorbeeld een ervaringsdeskundige)
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Van een ervaringsdeskundige zul je het moeten hebben. Hoop dat die snel langkomt.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Is het niet zo dat de app zijn kwaliteit aanpast aan de snelheid en kwaliteit van de verbinding?

Overigens heb je bij een standaard abbo wel de ziggo go app, maar niet meer pauzeren, begin gemist of terugkijken.
ZUser8014

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar zijn er geen ervaringsdeskundigen op dit forum??
ZUser8014

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ZUser8014 wrote:
Blijkbaar zijn er geen ervaringsdeskundigen op dit forum??

Sorry, dat komt misschien wat bot over.
Ik bedoel natuurlijk: mensen die ervaring hebben Ziggo GO zonder Interactieve TV...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic