online tv kijken is niet mogelijk door het constant haperen
laptop
chroom en alles up to date
Goedemorgen
Ontzettend vervelend dat je haperend beeld hebt op het moment dat je online tv kijkt via Ziggo Go! Heb je al gekeken of het probleem met de tips op deze pagina is opgelost?
De haperingen in het beeld (Stream) kunnen ook veroorzaakt worden doordat de draadloze verbinding niet optimaal is. Hier lees je hoe je de wifi verbinding eenvoudig optimaliseert.
Test daarnaast ook eens of de problemen zich ook voordoen op het moment dat je een andere interntbrowser test, of Ziggo Go (www.ziggogo.tv en/of Ziggo Go app) eens op een ander apparaat test.
Zo sluiten we ook gelijk een probleem met de configuratie van het apparaat zelf uit.
goedemorgen verbinding is prima heb tp link deco m4
met andere browser wel iets beter maar nog niet zo als het hoord
kijk via ziggo go tv
maakt geen verschil
begrijp het ook niet bij edge gaat het wel
Reageer
Registreren
Heb je al een account? Inloggen
Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Inloggen met sociaal netwerk
Mijn Ziggo Account Inloggen met FacebookVoer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.